Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member bever01's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

medal of honor, counterstrike source, of battlefield bad company 2?

Hallo ik wil morgen één van deze games kopen.

Welke raden jullie mij aan , ik ben niet zo goed in mod2, alé soms wel soms niet..;

mvg

Member Be4sT's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    CSS

iTrader
    1 (100%)
    en waarom juist?

Spel is oud en slechte graphics.

Member FromZero2Hero's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    oud =/= slecht

graphics =/= belangrijk

Member DreaDNoughT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    CSS ? Er is nog amper een scene van dat spel dat overigens al zo oud als de straat is . Bombje planten en dat is het . Er is geen variatie . Alle actie gebeurt altijd op dezelfde plek ( die poorten in Dust , ... ) . Hier heb je wel veel realisme want een paar kogels in de borst zijn al fataal .

Wil je een spel met goede teamplay , waar je je tegenspelers langs alle kanten kunt omsingelen , als medic spelen of als sniper of een hele ronde in een heli wilt vliegen , koop u dan BF:BC 2 ( binnenkort komt hier nog een dlc van ) . Goede gfx , goede gameplay , en veel fun . U kogels dalen naarmate u afstand langer is , dus is wel verschillend tegenover andere fps games . Beetje realisme .

Wil je spelen op kleine mappen vol met campers , amper variatie , amper teamplay , maar graag van snelle actie houdt koop u dan moh . Als je cod kent , moh is juist hetzelfde alleen een andere naam...Amper realisme .

Dan heb je nog Arma , OF/DR maar daar moet je wel voor zijn .
    What if I told you 'insane' was working fifty hours a week in some office for fifty years at the end of which they tell you to piss off; ending up in some retirement village hoping to die before suffering the indignity of trying to make it to the toilet on time? Wouldn't you consider that to be insane?

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bever01 Bekijk bericht
    en waarom juist?

Spel is oud en slechte graphics.
    haal het dan tussen uw lijst uit?

vragen welk spel , en dan zeggen " waarom dat lol , oude bucht en slechte gfx " is nogal

Member BlueSmiley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crosserke Bekijk bericht
    haal het dan tussen uw lijst uit?

vragen welk spel , en dan zeggen " waarom dat lol , oude bucht en slechte gfx " is nogal
    Nogal..
    Ik heb de meeste fun gehad op CS 1.6 (wegens CSS = kak is, zoals men een update gemaakt heeft waar vanaf dat punt een scout niet meer hoorbaar is wanneer hij loopt..)
    Medal of Honor ziet er lekker bekakt uit.
    & Battlefield Bad Company 2 is een zalig spel en heb het veel gespeeld.

Wat ik zou aanraden? CS 1.6 & BF BC2
    Je kan CS altijd eens proberen, maar waarschijnlijk geef je direct op omdat je gep00ned gaat worden. (da kost nog $6 ofzo?)
    CSS is volgens mij de moeite niet meer waard. Ik heb het meer dan 1500hr gedaan maar hoe valve tegenwoordig dat spel behandelt... *loopt met zijn kop tegen de muur, steekt een random voorbijganger neer & doet kill in zijn console*
    + Daarom dat het outdated graphics heeft en oud is mag dat niet betekenen dat het spel lullen zuigt he.
    Als je zo denkt ga je de beste nog gemist hebben geloof mij. Want tegenwoordig wil men alleen nog verbazen met graphics. Maar dat ze gvd eens iets aan de gameplay gaan doen. Vroeger kocht ik bijna elke maand een nieuw spel, nu is het al een half jaar geleden en heb er maar 3 meer op mijn wishlist staan.
    Laatst gewijzigd door BlueSmiley; 30 oktober 2010 om 06:22
    Booo! That's off-topic!

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bever01 Bekijk bericht
    Hallo ik wil morgen één van deze games kopen.

Welke raden jullie mij aan , ik ben niet zo goed in mod2, alé soms wel soms niet..;

mvg
    Volgens mij is het appelen met peren vergelijken, het is puur smaak hangt er gewoon vanaf of je gaat voor grafix > gameplay of gameplay < grafix of een combinatie van de twee, probeer eventueel bij iemand die de games heeft er een te testen etc?

Member 2dvanc's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik heb ze alledrie. Wil je vette graphics + +/- goeje gameplay dan koop je bfbc2, en koop er css ook maar bij want die zal je voor de komende 10j ook nog bezig houden en kost 2 * niks. Mohaa zou k niet doen, goed spel maar daar stopt het ook.

iTrader
    1 (100%)
    heb bfbc2 gekocht in de winkel voor 29,95 is normaal 49.95 euro.

Maar da komt omdat de 29.95 versie enkel in het engels is en de andere dutch, engels,...
    maar da vindt ik nie erg want ben engels gewoon op shooter games.

Kan het spel wel morgenmiddag pas testen.

Approved 9-lifer DragoonXc's schermafbeelding
    iTrader
    0
    van deze drie raad ik Bad Company 2 aan, css is te oud en MoH s*cks

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Bad Company 2 als je 'n PC hebt die 't kan draaien. Heerlijke en intense multiplayer met prachtgraphics en zot goeie mechanics (destruction dwingt je gewoon om anders te gaan denken en spelen).

Member surfo_x's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Tzou is fijn zijn als mense eerst grondige rede zoude ebbe voor ze zegge da games sucke, oelang speelde gij moh? 5 uur? oe lang cs, e jaar en bf een paar maande? komop, leert eerst op niveau spele zoals clanwars enzo en dan gade wel zien wa echt bij u past

Member romanphoenix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door surfo_x Bekijk bericht
    Tzou is fijn zijn als mense eerst grondige rede zoude ebbe voor ze zegge da games sucke, oelang speelde gij moh? 5 uur? oe lang cs, e jaar en bf een paar maande? komop, leert eerst op niveau spele zoals clanwars enzo en dan gade wel zien wa echt bij u past
    Het zou leuk zijn indien jij eens probeert Nederlands te spreken en hoofdletters te gebruiken.

ON TOPIC: Hoe kan je nu door clanwars weten welk spel echt bij je past?
    Volgens mij past een spel bij jou als je er plezier aan hebt
    (en plezier kan ook worden gekoppeld aan het feit dat een spel goed draait en goed in elkaar zit)

of in surfo zijn taal:
    'oe kunde nu do clanwarz weteu ofda e spel veu au plezant ies?
    Na mij gedacht past e spel bij au as ge et tof vint.'

Member b1nge's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door surfo_x Bekijk bericht
    gtfo
    wie zegt da da ventje hier competitief wilt spelen ?
    css scene is dood, moh (die nieuwe) is ne bf ripoff (en nog door dezelfde uitgeven lmao) en bf (bc2) was zowa het enigste goei oorlogsspel da toen uit was
    nu is da natuurlijk 'black ops'

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten