Net aangekocht op Steam.
Iemand wat voorstellen voor goede mods ?
dayZ
Meer mods
http://www.armaholic.com/
Iemand moet een Belgian army mod maken, zeker wanneer de czech army dlc uitkomt met de Dingo's.
Trouwens alle voertuigen en wapens zullen ondertussen al wel gemod zijn door anderen op armaholic dus ge zou enkel de camo moeten aanpassen.
Laatst gewijzigd door Redraptorx; 19 juni 2012 om 19:40
Grappig maar onze Special forces en paracommandos behoren toch nog altijd tot een van de beste in de wereld.
ArmA 2 Mods Hier staat wel wat nuttigs.
ARMA 2 & OA - ADDONS & MODS: COMPLETE
Hier vind je zowat alles![]()
Ween ween ween.
Dat ze dan zorgen om met geen stommiteiten in het nieuws te komen V_V
We zijn hier offtopic aant gaan.
Zit momenteel met het probleem dat als ik de beta patch gebruik dat ik dan geen gewone servers meer kan vinden/joinen, is er een mogelijkheid om een versie te hebben die gewoon de 1.6 gebruikt en één die de beta gebruikt? Heb zelf ArmA X, dus geen gerommel met Steam.
Ik zit vast in een muur in cherno en geraak er niet uit. Respawn werkt niet meer. Wat kan ik doen?
DayZ? Vraag anders is in de DayZ topic om u te komen afschieten?
Me die updater hemmek nog nooit gewerkt, alleen maar dieje launcher voor dayZ en andere mods dus kan der niveel over zeggen.
Kzou gewoon op de versie laten waar u vaste server op staat?
Meeste gewone servers gebruiken 1.6, DayZ gebruikt een beta versie, dus moet ik elke keer dat ik wil wisselen één van beide installeren, moet toch makkelijker kunnen?
Installeert die launcher ook de beta versie of moet je dat zelf doen? Heb DayZ altijd gewoon gebruikt met de nodige bestanden over te zetten in Addons map.
Laatst gewijzigd door R3L4X; 30 juli 2012 om 13:08
Die launcher doet da allemaal zelf. De eerste keer dat ik wou spelen heb ik gewoon die launcher opengezet, een sever gezocht en die begint alles zelf te downloaden en in het correcte mapke te zetten (@dayz). Ik start nu mijn spel op via die launcher, dan weet ik zeker dak de juiste versie heb.
Beetje makkelijker dan elke keer u startup parameters aan te passen. Naar het schijnt is DayZ commander nog beter maar daar hemmek nog ni mee gewerkt.
Ge kunt dan ook gewoon vanilla servers of Ace servers kiezen vanaf die launcher. Kzou is moeten proberen of em ArmA dan kan downgraden.
◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡☠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
Alle game sales ▪http://www.steamgamesales.com Origin ▪u4ea126 SteamID ▪u4ea Tribes referral ▪klik PSN ▪U4EA_126 old 9lives ID ▪wim_gunner
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)