Pagina 51 van 60 EersteEerste ... 41474849505152535455 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.020 van 1181
    Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    hoe staan u advanced settings?

Post precessing echt gewoon uit zetten als ge last hebt van u fps
    view distance onder de 2500 houden, verder kunt ge int echt toch ni zien.
    Shadows op Very high zetten ipv high (very high is in vee lgevallen minder belastend dan high, don't ask )

en ja ook wa zien wa u specs zijn hé

Alles op low zetten en stillekes naar boven gaan hé
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Meh, ook met nieuwe drivers zakken mijn FPS in elkaar in steden. Ben blijkbaar ook niet de enige, ligt aan de engine blijkbaar. Ga nog even rondkijken wat ik er aan kan doen.
    SSD kopen , er zijn nog wel een paar dingen die je kan doen. Kijk eens rond er zijn meer dan genoeg discussies over optimalisatie te vinden.
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiXiE Bekijk bericht
    hoe staan u advanced settings?

Post precessing echt gewoon uit zetten als ge last hebt van u fps
    view distance onder de 2500 houden, verder kunt ge int echt toch ni zien.
    Shadows op Very high zetten ipv high (very high is in vee lgevallen minder belastend dan high, don't ask )

en ja ook wa zien wa u specs zijn hé

Alles op low zetten en stillekes naar boven gaan hé
    Notebook, deze:

de X•BOOK 17CL37-ATI6990 QUAD van BTO Notebooks, stel zelf uw Laptop samen. De beste keus voor Gaming, Multimedia en Office doeleinden!

Maar met de HD6990m. Ligt misschien aan het feit dat het een notebook is, maar puur kijkend naar de specs zou hij het moeten aankunnen. Zelf BF3 speel ik op max met deze rig.

Post Processing staat uit, en ook de visibility op het absolute minimum.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member
    iTrader
    0
    net even MP met die Project Reality gedaan. Lang geleden dat ik nog zo intens in een shooter heb rondgekeken voor vijanden het voorzichtig heb aangepakt! Van bij Americas Army 2.0 ofzo
    Guildwars 2: Zane
    iRacing: Yannick Van Broeck

Member
    iTrader
    0
    Daarnet nog eens takistan life geprobeerd, snap er echt nix van
    Bf3: CptRaptor
    Steam: Redraptorx

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Settings veranderen helpt niet bij iedereen, ik zie hier vaak "zet dit lager, dat is toch niet nodig, zet dat lager dan stijgt je fps". Het werkt zo niet altijd, ik heb al alles geprobeerd en ik speel rond de 24 fps in rustige gebieden en rond de 15 fps in steden. Bijna onspeelbaar maar het is beter als niets. En ja, de fps is precies hetzelfde bij eender welke instellingen, zelfs op low.

Binnenkort format, en hopen dat dat iets uithaalt, anders kleine upgrade.
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vorthar Bekijk bericht
    Settings veranderen helpt niet bij iedereen, ik zie hier vaak "zet dit lager, dat is toch niet nodig, zet dat lager dan stijgt je fps". Het werkt zo niet altijd, ik heb al alles geprobeerd en ik speel rond de 24 fps in rustige gebieden en rond de 15 fps in steden. Bijna onspeelbaar maar het is beter als niets. En ja, de fps is precies hetzelfde bij eender welke instellingen, zelfs op low.

Binnenkort format, en hopen dat dat iets uithaalt, anders kleine upgrade.
    Welke grafische kaart heb je? Eventueel kan overclocken wat uithalen (1FPS hier ).
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

iTrader
    18 (100%)
    Nog mensen die moeilijkheden hebben met in de servers te geraken? Blijft bij mij altijd hangen op 'waiting for server response'.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Member
    iTrader
    0
    kheb dat enkele keren gehad ja. Ging weg na een tijdje..
    Guildwars 2: Zane
    iRacing: Yannick Van Broeck

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Nog mensen die moeilijkheden hebben met in de servers te geraken? Blijft bij mij altijd hangen op 'waiting for server response'.
    Zat net op een server, zo kunnen joinen .

Edit: Nu lukt het niet meer :/.
    Laatst gewijzigd door R3L4X; 15 mei 2012 om 19:27
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

iTrader
    19 (100%)
    soms duurt da wel lang. zeker s'avonds.

Gewoon wachten, alt tabben en ff iets anders doen, na 5min is kijken

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3L4X Bekijk bericht
    Welke grafische kaart heb je? Eventueel kan overclocken wat uithalen (1FPS hier ).
    Ik overclock niet
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Member
    iTrader
    0
    hey vraagje he,

zondag logde ik voor het laatst uit in Rogovo, vandaag dinsdag dus, logde ik weer in, spawnde ik aan de kust bij Cherno? Ik had wel al mijn gear enzo nog, maar ik spawnde dus opnieuw op een andere plek?
    Weet iemand hoe dit kan?

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (95%)
    Een server die net start joinen, dan laad je vrijwel meteen door.

Ik had daarnet een m16a2 kunnen looten in een school, lag iemand dood op de eerste verdieping, mooi meegenomen . Iets later wel weer doodgegaan.

Sent from my LG-P970 using Tapatalk

- Buddha

iTrader
    18 (100%)
    Ondanks de FPS drops me vanavond toch leuk geamuseerd! In het donker zowaar. Ik had gelezen dat het 's nachts effectief pikdonker was, maar damn, je ziet dus echt geen reet hé.

Anyway, gespawned met een paar andere mensen die meteen samen wouden spelen, alleen gaat dat natuurlijk niet makkelijk in het donker. Meteen afgesproken dat we naar het strand zouden gaan en flares gaan oplichten. Maar niemand zag wat. Wat rond gelopen in de hoop om ze tegen te komen, maar jammer genoeg niets.

Blijven rondlopen dan maar, tot ik plots een haven zag. Erg gaaf om het zo in het donker de stad te zien schemeren. Er op mijn gemak naar toe geslopen. Heeft me een kwartiertje geduurd, maar het was het wel waard.

Op een gegeven zie ik een groot verlaten warenhuis waar het binnenin blijkbaar verlicht is. Heel erg nieuwsgierig, dus daar mijn objectief van gemaakt. Ik zag van op een afstand een ladder, dus was ik vrij zeker dat ik op het dak kon geraken. Afgesproken dat ik een weg ging zoeken naar boven, en daar dan een flare ging afsteken in de hoop dat iemand me kon zien.

Rustig mijn weg gebaand naar het gebouw, en natuurlijk op mijn hoede zijn voor zombies. En in het donker is dat toch zo ontzettend vet. Je ziet silhouetten aan de horizon, en terwijl je sneaky aan het sluipen bent door het pikdonker hoor je plots zombies grollen. Fucking spooky. Uiteindelijk het gebouw bereikt. Buiten een lijk in een bodybag en een brandende ton niets te bespeuren. Het gebouw rustig doorzocht, en niets gevonden. Uiteindelijk een ladder gevonden en op het dak beland. Flare afgestoken, maar niemand zag het blijkbaar.

Ik probeer bepaalde landmarks aan te halen, maar blijkbaar zat die persoon met wie ik in contact was aan de andere kant van de havenstad. Aangezien ik geen uren ging wachten tot het dag werd besloot ik gek te doen. Ik ging doorheen het zombie infested stadje sluipen en trachten de overkant van de stad te bereiken.

En wat was dat gaaf zeg. Je ziet geen hand voor de ogen, en toch ga je gewoon verder. Op je buik sluipend, toch proberen rondom je te kijken of je niets ziet. Soms zag ik een silhouet een beetje verderop, maar als je plots zo'n gegrom hoort vlakbij je gaat je haar toch even rechtop staan. Bang afwachten en hopen dat hij je niet ziet, en dan weer verder gaan. Uiteindelijk de overkant bereikt na een 20tal minuutjes, om te merken dat we elkaar nog altijd niet hadden gevonden.

We zagen allebei de grote havenkranen, maar aangezien er zoveel waren konden we niet echt bepalen wie waar zat. En aangezien het donker was konden we ook geen landmarks aanduiden. Ik ben dan maar gekropen in een van de kranen om dan een flare te gooien. Maar jammer genoeg bij het beklimmen van een van de kranen naar beneden gevallen en gestorven.

Beetje een anti climax, maar damn wat was dit vet! Eerst vond ik het donker helemaal niets, maar eigenlijk is het wel ontzettend leuk. Je moet volledig vertrouwen op je instinct en je gehoor, en gewoon heel erg voorzichtig zijn en goed nadenken wat je precies gaat doen. Ik wil meer van dat!

Member Unkn0wn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    hey vraagje he,

zondag logde ik voor het laatst uit in Rogovo, vandaag dinsdag dus, logde ik weer in, spawnde ik aan de kust bij Cherno? Ik had wel al mijn gear enzo nog, maar ik spawnde dus opnieuw op een andere plek?
    Weet iemand hoe dit kan?
    De patch van zondag heeft een heleboel mensen ergens anders doen spawnen (database fluke ofzo), zo'n dingen vallen helaas te verwachten in een alpha.

Wat betreft ladders, sommige zijn idd buggy, altijd een primary wapen (ipv secondary, pistol) hanteren als je die hebt bij het beklimmen. Sommige pistols doen u ook van bepaalde ladders vallen, om dat te vermijden kan je je pistol wegsteken. (Heeft iets te maken met rifle op u rug of pistol model die de ladder blokkeren waardoor ge naar achter valt)

Kan zijn dat de nieuwe ARMA patch dit verhelpt. (Er komt een patch speciaal voor Day Z)

Member
    iTrader
    -2 (25%)
    hmm enorm potentieel maar vrij kut tot nu toe
    pos:
    -sfeer
    -graphics
    -cool concept

neg:
    -uitwerking (tja alpha)
    -zombies niet te raken als ze lopen
    -niet genoeg gear te vinden
    -en nog 1000 andere dingen

Member dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    2
    Je kan je gamma & brightness maximaliseren 's nachts. Da's een legale truk om in het donker wat meer te zien.

Het is volgens mij de bedoeling om weinig gear te vinden hoor. Je moet wel wat moeite doen. Meer zelfs, als je alles hebt, dan wordt de mod net saai.
    NoScript, de add-on om ongewenste reclame tegen te houden.

iTrader
    19 (100%)
    weinig gear zou ik nu ook niet zeggen.

je moet natuurlijk ook niet dneken dat je na een half uur al met kweet ni wat rondloopt hé
    en jah, als je pech hebt en er net voor u iemand rond loopt dan ga je niet veel vinden nee

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunno Bekijk bericht
    Je kan je gamma & brightness maximaliseren 's nachts. Da's een legale truk om in het donker wat meer te zien.

Het is volgens mij de bedoeling om weinig gear te vinden hoor. Je moet wel wat moeite doen. Meer zelfs, als je alles hebt, dan wordt de mod net saai.
    Maar dat is niet leuk en uitdagend meer. Vind het veel leuker om gewoon in het pikdonker je proberen te orienteren.

@ Gear: vind ik ook wel leuk. Nu apprecieer je tenminste wanneer je een leuk wapen of item gevonden hebt ipv die irritante Makarov. Veel ben ik zelf nog niet tegengekomen. Enigste wapen was een Lee Enfield en een shotgun, meer niet.

Pagina 51 van 60 EersteEerste ... 41474849505152535455 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten