Pagina 5 van 79 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 1181
    Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |Snake| Bekijk bericht
    Waar erger je dan zoal aan?
    Euhm... ik zal een paar punten opnoemen waarvan sommige natuurlijk persoonlijk zijn.

• Besturing van voertuigen die echt om te huilen is. Je hebt precies snot in je stuurhuis zitten.
    • Veranderen van positie (stand, crouch, prone) verloopt iets te stroef naar m'n goesting.
    • AI die zich toch wel erg gemakkelijk naar de slachtbank laat leiden. Als je naast een muur op wacht staat en je wordt beschoten ga je niet plat op je buik liggen. Neen, een zinnig mens duikt achter die muur.
    • Erg persoonlijk maar ik ben alvast nooit fan geweest van het dynamische crosshair.
    • Weinig emotie. Arma (meer dan OFP) voelt met momenten echt aan als een koele simulator.
    • Weinig afwisseling qua terrein. Je zit op een eiland, I know, maar het ziet er allemaal wel hetzelfde uit. Dat komt deels door technische beperkingen, I know.
    • Indoor movement is echt crimineel slecht ontworpen.
    • Onrealistische zaken zoals heli's die na een RPG inslag, vol op de romp, nog doodleuk kunnen doorvliegen.
    • Een beetje soldaat kan toch al lopend/wandelend zijn wapen herladen, in ArmA is dat helaas anders (zou opgelost zijn in ArmA 2?!).
    • ...

Member Jefke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dan denk ik dat je arma2 toch eens van dichterbij moet bekijken. Veel van de punten die je opnoemt zijn weg gewerkt of stukken verbeterd.

Member
    iTrader
    0
    idd de besturing is crap, waarom muis en keyboard en waarom muis niet om te kijken en keyboard om te sturen veel logisher toch ??
    9800GX2(c750/s1900/m2300) - ASUS STRIKER II - COOLERMASTER SLI 750 WATT Modulair - Intel Core Duo E8400@4ghz - OCZ SLI DDR2 2x 1024MB - SoundCard:Supreme FX II

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jefke Bekijk bericht
    dan denk ik dat je arma2 toch eens van dichterbij moet bekijken. Veel van de punten die je opnoemt zijn weg gewerkt of stukken verbeterd.
    Ik heb 'm nog niet kunnen spelen dus van dichterbij bekijken is moeilijk. Maar ik weet wel dat sommige punten zijn weggewerkt hoor.

Member |Snake|'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Besturing van voertuigen die echt om te huilen is. Je hebt precies snot in je stuurhuis zitten
    Vind ik persoonlijk wel verbeterd

Veranderen van positie (stand, crouch, prone) verloopt iets te stroef naar m'n goesting.
    Dit ga nu een stuk vlotter

AI die zich toch wel erg gemakkelijk naar de slachtbank laat leiden. Als je naast een muur op wacht staat en je wordt beschoten ga je niet plat op je buik liggen. Neen, een zinnig mens duikt achter die muur.
    AI gaat in cover enzo nu. Soms reageren ze beangstigend realistisch

Erg persoonlijk maar ik ben alvast nooit fan geweest van het dynamische crosshair
    Hier heb ik geen last van, want ik zet crosshair en friendly/enemy tags altijd uit.

Weinig emotie. Arma (meer dan OFP) voelt met momenten echt aan als een koele simulator.
    Teamleden reageren nu ook meer met voice enzo. Sfeer is enorm verbeterd.

Indoor movement is echt crimineel slecht ontworpen
    Hier heb je wel gelijk, maar dat komt volgens mij meer door de beperkingen van de engine.

Onrealistische zaken zoals heli's die na een RPG inslag, vol op de romp, nog doodleuk kunnen doorvliegen
    Ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen.

Een beetje soldaat kan toch al lopend/wandelend zijn wapen herladen, in ArmA is dat helaas anders (zou opgelost zijn in ArmA 2?!).
    Al bewegend herladen is nu idd mogelijk.

Ik vind het persoonlijk toch een hele verbetering ten opzichte van de eerste Arma. Er zitten zoveel dingen in, zowel kleine details als direct merkbare veranderingen.

Probeer de demo eens als hij er is en ik denk wel dat je dan overtuigd zal geraken.
    Windows Live Gamertag: Sharps1981
    PSN ID: JSharps

Member |Snake|'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Hendrick: Zet gewoon die free look aan (standaard * maar ik zet die altijd op ALT) en dan kan je sturen met keyboard en gewoon rondkijken met de muis.
    Een beter alternatief (maar ook duurder) is de aanschaf van Track IR.
    Ik ga achtereen terug ene bestellen want men eerste is kapot.
    Windows Live Gamertag: Sharps1981
    PSN ID: JSharps

Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik vond Arma ook niet bepaald een hoogvlieger. Ik heb het in begin wel gespeeld maar ik stoorde mij ook aan al die stroeve elemanten.
    Alhoewel besturing van de voertuigen vond ik goed te doen, ik bestuurde alle voertuigen met de joystick. Maar vooral de AI stoorde mij enorm. Ik speel graag SP missies en het is vrijwel onmogelijk om een deftige missie te maken als de AI niet meewil.

Toch ben ik de reeks blijven volgen omdat ik OFP/Arma als geen ander prijs voor zijn heelspeelbaarheid en natuurlijk ook voor de fantastische editor en modding mogelijkheden. BIS luistert en kijkt naar zijn zeer gedreven en talentvolle community, vele ideeen die verwezelijkt zijn door scripters en modders zijn inmiddels verwerkt in de core engine.
    Dat bewijzen ze bv. nu met die modules. Het zou mij sterk verbazen moesten deze dan niet moddable zijn...

Ik ga wachten tot OFP2 uit om een beslissing te nemen. Als dat goed is, koop ik mij een nieuwe PC en dan zal Arma2 wel volgen denk ik.
    Wie weet ga ik op mijn 37 dan terug beginnen gamen (kben de vrouwen toch weer een tijd beu )

Als ik de gelukkige bezitters van Arma2 hoor spreken zie ik altijd dezelfde dingen terugkeren:

+ AI, enorme verbetering. Niet te vergelijken met OFP of Arma.
    + Grafisch mooier, vooral de belichting die daarvoor zorgt. Mooiere effecten ook.
    + Gameflow in het algemeen verloopt veel vlotter. Je kan ook herladen tijdens het lopen nu,...
    + Veel simpelder (sneller) om commands te geven.
    + Heel mooie SP campagne, zeker de cutscenes zijn "on-Arma".
    + Schademodel beter, je kan nu ook weer banden lek schieten zoals in OFP

- AI drivers zuigen nog altijd in pathfinding
    - De meesten haten de motion blur (als je snel draait)
    - zwaar systeem nodig.

Member azamato's schermafbeelding
    iTrader
    0
    oei daar is mijn probleem, ik ben een fan van ArmA wil de 2de ook graag maar de system specs zijn wel beetje f'd up yo

zag op een site staan dat de minimum een Pentium4 nodig had, ik heb een P4 HT 3.0ghz 9600gt 2GB Ram dus.. wat denken jullie? 1152/864 resolutie, dx9, Medium settings 30 fps nee ja ?

Member joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Wat zijn de system requirements (vooral hoevel schijf ruimte heb je nodig)?
    Zal ik het een beetej kunnen runnen op mijn laptop?

Als er iemand een link kan geven naar een review(film) of naar leuke gameplay filmpkes. Dat zou geapprecieerd worden, ik ben wel geïnteresseerd in deze game
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joriske18 Bekijk bericht
    Wat zijn de system requirements (vooral hoevel schijf ruimte heb je nodig)?
    Zal ik het een beetej kunnen runnen op mijn laptop?

Als er iemand een link kan geven naar een review(film) of naar leuke gameplay filmpkes. Dat zou geapprecieerd worden, ik ben wel geïnteresseerd in deze game
    Uw grafische kaart, die 8600, gaat u de das om doen vrees ik. Zijn er mensen die de performance van ArmA 2 kunnen vergelijken met die van de eerste? Want de eerste kon ik relatief vlot draaien (voor zover je ArmA al vlot kan draaien ).

Ik denk zelfs dat je met de oude OFP hedendaagse pc's nog kunt laten zweten als je alles op max zet.

Member
    iTrader
    0
    EY bedankt shake idd een goede tip van je
    9800GX2(c750/s1900/m2300) - ASUS STRIKER II - COOLERMASTER SLI 750 WATT Modulair - Intel Core Duo E8400@4ghz - OCZ SLI DDR2 2x 1024MB - SoundCard:Supreme FX II

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |Snake| Bekijk bericht
    @Hendrick: Zet gewoon die free look aan (standaard * maar ik zet die altijd op ALT) en dan kan je sturen met keyboard en gewoon rondkijken met de muis.
    Een beter alternatief (maar ook duurder) is de aanschaf van Track IR.
    Ik ga achtereen terug ene bestellen want men eerste is kapot.
    Ik heb ook een track IR, brilliant apparaatje is dat.
    Maar wat ik niet zo tof vond in Arma was dat je zicht niet gelockt was in weaponview wat voor mij het richten aartsmoeilijk maakte. Geen idee of dat nu nog zo is. Voor het vliegen uiteraard heb je niet beter dan dat.

Member Jefke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Blanco, ik denk dat je reggaesmurf eens moet aanspreken hiervoor, die speelt arma met TIR.

Member
    iTrader
    0
    Voor alle fans van ARMAII geef ik hier wat meer informatie.
    Dit zijn mijn bevindingen tot nu toe....

+Snelle laadtijden
    +View distance 10.000
    +Jets
    +Targeting system is makkelijker bij vliegtuigen (2th mouse + tab)
    +Graphics
    +Guided missiles

-Zware systeem eisen (draai nu bijna alles op high zonder AA)
    -Gameplay is nog steeds ingewikkeld( hoor ook nog van veel mensen dat ze nog steeds dingen ontdekken lolz )
    -Geen customizable weapons
    -Geen wapen settings kiezen bij vliegtuigen
    -Targeting sytem bij infanterie en tank nog steeds te traag.
    -Individuele settings van infanterie en lucht haal ie door mekaar(waarschijnelijk patchable)

Corrigeer me hierop als ik bij bep. punten verkeerd zit.
    Alle reackties zijn natuurlijk welkom

iTrader
    2 (100%)
    Ja ge zegt niks over de AI

ik heb hier nog vids gevonden

YouTube - Armed Assault 2 AI observating
    YouTube - Armed Assault 2 AI observating 2

YouTube - ArmA 2 In-game Combat Video

Man, moet zalig zijn om nu met en tegen die AI te vechten. 1000x beter dan vroeger.

Arma2 photo thread is ook in gang geraakt

http://i222.photobucket.com/albums/d...sizedpics3.jpg
    http://i161.photobucket.com/albums/t...18-81_full.jpg
    http://i222.photobucket.com/albums/d...izedpics10.jpg
    Laatst gewijzigd door Blanco; 4 juni 2009 om 17:46

Pagina 5 van 79 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten