Pagina 37 van 79 Eerste ... 2733343536373839404147 ... Laatste
    Fenumeher's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Im in ! ... van zodra ze het spel in men brievenbus steken...

Play.com is toch nog altijd traag ze
    Solo-Elite
    Recruiting for Battlefield 3!!!
    "Solo Elite is one of the best and longest running online Gaming Clans out there today! Solo Elite's history speaks for itself!" Andy McNab, British 22nd SAS

iTrader
    8 (100%)
    Im in ! ... van zodra ze het spel in men brievenbus steken...

Play.com is toch nog altijd traag ze
    Solo-Elite
    "Solo Elite is one of the best and longest running online Gaming Clans out there today! Solo Elite's history speaks for itself!" Andy McNab, British 22nd SAS

Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    nuja, kan altijd keer proberen ofc. Post details hier dan
    Beavers retalliation

de_willy's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik heb ook wel interesse...
    Zou wel cool zijn moest iemand een TS of ventrillo server ter beschikking hebben.
    Ik dacht dat er ook al enkele degelijke user missions waren. Ondertussen ook al volop aan het wachten op ACE 2;
    Don't play the game; live the game!
    PSN: De_willy
    Steam: punkxxl

S3TH's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Zeg maar waar & wanneer boys
    .

Icefox's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    hey , ik heb sinds vandaag het spel ook maar als ik speel krijg ik constant flikkerend beeld (wit) , ik heb de patch al gedownload maar helpt geen flikker , iemand hetzelfde probleem ?
    -[Pain heals , Chicks dig scars , Glory last Forever ... ]-

Greyco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Niet zo drastisch.
    Het enige waar ik veel last van heb is textures die soms onder een bepaalde hoek uitrekken en je ganse scherm innemen.
    Het spel begint wel te wennen. Toch een gigantische stap vooruit tov van ArmA. Er zit ook terug wat sfeer in het spel. Niet dat het lijkt op het gevoel van ofp wat volgens mij moeilijk opnieuw te creëren zal zijn omdat het hele genre toen nog in z'n kindervoeten stond, alsook pc-gaming.
    Alleen wat spijtig dat ik drastisch moet besparen op de grafische pracht om het een beetje speelbaar te houden. De gameplay in steden en dorpen valt hier zwaar tegen door de lage fps en de constante laadbeurten.
    Ik denk dat het nog een jaar wachten wordt om ArmA2 echt te kunnen beoordelen, zal tegen dan wel geoptimaliseerd zijn.

Grimmy's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Kheb slechte dinge gelezen over de AI.

Is it true? Kga het mij mischien kopen ma kwil eerste zeker zijn da het iet of wa deftig is want tegenwoordig releasen ze alles 6 maand te vroeg....
    Belgian underground Division]BuD[
    9Lives forum, Serious Business!

iTrader
    1 (100%)
    op vlak van bugs & optimization is arma idd 6 maand te vroeg gereleased. De ai, kweetet nie, want SP lagged zo hard door die fameuze "optimizing"
    Beavers retalliation

Samurai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    op vlak van bugs & optimization is arma idd 6 maand te vroeg gereleased. De ai, kweetet nie, want SP lagged zo hard door die fameuze "optimizing"
    De AI is echt wel goed, ik speel nu op regular en je moet echt oppassen of je bent dood voor je het beseft. Ze zijn zeker niet perfect en reageren in sommige situaties niet altijd goed, maar in t algemeen zeker niet slecht.

Als je een transport Huey oproept, best wel je marker niet te dicht bij bomen zetten .

Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ^Man daar heb ik in't begin last mee gehad.

Ik vraag om een pickup, in een open veld, komt die heli boven ons hangen... Doet verder niets...

Dus ik vraag 'm om paar km verder te landen, vliegt naar daar ,blijft cirkeltjes vliegen, vraag 'm om terug te komen, hij landt, ik kruip erin, ik ga naar de map om destination te bepalen, kan niets aanklikken zeker

Ikke uit dien heli, team in heli gelaten, effe terug laten wegvliegen, terug landen (dit was wel voor de patch) er terug in, hij stijgt eindelijk op, het spel crashed.

xD
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

iTrader
    8 (100%)
    Ik zit tussen 2 vuren gevangen precies, der zeggen er een paar die ik ken en het spel hebben dat de graphics op niks trekken maar gelle en nog een ander deel volk zegt dat ze dan weer schoon zijn en zelfs te zwaar. Ikzelf heb den demo ook al gespeeld en vond ze echt goed...

klote PLAY.COM da heeft nu lang genoeg mogen duren... ik wacht er al 2 weken op
    Solo-Elite

iTrader
    1 (100%)
    probleem is dat de demo veel beter dan draait dan het eindproduct heb ik gehoord
    Beavers retalliation

Reggaesmurf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ge naar de dingen kijkt waar ge naar zou moeten kijken dan zulde wel merken dat ge met bijzonder schone graphs zit. Kijk bvb naar die light effects, explosies (vooral aircraft explosies), atmoSFEER (onweders e.d.). 's toch duidelijk ...
    Al da getwijfel.. vo niks nodig . koopt nekeer allemaal dat spel, zodat we ne grote 9 lives co-op kunnen organisseren en hopelijk wegens groot succes kunnen herhalen.
    Met een beetje chance kan ik een Ventrilo server ter beschikking stellen. (maar eerst Arma2 kopen mss best )

joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik wil zeker meedoen met coop/ Maar het zal niet meer voor deze week, ik vertrek naar werchter. En het is nu ook veel te warm
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

Pagina 37 van 79 Eerste ... 2733343536373839404147 ... Laatste

Regels voor berichten