Pagina 2 van 79 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 1181
    Member Samurai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl4ckburn Bekijk bericht
    @ samurai
    ik bestelde vroeger ook van play.com en kreeg dikwijls de dag van de release de game in men brievenbus .... maar laatste bestelling daar heb ik 14 werkdagen moeten wachten ...... een goed alternatief is ShopTo.net: Video Games, Consoles Games, Accessories - Free Delivery in Uk - Orders before 5.30pm dispatched Same Day - zelfde prijzen , soms nog iets goedkoper en heel snelle levering
    Thx, die was ik helemaal vergeten. Mijn laatste game bij Play.com deed er precies 7 dagen over. Bij Shopto staat er het volgende:

If you pre-order "ARMA II: Armed Assault (2)" before 12pm on 17/6/2009 we will guarantee that you will receive it by the release date of 19/06/2009, if you do not receive it we will compensate you with £3.00 on your shopto account (Terms and Conditions apply).
    Hij staat daar voor 32€, net nog even de leverprijs zoeken. Bovenstaande zal waarschijnlijk enkel gelden voor de UK, maar als ze het de 17e al verzenden is het voor mij ook goed .

Member Jefke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ga gewoon wachten op de steam release, nog zo makkelijk

Member |Snake|'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb alvast de Duitse digitale versie aangekocht in afwachting van de 505 release.
    Is op dit moment aan het downloaden. Deze avond eens uittesten se
    Windows Live Gamertag: Sharps1981
    PSN ID: JSharps

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |Snake| Bekijk bericht
    Ik heb alvast de Duitse digitale versie aangekocht in afwachting van de 505 release.
    Is op dit moment aan het downloaden. Deze avond eens uittesten se
    Hehe, beetje ongeduldig?

Ik ga nog 3 weekjes wachten, zie het echt niet zitten om het spel in t Duits te spelen. Denk/hoop ook dat er nog een heleboel zaken gemaakt gaan worden tegen de andere releases.

Member |Snake|'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd hehe. Ik ga de 505 versie ook sowieso halen. Bwa da Duits is geen echt probleem. Uit een paar filmkes heb ik precies kunnen afleiden dat de stemmen enzo blijkbaar wel in het Engels zijn. De release is ook vrij buggy naart schijnt, maar dat stoort me niet echt eigenlijk. De eerste Arma heb ik trouwens ook 2 keer liggen (Engels en Duits).
    Windows Live Gamertag: Sharps1981
    PSN ID: JSharps

Approved 9-lifer Zelete's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Ik ga ook wachten tot de Engelse release toch

Member Zotten's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Die levertijd op Shopto.net van 1 dag geldt jammergenoeg enkel voor UK.

Member Bl4ckburn's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    laatste game dat ik gekocht heb bij shopto.net kwam toch netjes op de dag van de release aan ... ook al wel gehad 1 dag erna ...... die 1 dag langer wachten is voor mij nu niet zo een probleem
    PSN : Blackburn01

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    't Is precies wel één groot bugfest als ik de eerste reviews zo lees. Eigenlijk triest dat ze een spel zo op de markt brengen. Ok, uitstel is ook niet leuk maar van een quasi onspeelbaar spel (en dat is het ook als ik de reviews mag geloven) wordt niemand gelukkiger.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    't Is precies wel één groot bugfest als ik de eerste reviews zo lees. Eigenlijk triest dat ze een spel zo op de markt brengen. Ok, uitstel is ook niet leuk maar van een quasi onspeelbaar spel (en dat is het ook als ik de reviews mag geloven) wordt niemand gelukkiger.
    Klopt, er zitten nog veel bugs in, maar de mensen die ik ken die het spel hebben, vinden het iig wel speelbaar en genietbaar.

Ik ga 'm zeker halen.

Hier wat filmpjes:

AI test
    Gameplay
    Shilka takes out Frogfoot

De laatste is echt super.

Approved 9-lifer 128MB's schermafbeelding
    iTrader
    16 (95%)
    Vandaag Arma 1 es getest met men trackir, is echt enorm gevoelig. Ge hebt al ne halven dag nodig voor dat en de knoppen in te stellen

gebruik ik hetzelfde trackir profiel in een race of flightsim is het supersoepel.

In een shooter is het gewoon te 'raar' je kijkt rond met je muis en je hoofd. tis serieus wennen

Member Reggaesmurf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is idd effe wennen tov Flight Sim aangezien je daar niet rondkijkt met je muis. Geef het nen dag of 3 en je bent het gewoon. Ikzelf heb voor elk soort game een profiel (race, flight, 1st pers. shooters) maar voor Arma hebbik een specifik profiel aangemaakt en loopt vloeiend nu .
    die nieuwe trackir 5 software vind ik redelijk moeilijk, dus gebruik nog steeds de ouwe software (v4).
    Nu--> Arma zonder trackir = besta ni

Member Tremium's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    'k Ga eens de ACE mod downloaden se, eens zien wat dat juist is ^^

Member Tremium's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    # Select weapon you want to fire via action menu (M197 Main Cannon, AGM-114 Hellfire, AGM-220 TOW)
    # Select weapon mode for AGM-114 Hellfire (if this weapon has been selected). The available modes are LOBL(default) LOAL-DIR, LOAL-LOW, LOAL-HI

Iemand die mij kan zeggen wanneer ik wat moet gebruiken?

Member Matic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    zeg word den gewone arma nu nog veel online gespeeld? zo ja, ga ik het mij morgen halen.
    vijf

Pagina 2 van 79 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten