Pagina 11 van 79 Eerste ... 7891011121314152161 ... Laatste
    azamato's schermafbeelding
    iTrader
    0
    maaan da duurt lang voor die demo als hij morgen komt down ik hem niet, 2gig is teveel voor een testje hoe hij loopt op mun pc, vandaag laatste dag van de telesletmeter dusja...
    http://www.facebook.com/PnPGaming support eSports in Belgium, Like!

joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik eb ook te vinden voor co-op*! Zal het wel spelen op mijn broer zijn pc denk ik, die is een pak krachtiger

*op voorwaarde dat de demo mij bevalt.
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

|Snake|'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Ikaruga: waarom op minder legale manier? De Duitse versie is al een tijdje uit hoor. Ik heb die namelijk ook onmiddellijk op de dag van release aangeschaft.
    Windows Live Gamertag: Sharps1981
    PSN ID: JSharps

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik heb wél de iets minder legale versie dus zijn veronderstelling was niet uit de lucht gegrepen.

Samurai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb 'm net besteld op Amazon.co.uk. De 18e wordt ie verstuurd en normaal heb ik hem volgende week maandag of dinsdag. 32£ of 37€ .

Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja en bij een illegale versie treedt FADE, de copy beveiliging in werking.
    het spel zal draaien maar je kan er weinig mee doen.

Zo kan je niks meer deftig raken
    YouTube - ARMA 2 copy protection
    YouTube - ARMA 2 copy protection pt 2

...of het lijkt of je gedrogeerd rondloopt...
    YouTube - ARMA 2 ON DRUGS

Jefke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    was in ofp ook vroeger, wel funny

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blanco Bekijk bericht
    Ja en bij een illegale versie treedt FADE, de copy beveiliging in werking.
    het spel zal draaien maar je kan er weinig mee doen.

Zo kan je niks meer deftig raken
    YouTube - ARMA 2 copy protection
    YouTube - ARMA 2 copy protection pt 2

...of het lijkt of je gedrogeerd rondloopt...
    YouTube - ARMA 2 ON DRUGS
    Om één of andere reden heeft niet iedereen daar last, en gelukkig ben ik één van hen. Want zo zou het idd onspeelbaar zijn.

Ik koop hem sowieso hoor, kon gewoon niet wachten. En in de Duitse release had ik weinig zin.

joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Je bent de Duitse release aant spelen. Maar goed genoeg gezeverd, warez bespreken doe je best ergens anders.

Ik wacht op de demo...
    13" Macbook Pro 2011: 2.7Ghz i7 - 8 gig ram - 500GB HD
    Samsung Galaxy Nexus
    ASRock P67 - Intel Core i5 2500k - 8 gig - MSI ATI HD6950 2gig

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joriske18 Bekijk bericht
    Je bent de Duitse release aant spelen. Maar goed genoeg gezeverd, warez bespreken doe je best ergens anders.

Ik wacht op de demo...
    Jaja, I know. Maar na die engelse patch was alles wel in orde hoor. Maar als ik €50 neertel voor een spel wil ik het meteen in de correcte taal, zonder eerst een patch te moeten installeren (loos argument want ArmA moet je altijd patchen ). En trouwens, is bloed niet verboden in Duitsland? Nu ik er over nadenk... Ik denk dat er idd geen bloed in die Duitse release zit. Heb ik nu eigenlijk nog niet expliciet op gelet maar ben er vrij zeker van dat die versie bloedloos is. Als het nu bijvoorbeeld in Engeland was gereleased had ik het wel meteen legaal gekocht hoor. Maar 't is die Duitse taal + het ontbreken van gore dat me tegenhoudt.

Kheb wel fameus den indruk dat dit spel CPU-intensief is en dat het, naast de grafische toeters, vooral de AI is die je FPS beïnvloedt. Daarstraks ff als geit gespeeld (dont ask) en ik liep in een bos (vol bomen, dat heb je met bossen) en op dat moment had ik doodleuk 75fps ofzo. Dat was dus een volledig gebied zonder AI (denk ik toch) want met wat AI in een bos mag ik al blij zijn met 35fps ofzo.

Derde missie van de campaign speelt zich af in een 'stad'. Op dat vlak is ArmA 2 toch ook een serieuze verbetering tov ArmA 1. Ok, downtown New York wordt het nergens maar het ziet er allemaal toch al een pak stedelijker uit dan in ArmA 1. Wel een serieuze FPS-killer natuurlijk. Ik had fraps niet meer open staan maar Zelete (heeft wel een iets betere config dan ik) zat rond de 20fps te schommelen dacht ik.

Qua verhaal en sfeer is het ook een stap in de goede richting. Je speelt altijd (in de eerste drie missies toch) met hetzelfde team waardoor je toch iets meer 'into the story' bent. En er zitten ook heel wat dialogen in (voice acting is ook véél beter, weliswaar nog steeds voor verbetering vatbaar met momenten) die met momenten écht grappig zijn vind ik (als één van je teamleden over de radio een massagraf aan 't beschrijven is ).

Oh ja, ik ben aangevallen door een hond. Allé, aangevallen is een groot woord. Hij kwam snel en blaffend mijn richting uitgelopen. Maar uiteraard lag ie al op zijn zij voor hij me kon bereiken.

Samurai's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Er zit wel degelijk bloed in de Duitse versie, dat kan je zien in 80% van de filmpjes die op Youtube staan.

Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    yup, die kerel dat die map gemaakt heeft met 1700 Ai units zei dat Arma2 meer CPU dan GPU intensief is.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Samurai Bekijk bericht
    Er zit wel degelijk bloed in de Duitse versie, dat kan je zien in 80% van de filmpjes die op Youtube staan.
    Ik zal het straks is gaan uittesten se. In de tweede missie zitten twee soldaten die zich overgeven, kzal die is gaan neerleggen vanop close range. Zien wat 't geeft.

Bij opties kan je in ieder geval wel kiezen tussen 'low gore' en 'full gore'. Default staat het op low.

Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    fucking hell, na al die duitsers hun filmpjes gezien te hebben krijg ik hoelanger hoe meer zin in dit spel

Intel q9450 quad core+ 4gig ram + hd4870 = awesomo!
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

iTrader
    0
    er wordt vandaag of morgen een demo verwacht

Pagina 11 van 79 Eerste ... 7891011121314152161 ... Laatste

Regels voor berichten