Ah serieus? Kwam dat echt daar door ofwa? Ja, ik had in 't begin helemaal niet door dat ik zo'n laser ter beschikking had. En ik maar op alles drukken om dieje piloot aan de praat te krijgen. En waarom zegt ge dat nu pas trouwens? Een paar hellfires op dat vijandelijk kampke hadden anders ook wel meer dan welkom geweest.
Ach ja, war is hell.
Getver, play.com accepteerd m'n maestro kaart niet, kutland...
Misschien meer succes bij Amazon?
Trouwens, we kunnen misschien plannen maken om coop de campagne uit te spelen ofzoiets?
^Merci maar van't zelfde, fucking eikels die ni me paypal werken :/ Waarom de fuck zou ik nu al een visakaart aanschaffen?
Was er trouwens vandeweek niet iemand die een link postte naar zo'n website waar je via transfer zo'n virtuele mastercard krijgt voor het bedrag dat je stortte?
Laatst gewijzigd door Wg_Flow; 17 juni 2009 om 11:31
Mja in coop kunt ge natuurlijk uw tijd niet versnellenniks is onmogelijk in ArmA maar 5u wandelen, daar had ik weinig zin in :P).
Ma ergens een voertuig pikken?
Zou cool zijn dat je ook intell foto's kan nemen met die UAV die je achteraf kan bestuderen, maar dat zal niet zeker? (iets voor modders)
ik dacht UAV satelites waren, of allesinds onbemande spionage vliegtuigen met ne camera. Kan goed zijn dat er nu al UAV's zijn die van bewapening voorzien zijn, 'kvolg da nie echt.
Maar is Play.com betrouwbaar in de zin van, kloppen hun pre-orders? Want 30 euro is goedkoop voor een nieuw spel, da vinde hier zeker nie
Effe mijn vraag herhalen: waar kon je mits overschrijving die virtuele mastercard bekomen?
Kga het preorderen via amazon, 3-4 dagen wachten is doenbaar
Jep, ik heb het maandag besteld en een mail gekregen waarin het volgende stond:
Maandag of dinsdag zou het dus moeten aankomen.Delivery estimate: 22 Jun 2009 - 23 Jun 2009
Dispatch estimate for these items: 18 Jun 2009
1 "ArmA 2 (PC DVD)" Video Game; £26.28Eerste keer dat ik bij Amazon bestel, maar tegenwoordig koop ik bijna alles online en dat verloopt toch meestal goed.
^Ewel ja, maar nen tijd terug heeft er ier iemand een site gepost waar mensen die zelf geen credit card hebben via overschrijving eigenlijk een virtuele cardnumber opgestuurd krijgen en zo dus kunne betalen
I need that![]()
Ze vliegen het af ne cliff? en ze vangen het op in een net!![]()
VTOL?
Neeje, prolly gaat da ding zo rap dat het amper lift nodig heeft ofzo
In de lucht gooien zullen ze prolly niet doen, maar zo bestaan er wel UAV's![]()
het is een stol (short takeoff) omdat die zo licht & compact is & zodoende vrij snel kan opstijgen (eens die ne meter ofzo in de lucht is zit die op voeldoende snelheid om gewoon te stijgen.
de vorige versies werden via een truck met een rail gelanceerd (a la V1 / oude kernraketten)
yay , deze morgen een mail gekregen van shopto.net dat mijn bestelling verzonden is
Payment*|*Wirecard AG
leuke optie hieraan is . dat je voor 25€ per jaar (vaste kosten creditcard) een echte kaart opgestuurt krijgt dit is een mastercard.
grtz
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)