Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: just cause 2.

Approved 9-lifer murder inc's schermafbeelding
    iTrader
    227 (100%)
    Weblogs
    2

just cause 2.

Heeft er iemand die op pc gekocht ?

hoe zit het met controls op PC is da goed op PC of is het weer een schaamteloze console port ?

anders koop ik hem beter op ps3.

Member toruk's schermafbeelding
    iTrader
    0
    valt goed mee, alleen is het me nog niet gelukt mouse acceleration af te zetten :@

Approved 9-lifer Flex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb hem voor de pc, maar ik heb de demo op de ps3 gespeeld en ik moet zeggen, daar voelt de besturing natuurlijker aan.

SXe
    SXe is offline
    Banned
    iTrader
    6 (100%)
    Kheb hem ook voor pc en ik heb geen enkel probleem met de controls.

=> http://www.9lives.be/forum/race-free...se-2-a-14.html Post in dit topic ipv een nieuwe te starten.

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    160 (100%)
    controls kunt ge compleet instellen naar u eigen goesting en er is ook direct support voor een 360 controller

spel is ook deftig optimised voor pc
    Face-Off: Just Cause 2 | DigitalFoundry
    Speaking of exclusive features, the PC version has them too. For a start, the renderer is significantly enhanced with a range of extra features that allow it to scale from very modest hardware right up to top-end rigs. Similar to Battlefield: Bad Company 2, virtually every element of the renderer can be pushed up to 11 to provide a console-bettering experience. Screen space ambient occlusion can be added, shadows can be much softer and more realistic, draw distance, texture filtering and anti-aliasing can all be ramped up to levels that put the console version to shame.

The sheer flexibility of the PC version makes it the one to have if you have the choice (and at least a decent enthusiast level GPU and dual core processor), though extensive tweaking and configuring of the game to match your system is a bit of a pain and I had real performance issues with v-sync engaged. The PC game is also open to modification too. It's early days yet, but already there's a so-called "BoloMod" that's worth checking out for its interesting tweaks on JC2's grapple-gun. Steam Achievements are in the PC version, plus save games are synced via Steam Cloud, meaning you can run the game in multiple locations and maintain your progress.)
    wel vista/dx10 only

alles maxed out op een hd4890 @ 1440x900 en avg fps tussen de 35a40 met af een toe een dipje naar 30 als er echt enorm veel chaos is

enige minpuntje is dat je hem moet linken aan een steamaccount en 2dehands verkoop dus niet zo makkelijk is als met een consolecopy

ps3 versie heeft ook een handige directe upload functie naar youtube maar op pc heb je daar uiteindelijk veel meer uitgebreide opties voor die ook langer kunnen opnemen dan 30 sec
    "When you wake up in the morning, Pooh," said Piglet at last, "what's the first thing you say to yourself?"
    "What's for breakfast?" said Pooh. "What do you say, Piglet?" "I say, I wonder what's going to happen exciting today?" said Piglet.
    Pooh nodded thoughtfully. "It's the same thing," he said.

stoom.

iTrader
    227 (100%)
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SXe Bekijk bericht
    Kheb hem ook voor pc en ik heb geen enkel probleem met de controls.

=> http://www.9lives.be/forum/race-free...se-2-a-14.html Post in dit topic ipv een nieuwe te starten.
    ah damn daar stond die dus.

Member sw1ss's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Hoe krijgt ge eigenlijk missies? Ik heb er al een paar gedaan maar nu vind ik precies niks mee.

iTrader
    227 (100%)
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sw1ss Bekijk bericht
    Hoe krijgt ge eigenlijk missies? Ik heb er al een paar gedaan maar nu vind ik precies niks mee.
    chaos veroorzaken heb ik gelezen.

iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door murder inc Bekijk bericht
    chaos veroorzaken heb ik gelezen.
    Ugh, geef mij gewoon die missies ipv de hele tijd chaos te veroorzaken. Dat raakt ge wel beu na een tijdje.

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Ok, ben al zot geworden met da checkpoint system. Van die stukken da 10-15 minuten duren en je gaat dood op de laatste minuut dat je volledig opnieuw mag beginnen. Leuk!

*edit: 60 minuten voor niets gespeeld omdat hij niet kon opslaan . Nu wilt hij wel, vreemd, maar leuk is anders.
    Laatst gewijzigd door mythe; 28 april 2010 om 12:47

iTrader
    29 (100%)
    'k vind het hele spel gewoon boring worden na een tijdje.

Member b1nge's schermafbeelding
    iTrader
    0
    same

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten