Please continue
Deel 1: http://www.9lives.be/forum/shooters/...-dead-2-a.html
Please continue
Deel 1: http://www.9lives.be/forum/shooters/...-dead-2-a.html
Waarom moet een thread bij 5000 geclosed worden?
Wilde gok: Database miserie anders?
Jep, is voor de database niet te overbelasten. In "Algemene discussies" gebeurt dit vaker met de megathreads zoals "Heb je een lief? Deel 20485".
whoa we hebben gewoon al 1 deel volgespammed ofzo *is terecht trots op zichzelf en de l4d-spelers*![]()
80% is wss spam van hoe da kakature raged,da ik op ESL speel en da rochelle weg moet
Waar blijft dat speel trouwens!![]()
Ik heb eens een heleboel maps gedownload voor left4dead 2 en what the fuck is me dat voor stront gedoe?
Al dat roze, neen serieus, het trekt echt op niks en ik word er zelfs ongemakkelijk van geloof het of niet, slechte afwerking.
Hopelijk komt The passing vlug![]()
Ja, ik snap het eig ni. Eerst kondigen ze me veel show aan "THE PASSING IS COMING OMG OMG OMG!! (but not in march)".
En dan daarna krijgen we gewoon NIKS van info meer. Weeral typisch Valve, natuurlijk, maar ik begin het toch stilaan beu te worden.
Ik denk dat ze lastminute nog een idee kregen van spelmode(s) en die nu aant uitwerke zijn.
Ligt dat ook niet aan het feit dat je Half-Life 2 geinstalleerd moet hebben ofzo?
Ik had dit ook met City 17, en na installatie van HL2 had ik dit niet meer.
nee ik geloof dat ge de add-om support geinstalleerd moet staan hebben dan hebde daar normaal geen last van.
@kip: lang geleden da ge nog eens in de chat verschenen zijt. We beginnen u te missen.![]()
mja, me The Passing zult ge mij wel terug zien, ze.
Atm gewoon beetje te druk om nog op steam te zitten enzo, + ni zo super veel goesting meer.
Laatst gewijzigd door shairi; 13 april 2010 om 01:46
Er wordt gezegd dat The passing 27 april zou kome.
Klinkt geloofwaardig.
The Passing Coming April 27th 2010 - Steam Users' Forums
zou idd goed kunnen maar da is wel nog een tijdje wachten he :/
Iddveel te lang asget mij vraagt. Op release zelf nog een maand uitstelle, veel te lang.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)