Pagina 5 van 40 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 787
    Member sw1ss's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yasutoko Bekijk bericht
    Valve zei simultaneous release. I think not.

Ochja, de campaign trekt toch op niet veel dus pc mag blij zijn dat't gratis is ^^.
    Moet gij nie wat SC II gaan spelen?

Approved 9-lifer Yasutoko's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sw1ss Bekijk bericht
    Moet gij nie wat SC II gaan spelen?
    Niet op dit ogenblik neen .

Crew Member Insano's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Valve zei simultaneous release. I think not.

Ochja, de campaign trekt toch op niet veel dus pc mag blij zijn dat't gratis is ^^.
    Ik denk dat met "simultaneous" op dezelfde dag wordt bedoeld.

iTrader
    47 (100%)
    True, maar als ze een uur zeggen dan wil dat zeggen dat ze beide op dat uur worden released.
    Nu, de Xbox release was ook te laat maar dan nog..

Anyhow, leuk om te zien dat het elitair sfeertje hier nog hangt ^^. ( niet op iedereen bedoeld dan . )

Crew Member Insano's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Je hebt gelijk dat het ideaal zou zijn als ze beide tegelijk uitkomen, maar wat doe je eraan. Het blijft Valve-time

Op welke manier dan elitair? Ik vind het nogal raar voor een spel dat voornamelijk coop gericht is

En Starcraft 2 is awesome.

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    True, maar als ze een uur zeggen dan wil dat zeggen dat ze beide op dat uur worden released.
    Nu, de Xbox release was ook te laat maar dan nog..

Anyhow, leuk om te zien dat het elitair sfeertje hier nog hangt ^^. ( niet op iedereen bedoeld dan . )
    Tja, n/o Yasu maar wat wil je? Je hebt hier iedereen voor hypocriet uitgescholden, kan toch niet verwachten dat iedereen dat zomaar vergeet.

iTrader
    47 (100%)
    Again that old cow? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat het eerst NO against mods was, en plots met de server YES with mods! .. Da's.. mindboggling!

En tjah, elitair.. Smon bv. toen ik op de groupchat hiernet zei dat de campaign op niet veel trok " Yasu heeft de campaign al gespeeld " en vlugger dan een haas weg was. Zonder dat ik kon uitleggen hoe of wat, of waarom ik vond dat de campaign op niet veel trekt.

Ik heb de campaign gevolgd daarnet via een livestream op xbox en dit is wat je zowaar tegenkomt:
    Spoiler:

Wat wel is.. m60 + fire bullets = Terrible terrible damage!
    Laatst gewijzigd door Yasutoko; 22 april 2010 om 14:52
    [B]PSN : Yasutoko.
    21/04/2008 papa geworden van een dochter om 15u01
    Look at my horse

iTrader
    9 (100%)
    Mja, beetje terecht ook toch. Je zegt nu al dat de campaign tegenvalt zonder ze gespeeld te hebben. Kan wel goed zijn dat je het gezien hebt op een stream, maar oordelen over iets dat je zelf nog nooit gespeeld hebt is gewoon belachelijk hé.

iTrader
    47 (100%)
    Edoch is er niet veel verschil tussen de retail campaign volledig bekijken en ze zelf gaan spelen. Buiten dat het in HD is dan, en wat beter eruit zal zien dan op Xbox, de fundamentals zijn hetzelfde, en voor mij maakt het een slechte campaign.

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    154 (100%)
    nooit echt gevat waarom ge indertijd gans spazzola ging over die mods, alle regulars die nog spelen(le grand elite in u kop) hebben het gespeeld met de tweaks die toen zijn voorgesteld en vrijwel iedereen is'r nog altijd relatief content van, sure it aint perfect, but its worthy

er was trouwens een vrij vocale respons tegen bepaalde mod(standaard cevo denk ik) niet alle mods ev0r.

en gij hebt zelfs ni eens demoeite gedaan om het uit te proberen.. toen zelf nog als mod vd l4d groep

Edoch is er niet veel verschil tussen de retail campaign volledig bekijken en ze zelf gaan spelen.
    lol echt man, gelooft ge nu toch zelf niet..
    en als ge dan de chat nog eens joined om enkel te lullen dat de campaign zuigt komt ge pas echt gefrustreerd over
    "When you wake up in the morning, Pooh," said Piglet at last, "what's the first thing you say to yourself?"
    "What's for breakfast?" said Pooh. "What do you say, Piglet?" "I say, I wonder what's going to happen exciting today?" said Piglet.
    Pooh nodded thoughtfully. "It's the same thing," he said.

stoom.

Member MiniJeffrey's schermafbeelding
    iTrader
    0
    22 april... tzal weer zodanig laat online gezet worden da je in Europa meer van 23 april kunt spreken voor je het echt kan spelen.

iTrader
    9 (100%)
    Om 20u spelen die devs, dus dan zou het zeker uit moeten zijn.

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Wa is da ding nu ? Is dat gewoon één campaign of is dat een echte expansion. Hé moet daar eens specifieke info proberen over te vinden.

iTrader
    0
    een soort mini expansion:

nieuwe campaign, nieuwe gamemodus, nieuwe wapens, nieuwe common infected

Member b1nge's schermafbeelding
    iTrader
    0
    valve suckt gewoon (big time) in het uitbrengen van DLC voor games (buiten TF2)
    l4d1: Crash Course (en ohja, 2 campaign maps die NA DE F*CKING RELEASE nog naar Versus verandert moesten worden, en zodanig opgefuckt werden (death toll, ge kon op bena geen enkel dak)]
    l4d2: The passing, ze willen iets speciaals doen en ze failen erin, zonder enige reden of bron of wat dan ook, weet ik dat the Passing maar voor een week of 2 gespeeld word voordat iedereen weer Dead Center lobbies gaat spammen

OHJA, vergeet vooral de nieuwe gamemodes niet, zoals survival
    waarin ze de map behouden, een paar dooskes of deurkes in de weg zetten zodat ge 'opgesloten' zit en een timer erop geplakt, GAMEMODE NOEMEN ZE DA

Ach, l4d was goed, l4d2 nooit, ik speelde het omdat ik niks beters wist te doen
    en omdat het zo makkelijk was om er goed in te worden

Member sw1ss's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b1nge Bekijk bericht
    sad, but true

iTrader
    0
    l4d1: Crash Course (en ohja, 2 campaign maps die NA DE F*CKING RELEASE nog naar Versus verandert moesten worden, en zodanig opgefuckt werden (death toll, ge kon op bena geen enkel dak)]
    l4d2: The passing, ze willen iets speciaals doen en ze failen erin, zonder enige reden of bron of wat dan ook, weet ik dat the Passing maar voor een week of 2 gespeeld word voordat iedereen weer Dead Center lobbies gaat spammen

waarin ze de map behouden, een paar dooskes of deurkes in de weg zetten zodat ge 'opgesloten' zit en een timer erop geplakt, GAMEMODE NOEMEN ZE DA

Iemand is gefrustreerd :')

Approved 9-lifer Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)

Zit gij hier nog altijd te zagen man, tijdens de release zat ge hier ook al te wenen over hoe slecht L4D2 wel niet was en dat ge het nooit zou kopen etc. (zonder het gespeeld te hebben) Maar dan 2 dagen later had ge het toch gekocht en toen kwam ge dit hier zelfs zeggen.

Nog geen haar veranderd precies want nu zit ge the passing al de grond in te boren zonder het gespeeld te hebben

Member Dionysus's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    GAMEMODE NOEMEN ZE DA
    Deze zin ademt gewoon erg veel frustratie

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Zit gij hier nog altijd te zagen man, tijdens de release zat ge hier ook al te wenen over hoe slecht L4D2 wel niet was en dat ge het nooit zou kopen etc. (zonder het gespeeld te hebben) Maar dan 2 dagen later had ge het toch gekocht en toen kwam ge dit hier zelfs zeggen.

Nog geen haar veranderd precies want nu zit ge the passing al de grond in te boren zonder het gespeeld te hebben

Autsj rep +1

Anyway, iemand een uur wanneer dlc uitkomt?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten