Vandaar dus dat ge L4d2 nooit met strangers moet spelen![]()
Ik speel nog iedere dagmaar ture heeft mijn request genegerd! Vuile neger!!
Kheb LFD1 en 2 er nu al meer dan een jaar geleden gekocht maar nog nooit de moeite gedaan om het op te starten (net zoals ongeveer een 150 andere steam games), tijd om daar eens verandering in te gaan brengen.
Zijn die als sp eigenlijk de moeite? Of pure ergernis door A.I.?
Ze zijn goed om er op medium difficulty eens door de levels mee te gaan, maar daar blijft het ook bij.
Dat is zoals met 90% van de single players, maar dan op hard![]()
Iemand die dit tegenwoordig nog speelt? Ben paar dagen geleden terug begonnen met L4D2 maar het is niet zo denderend qua spelers :/
En L4D3 komt er niet aan zeker? Iemand die weet of er nog een gelijkaardig spel in de maak is?
Welke moeilijkheidsgraad speel je campaign? Als je minstens advanced speelt of veel versus mag je me altijd toevoegen => cpt_nice
Dan kun je eens met mij en BelgianTerror meespelen ^^
Nee, Valve heeft niet zulke plannen voor zover ik weet. Het valt niet uit te sluiten, maar het zal niet voor de komende jaren zijn waarschijnlijk. Er zijn genoeg co-op zombiegames imo; maar geen enkele reikt tot aan de enkels van L4D2
"Vriendelijke" community wel online, de ene votekick na de andere, echt tof spelVraag me soms af of die mensen een leven hebben...
Als ik als charger geen survivor van het dak kan duwen ben ik noob en kicken ze me. Als ik per ongeluk eens een gascan kapotschiet hupla kick... No thanks, niks voor mij meer die kinderachtigheid.
Heb daarstraks nog wel een paar deftige games kunnen spelen, geen leavers bij infected en ook niet bij survivors![]()
Minecraft mod voor L4D2, strijk.
Deathcraft II (L4D2) - L4Dmaps.com
Mod met custom player models (L4D1), weapon models, special infected, zombies...
PART 1
PART 2
PART 3
PART 4
Ik zoek mensen om campaigns in expert en evt. wat achievements te doen in l4d2.
Voeg me maar toe op steam als je geïnteresseerd bent.
Naam: Jill's Nipples
Laatst gewijzigd door sanderoo; 31 juli 2012 om 16:09
Wie heeft er zin om met mij left 4 dead 2 te spelen
eerste left 4 dead ook mogelijk
mijn naam is Wikkes
Ma ho zeg das hier zo dood. Wa is er gebeurt? De workshop is er eh mensen beetje andere campaigns spelen ;D.
Wa is er gebeurt mee de ouwe scene btw? Nwa ruling dota2?
PS: wtf is er aan de hand op dit forum ik moet verdomme een half uur met mijn cursor zoeken voor ik de box kan vinden waar ik in kan typen![]()
Ik zie het wel eens zitten om een custom campaign te spelen nu de workshop er is![]()
Als jullie het leuk vinden doe ik ook mee.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)