Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 50
    Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knetix Bekijk bericht
    Netjes, daar krijg je het wel warm van van 5 tango's af te vlammen met 1 clip
    God was here before the marine corps,so you can give your hart to Jezus.But your ass belongs to the corps.

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Headshots doen met de Desert Eagle in CoD4 vanop 200m afstand is ook altijd leuk
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    39-3 gaan op rust wask toch wel blij van. Dan nog paar colleterals(spelling juist?).
    En op BC2 gewoon zotte longshots da ist!
    “If you don’t like what’s being said, change the conversation.” - Don Draper

Approved 9-lifer bloodywolf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    CS1.6 - Dust 2 zo'n goeie 4 jaar geleden, ik speelde nooit veel CS dus ik was daar echt ne noob, ik was pas tijdens de middagpauze (informaticaschool) beginnen te spelen met klasgenoten.
    Ik zit dus daar met de goeikope shotgun (met pump). Ik ben dus de enigste van mijne team da nog leeft en der leven der nog 3, ik kom via A lang de deur uit en word meteen geflashed. Mijn eerste idee was dus sidesteppen en blijven schieten omdak wist dat daar ne kist was. Wanneer de flash gedaan was had ik dus blijkbaar 1 doublekill en een headshot gedaan, vervolgens komt er 1ne door de deur (screenwatchers XD ) waar ui uit kwam, shoot ik die neer met ne volle schot in de torso (die was zkr lage hp of gene armor). Waren er nog maar 2 over, zit ik zonder ammo, pak ik mijn pistol, krijg ik er nog 1ne neer ietskes later ergens bij A waar je moet planten, dan plant ik de bom, hoor ik er 1ne afkomen.

Dus ik schiet mijn pistol daarin leeg, totale missers, jump ik van da muurke, ga rond het hoekje de ramp weer omhoog, en knife ik die met de snelle steek (newbie player, k'wist die dat de trage enorm veel dmg deed).

Dus dan zat ik daar, de ganse kamer aan vloeken of juigen met mijn 1 hp en de bom ontploft en was ik dood.

Nooit meer heb ik zo'n epic moment meegemaakt.
    ~Bloodywolf

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimeBandit_b Bekijk bericht
    39-3 gaan op rust wask toch wel blij van. Dan nog paar colleterals(spelling juist?).
    En op BC2 gewoon zotte longshots da ist!
    Als je het hebt op bijkomstige kills zijn het collaterals

Maar 39-3 is wel very nice
    God was here before the marine corps,so you can give your hart to Jezus.But your ass belongs to the corps.

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolverine__1 Bekijk bericht
    Als je het hebt op bijkomstige kills zijn het collaterals

Maar 39-3 is wel very nice
    Net prestigeke uitgespeeld toen => ak all the way!

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimeBandit_b Bekijk bericht
    Net prestigeke uitgespeeld toen => ak all the way!
    Applaus lol

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wolverine__1 Bekijk bericht
    Applaus lol
    danku

Member de Waaslandwolf's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Een paar die me bijblijven:

BF42, Omaha Beach online. Begin van de map, als Axis bovenop de bunkermuur gaan liggen met een sniper. Ergens in aan de waterlijn (zelfs op 100% zichtbaarheid maar vaag zichtbaar) sprint er een Amerikaantje zig-zag stilaan het strand op. Zijn koers wat anticiperen, voor hem mikken, en Boom Headshot natuurlijk. Zeer memorabel omdat ik toen nauwelijks ervaring had met snipen in BF42.

MoH:AA (default, geen realism): 4 kills met een enkele nade was leuk, ik denk dat ik maar een keer iemand beter heb zien doen.
    Ook eens met een smg aan het rondhollen, en samen met een teammate iemand willen doorzeven in een klein kamertje met een trap. Voor de andere lek is - hetgeen zeer waarschijnlijk ging gebeuren - moet ik gaan herladen, en steek ik mij even weg onder de trap. Ik hoor nog wat geknal, daarna is het stil.
    Ik kijk even om het hoekje heen en zie plots - slik - maar liefst drie heren in afgeborstelde Duitse uniformpjes boven het lijk van mijn teammate staan. Ik doe het een beetje in mijn broek van schrik, en duik terug weg. Drie tegen een dus, waarvan zeker twee nog met max hp en allemaal met een mg of smg; alleen het verrassingseffect had ik nog. Wat doet ieder zinnig mens dan? Juist, suicidaal er frontaal op af!
    2.5 seconden later stond ik op een of andere manier nog recht, met drie kersverse lijken aan mijn voeten.
    Dan eens op V2, bijna iedereen is al dood, nog 1 vs 1, iedereen zit dus mij te speccen. Ik loop met een Thompson aan het ene uiteinde van het plein met de V2, en zie plots aan de andere kant mijn doelwit staan - met een sniper. Ik dus behoorlijk hard in het nadeel, aangezien een smg op die afstand quasi niks raak. Ik vind er dus niks beters op dan er lustig op los te beginnen strafen en leanen, en wat te bursten in de hoop toch iets te raken - zonder veel hoop natuurlijk. Drie bursts en 8 kogels later heb ik plots op miraculeuze wijze een kill. Met andere woorden al lopende 6 treffers op 8 kogels op een afstand waar ik er normaal in stilstand één zou mogen halen.
    In diezelfde aard: Algiers, op het groot plein tijdens een try-out voor een clan iemand geheel aan de andere kant zien lopen, en tegen beter weten in toch maar een burst lossen, goed wetende dat de andere max hp heeft, mijn wapen op die afstand verre van nauwkeurig is, en dat enkel 3 voltreffers in zijn hoofd een kill opleveren. Bingo natuurlijk.
    Dan weer eens met een M1 Garand wat een het klooien, en in een klein gangetje plots drie tegenstanders tegenkomen. Uit reflex 3 schoten gelost in de hoop toch nog de eerste mee te hebben, aangezien 3 treffers in de borst een kill is met een Garand. De kruitwolkjes trekken weg, en ik heb blijkbaar drie headshots op één seconde gemaakt.

Dan nog op CoD2 en 4 meerdere dubbele headshots enzo, ook altijd lachen natuurlijk. Of met een bolt action sniper een kamer met 3 man binnenlopen die je natuurlijk meteen zien en collectief het vuur openen. Vervolgens volledig loos gaan, de eerste no-scopen zonder steady aim, en de twee andere knifen.

Einde epistel. Ja, ik heb vroeger veel te veel MoH:AA gespeeld.
    <Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
    vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen

<Carrion> k denk da ge the undying darkness bedoelt

Approved 9-lifer Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    CoD MW2: Ik blijf het zalig vinden om samen met nen maat co-op te spelen in die snipermap in de sneeuw. Altijd spannend als we tegelijkertijd 2 guards of meer uitschakelen ^^
    Ook heb ik eens tijdens het online gamen een soort kat en muis spelletje gehad met een speler. Plots kom ik uit een steegje gelopen, waarop ik een eindje verderop die speler terug zie staan. Hij begunt als een zot te schieten dus ik loop terug in mijn steegje. Hij stond achter een muurtje die tot aan zijn heupen kwam, maar daarachter (waar hij op stond) lag een oprit, die schuin naar beneden liep achter het muurtje. Dus hij had maar naar rechts te strafen om uit cover te komen, een schot te lossen, en dan gewoon naar links lopen om terug volledig in cover te zijn. Na een paar seconden heen en weer geschoten te hebben was ik het beu. Ik nam mijn mes, gooide het netjes in een boogje (terwijl hij achter het muurtje zat) en een seconde later zie ik dat ik hem mee had in zijne kop ^^ Dat was mijn eerste keer dat ik iemand raakte met da mes

Battlefield BC: Mijn broer was online aan het spelen als sniper. Hij zette zich neer tussen een hoop struiken en begon erop los te knallen. Wanneer plots een squad van 4 man van achter hem komt. 5 seconden nadat hij zijn laatste schot loste, lopen die 4 man hem gewoon voorbij. Ze hadden hem niet gezien en dachten waarschijnlijk dat het een struik was. Toen ze al een stuk verder zaten, begon hij die mannen af te knallen.

UT3: Gisteren nog eens gespeeld, ik kom aangereden met 1 van die wagens, druk op boost, rijd over een schans, spring eruit... ik land zachtjes, maar mijn wagen komt terecht op een tegenstander waardoor die uit elkaar spat. Dat vond ik wel grappig ^^
    Don't think you are, know you are...

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de Waaslandwolf Bekijk bericht
    Een paar die me bijblijven:
    Einde epistel. Ja, ik heb vroeger veel te veel MoH:AA gespeeld.
    Netjes,maarja MOH was(is) dan toch wel een vette game. :-)

Onlangs weer een leuke kill gedaan in AVP3. Tegen een alien aan het vechten, en het maar net overleefd. Snel gezwitched naar thermal view,en net op tijd gezien dat ne pred aan het naderen was. Snel geswiched naar de combi stick en net tijdens zen laatste sprong in mid-air die speer aan zen kop ingekletst. Da is in die game zo sjiek om te zien als je een tegenstander dan raakt,die vliegt naar achter met een paar salto's derbij. :-)

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    in cod MW2:
    Matchke op afghan.
    Had gezien dat er 1 iemand in de grote bunker zat en smeet zonder echt te hopen op een kill een sticky grenade naar binnen.
    Wat bleek nu, ik had de persoon gestickied, er stond een claymore van het andere team en er stond nog een explosive barrel.
    Nade ontploft, ik kill de kerel op een teammate, claymore ontploft door de ontploffing en doodt nog iemand, die barrel ontploft ook en dood nog iemand...
    Man nooit zoveel achievements in 1 keer gekregen
    PS: ik wissel regelmatig letters van plaats, mijn excuses hiervoor!

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiXiE Bekijk bericht
    in cod MW2:
    Matchke op afghan.
    Had gezien dat er 1 iemand in de grote bunker zat en smeet zonder echt te hopen op een kill een sticky grenade naar binnen.
    Wat bleek nu, ik had de persoon gestickied, er stond een claymore van het andere team en er stond nog een explosive barrel.
    Nade ontploft, ik kill de kerel op een teammate, claymore ontploft door de ontploffing en doodt nog iemand, die barrel ontploft ook en dood nog iemand...
    Man nooit zoveel achievements in 1 keer gekregen
    Vetjes

Analyzing the chain of events wich caused... Da zal je ook niet dikwijls meer tegenkomen zo'n gekoppelde killingspree

Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ne lange tijd geleden op OCC 3 tijdens de Q2 compo op Q2DM8 (warehouse).

Ne epische railstreak van 7 kills op 20 seconden ofzo, met als hoogtepunt de laatste kill puur op gevoel. Ik zag iets bewegen op een upper level en gewoon muis bewogen en geschoten. De kleinst mogelijke opening die er was, rail er juist tussendoor en instant kill.

Is me altijd bijgebleven.

Natuurlijk ook de vele 'spade' kills in Day of Defeat (HL mod).

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Americas Army ik was 'lvl' 14 een speelde tegen een 39, ene in de 40 en ene in de 50 op BRIDGE (degene waar je alleen over de brug kon) en ik was nog alleen over. Ik had muug veel stress en heb ze uiteindelijk alle drie neergelegd. Op de moment zelf was da echt van... nice

Daarnaast ik MW2 ook al de zotste throwing knife kills. Een knife ketst tegen een muur en gaat los door ene zenne kop Iedereen die die match winning kill zag spamde audio chat..
    [xfire=os]nexonion[/xfire]

Approved 9-lifer bloodywolf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De oude Return to Castle wolvenstein MP demo. Toen had vlammenwerper nog 400 IPV 200 ammo en werd je niet vertraagd. Je had ook alleen die "breach" map. Dus in de bunker waar de objective lag kom ik zo via een tunneltje paf in het midden van de kamer terecht. Ik begin dus gewoon te schieten terwijl ik zigzagde en ronddraaide zo snel als ik kon met mijn muis. Opeens, 8 kills (merendeels van de team) en een paar zwaargewond voordat ik afgemaakt werd. De objectiveroom was (bijna) vrijgemaakt en ons team heeft nog op laatste moment kunnen winnen. (Ze waren vies aant kampen daarbinnen en we zaten al zonder veel succes 3-4 minuten daar proberen binnen te komen maar je werd teveel afgeknalt, en als je iemand killde revivede de medic die)

Daar was ik nu echt trots op, maarja, ik was nog een klein manneke in dien tijd.
    ~Bloodywolf

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bloodywolf Bekijk bericht
    De oude Return to Castle wolvenstein MP demo. Toen had vlammenwerper nog 400 IPV 200 ammo en werd je niet vertraagd. Je had ook alleen die "breach" map. Dus in de bunker waar de objective lag kom ik zo via een tunneltje paf in het midden van de kamer terecht. Ik begin dus gewoon te schieten terwijl ik zigzagde en ronddraaide zo snel als ik kon met mijn muis. Opeens, 8 kills (merendeels van de team) en een paar zwaargewond voordat ik afgemaakt werd. De objectiveroom was (bijna) vrijgemaakt en ons team heeft nog op laatste moment kunnen winnen. (Ze waren vies aant kampen daarbinnen en we zaten al zonder veel succes 3-4 minuten daar proberen binnen te komen maar je werd teveel afgeknalt, en als je iemand killde revivede de medic die)

Daar was ik nu echt trots op, maarja, ik was nog een klein manneke in dien tijd.
    Knapperig resultaat en een dijk van een spel

Member MAXXUR's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    op 7:10 da hebbek altijd de tofste gevonden
    MAXXURIZED - Wipido

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MAXXUR Bekijk bericht
    op 7:10 da hebbek altijd de tofste gevonden
    MAXXURIZED - Wipido
    Cool,maar er zaten toch een paar dubieuze kills tussen Maar ik zal maar geloven in de eerlijkheid van iedere gamer lol

Member aikrez's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    ut2004 tam 4v4 en het was nog 1vs4 op rankin, kort samengevat, met een ultrakill wast gedaan
    filmpke heb ik nog ergens, als ik thuis ben zal ik het misschien uploaden

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten