Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psyt3k Bekijk bericht
    Is het de SOFII Gold Edition?
    Raven Software heeft in den tijd een hele lading Gold Editions verschipt met allemaal dezelfde key die ondertussen natuurlijk op alle servers geband is. Ik vrees dat het daaraan zal liggen.. Misschien ergens een nieuwe key proberen te ontfutselen?
    idd het is gold edition maar ik heb al op enkele servers gespeeld dus ik denk niet dat het dat is.

Member
    iTrader
    0
    De update installeren heeft niet gewerkt. Als ik de server probeer te joinen geeft hij nog altijd dezelfde melding. Het is een soort applicatie van rocmod ofzo dat het probeert te downloade. Dan komt er op mijn scherm dat het niet werkt omdat het geen pure server is en dat ik autodownload op no moet zetten. Zeker 40% van de servers geven dit. help!!!!

Member
    iTrader
    0
    Ik denk dat ik het probleem heb gevonden. Ik was namelijk rocmod vergeten inschakelen in het menu -_-
    Nu raakte ik toch op de server dus ik hoop dat dat de oplossing was. ik werd wel gekickt door punkbuster als de match bijna gedaan was. Ik was heel goed aan het spelen en volgens mij dachten ze dat ik aan het cheaten was. ^_^

Member FromZero2Hero's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Heb je trouwens vista?

Member
    iTrader
    0
    nee ik heb er xp laten opzetten want met vista werkt het langs geen kanten.

Member
    iTrader
    54 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psyt3k Bekijk bericht
    Is het de SOFII Gold Edition?
    Raven Software heeft in den tijd een hele lading Gold Editions verschipt met allemaal dezelfde key die ondertussen natuurlijk op alle servers geband is. Ik vrees dat het daaraan zal liggen.. Misschien ergens een nieuwe key proberen te ontfutselen?
    What were they thinking ... Weet nog da 3 maten het hadden gekocht, hadden ze alledrie dezelfde key

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten