Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Far cry MODS?

Member boogje's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Far cry MODS?

Ik vind Far cry een superspel, maar de pret wordt toch min of meer bedorven wanneer er monsters in komen. Het one man versus lots of bad-asses in de jungle wordt vervangen door iets simpelere, minder-spannende gameplay. Nu vroeg ik me af of er MODS zijn uitgekomen in de vorm van enkele missies (met een open speelwereld zoals in de FC originele verhaallijn), waar je enkel menselijke tegenstanders hebt? Dit zou de levensduur verlengen en me wat meer plezier beleven met Far cry...

Dank u!

Member =Ermac='s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Als ge in google 'far cry mods' typt wordt ge bijna omver gegooid met mods

Ik denk aan Matto.

Matto
    Om de spits af te bijten beginnen we maar meteen met de populaire singleplayer mod Matto. De makers van dit pareltje zijn duidelijk zeer gedreven en serieus bezig geweest met de ontwikkeling hiervan. Matto is namelijk een vierdelige mod die een compleet nieuwe verhaallijn toevoegt en waarin nieuwe gebieden en wapens beschikbaar zijn. Jack Carver is nog steeds het middelpunt van al het gevaar, maar nieuwe bloeddorstige side-characters zullen je ditmaal vergezellen om het werk wat te vereenvoudigen. Na het zien van de prachtige leveldesigns waarin de enorme vrijheid een lineair spelverloop voorkomt en de knap geanimeerde cut-scènes die het intrigeerde verhaal prima doen overlopen, kun je alleen maar respect hebben voor het werk dat deze doodgewone studenten hebben afgeleverd. Verwacht dan ook zeker geen dertien-in-een-dozijn mod van gewone levensduur, maar hoogstaande content die heel wat uur in beslag neemt. Zo zijn de makers bijvoorbeeld anderhalf jaar bezig geweest met alleen al Matto 4, die garant staat voor vier uur meeslepende gameplay. Waarschijnlijk heeft mijn aanstekelijke enthousiasme er al voor gezorgd dat je Matto inmiddels vierdelig op je PC hebt staan, en zo niet, dan rest mij enkel maar te zeggen; het is het proberen absoluut waard!

Matto 1
    Matto 2
    Matto 3
    Matto 4

Member kristofvanheule's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dank vr de link. Heb gisteren de hele avond Matto4 gespeeld en ben nog niet halfweg. Inderdaad de moeite.

Dus, als dank: enkele mods die ik volg en zeker de moeite waard zijn, al is het wel een volledig ander genre.

www.cold-war-crisis.de (C&C:ZH)
    www.dday.migeater.net (RA2:YR)

EDIT: voilà, eindelijk uitgespeeld, en in één woord: knap!
    Laatst gewijzigd door kristofvanheule; 16 november 2007 om 00:26

Member =Ermac='s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Merci,ik ga ze in het oog houden.Met Command and Conquer heb ik veel tijd versleten dus gaat deze het wsl ook doen.
    Idd,Matto is heel knap gemaakt.Chapeau voor die gasten.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten