Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member Desolator23's schermafbeelding
    iTrader
    31 (94%)

Games zoals Shadowrun!!!

Hallo,

Eerst en vooral, ik weet dat deze topic waarschijnlijk niet juist staat maar het is een beetje een gemengde vraag.

Ik heb namelijk een tijdje geleden shadowrun gekocht en heb daarbij me aangesloten op Xbox live om met dit spel online te kunnen spelen. Jaja, om met shadowrun online te spelen heb je een xbox live account nodig.

Nu is mijn vraag: zijn er plannen om in de toekomst nog zo'n spellen te kunnen kopen of zal dit eerder niet door geraken.

De reden is omwille dat ik geen Xbox heb en ook gene zal kopen dat ik eraan twijfel om mijn account stop te zetten.

Maar vooraleer ik dit doe zou ik toch graag weten of er plannen zijn om nog zo'n spellen die crossplatform ondersteunen met xbox 360 en waarvoor je een xbox live account nodig hebt om online te kunnen spelen.

Hopelijk is er hier iemand van op de hoogte. Alvast bedankt voor de replies.

Greetz
    Intel Core i7 980x - Gigabyte EX58-UD5 - GTX 780 SLI 3GB - 12GB DDR3 Ram Triple Channel

Nvidia 3D Vision Surround Setup on a resolution of 6066x1080 pixels

Approved 9-lifer phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    (het komende) Gears of Wars?/HALO 2

Beetje googlen mss .

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    ik heb nooit gesnapt waarom mensen willen betalen gewoon om met hun pc tegen xbox te spelen. is dat leuker dan tegen pc gamers te spelen misschien?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten