Een redelijk vanzelfsprekende titel, veronderstel ik
Zelf ga ik eerste Episode 2 spelen, dan Portal en me dan storten op TF2![]()
Episode 2 - Portal - Team Fortress 2
Episode 2 - Team Fortress 2 - Portal
Portal - Episode 2 - Team Fortress 2
Portal - Team Fortress 2 - Episode 2
Team Fortress 2 - Episode 2 - Portal
Team Fortress 2 - Portal - Episode 2
Ik ben een parasiet en ik koop de Orange Box niet.
Een redelijk vanzelfsprekende titel, veronderstel ik
Zelf ga ik eerste Episode 2 spelen, dan Portal en me dan storten op TF2![]()
ier zal t eerst Portal zijn
EP 2 pas als k eindelijk eens EP1 uitspeel (zit vast op da stuk da alles donker word en ge nen hoop zombies moet verslaan)
TF2 speel k al 2 wekenZal da tussen de Portal sessies dus nog wel wa spelen peis k
![]()
Beginnen met EP2, ma kga mij nie kunnen houden om tussendoor eens efkes te piepen naar Portal... Daarna toch voortdoen mee EP2 ;-)
TF2 zal waarschijnlijk aan mij voorbijgaan
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Portal...
TF2 heb ik al gespeeld, en EP2 is meer van hetzelfde. Wat op zich niet slecht is, maar ik ga toch eerst iets volledig nieuw proberen.
Ik denk wel dat ik portal niet volledig ga uitspelen voor ik mij op EP2 smijt (wss tegen het weekend, zodat ik het in 1 ruk kan uitspelen).
TF2 speel ik ondertussen al 2 weken, dus 4 mogelijkheden vallen al weg.
Ik ga beginnen met Portal omdat EP2 wellicht een te grote sfeer zal bevatten om direct mee "aan de slag te gaan". De eerste keer dat ik het speel, wil ik het rustig doen, op een avondje, om alles goed te kunnen opnemenPortal is trouwens zeer vernieuwend, ik wil dat meteen testen.
Het wordt dus TF2 - Portal - EP2, maar de games zijn wellicht allemaal hun digitale gewicht in goud waard (van één van de drie ben ik dat al 100% zeker)![]()
IK KAN NIET KIEZEN!!!!![]()
![]()
![]()
Af en toe verwisselen kan ik wel ma waarmee beginnen heb ik echt geen flauw idee.Mssn Portal snel dan naar Ep2 of omgekeerd... omg gimme knife!
eerst TF 2, dan portal. Ep 2 begin ik wanner ik hl 2 en ep 1 uitgespeeld heb![]()
Team Fortress 2 - Portal - Episode 2
Aangezien ik TF2 al aan 't spelen ben, én Portal al heb gepreload...
EP2 nog altijd niet volledig gepreload. Telemeter staat op 98% dusjaTzal voor binnen een weekje zijn.
Portal wat anders ? 1 keer completen dan 1 keer sneller completen dan nog sneller completed en dan nog sneller .....![]()
Portal - Ep2 - TF2, met als simpele reden dak TF2 al heb opt moment ^^
Hl2 (nog ne keer) Ep1 (voor het eerst) ep 2 portal, en daartussen tf 2
ik zou liever antwoorden: "Weet ik nog niet"
EP2 ga ik alvast spelen en TF2 mss es proberen
Portal gak ook es proberen
(aja ik betaal voor die spellen dus wrm zouk ze ni spele)
mr volgorde van spelen weetk nog ni
Episode 2 - Portal - Team Fortress 2![]()
Eerst Hl 2 dan Epi 1 Epi 2 en portal mss , en dan fully tf 2
Eerst Portal, Ep 2 en uiteindelijk TF 2.
ep2...vorige zondag pas ep1 gespeeld...ik wil dus meeeeer
daarna portal...daar verwacht ik gewoon enorm veel van
tenslotte gooi ik me helemaal op tf2(taunt van soldier....aaaaaaaaaaaaaaaaargh *toink* *toink* *toink*
![]()
Portal - Halflife 2 nog eens uitspelen - Episode 1 (had die nog ni) - Episode 2 - Team Fortress da ik ook al de beta van gespeeld heb dus ni zo presseert![]()
ep2 - portal - team fortress 2
Ik kan niet wachten om ep 2 en portal te spelen, maar ep 2 heeft toch voorang omdat ik eindelijk meer wil weten over die advisors gdvd!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)