Miljaar, da begint al wreed moeilijk te worden, kzit aan 12 ofzo >.> Wel schitterend spel, hier moet ge echt bij nadenken.
Miljaar, da begint al wreed moeilijk te worden, kzit aan 12 ofzo >.> Wel schitterend spel, hier moet ge echt bij nadenken.
Kvind er echt niks aan om na te denken. 1 keer rond u kijken en ge hebt de puzzel al gevonden... Khad er meer van verwacht. Ok, kzit nog maar aan stage 11 maar die eerste 10 zijn echt wel tijdverlies. Ze hadden beter van de eerste keer supermoeilijke stages derin gestoken
Volgens IGN zou Portal ook maar 2-3 uur duren![]()
Laatst gewijzigd door Carrotman; 10 oktober 2007 om 14:39
Het word wel moeilijker als ge voorbij de teststages zijn, tis tenslotte een nieuw gameconcept dus moeten ze een tutorial inbouwen he.
Kheb stage 19 uitgespeelt, degene die da ook hebben gedaan zullen wel weten hoe het zitzalig gewoon
net gehoord in da stuk da ze uitleggen da ge uw momentum behoudt:
or in other words speedy thing goes in, speedy thing comes out
Spoiler:
Laatst gewijzigd door Licargon; 10 oktober 2007 om 17:08
Edit; i'm stupid ;<
Laatst gewijzigd door Gigamo; 10 oktober 2007 om 15:46
hoeveel levels zijn er in portal?
Forcemaster, mss spoilertags voorzien aub, ik zat wel al voorbij da stuk ma ik kan me inbeelden da het fameus kut is als ge er nog nie zit.
Nja idd ik heb dus zijn opmerking gelezen, had het liever eerst zelf gespeeld forcemaster.
haha, net uitgespeelt het spel
enige wa ik erop te zeggen heb is: I'm still alivedie da het uitspelen weten wel wak bedoel
wel kort spel zetoch qua verhaallijn
nu nog de bonusstages doen se
zit wel veel humor int spelnice nice
Iemand help?kzit vast bij laatste level van test chambers, daar waar ge zo moet ontsnappen. Kzit zo in een klein kamerke met 2 van die plet-dinges die u tegen den plafond pletten. En daarachter staat een hek met daar achter een grotere kamer met trappen enzo. Maar in die grotere kamer zie ik nerges ne plaats waar ik kan portal'en
![]()
gebruik een portal ?![]()
the cake is a lie????
that's it! someone's gotta pay for this!
Ja sorry maar ik beschouw da nu nie echt ne spoiler O-o Kzalt in de tags zetten.
en toch geraken er enkele uit Gigamo
enige tip - ge kunt voorkomen dat ge geplet word en dan zeg al teveel
vond het wel snel gepasseerd eigenlijk... maar wou net eens starten met die bonusmappen. Misschien dat die wat meer weerstand bieden.
Kan ne mod me verbannen van dit SUBforum, ik kan de drang nie weerstaan om alles te lezen hier tot ik het spel kan afhalen in de winkel.![]()
Tis een wreed leven.![]()
Kan een mod hier mensen verplichten om SPOILERS TE GEBRUIKEN.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)