Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Far Cry probleem

Member
    iTrader
    3 (100%)

Far Cry probleem

Ik wil ne keer Far Cry spelen gezien de laatste keer was van juni, voor m'n nieuwe pc... dus ik ga naar Vista. Installeer het, start het op. Ik merkte na installatie op dat ie al de details op Low zette maar ik veranderde het naar de hoogste details. Alles ziet er goed uit, behalve dan van het feit dat de grond soms zwart kleurt, en dat het water allesbehalve Ultra Quality uitzag, en ik weet nog van screens dat het helemaal niet zo hoort te zijn.

Enfin, ik downloadde de patchs van de officiele website, ma noppes nog altijd hetzelfde.

Dacht mssn moet ik het op XP proberen, dus het hele eerste stukje hierboven herhalen maar dan Vista vervangen door XP, met/zonder patchs nog altijd die zwarte vlekken op de grond en het lelijke water...

Repairtool al geprobeerd, re-install, ben ten einde raad. Weten jullie misschien raad?

Member Yunastie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Drivers updaten van je grafische kaart

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Heb ik gedaan, maar noppes. (Grafische kaart is ook nog maar 2 maand oud, dus veel up te daten viel er niet maar alleszins gedaan)

Gekke is nu, heb voor de zoveelste keer opnieuw ge´nstalled op vista + patches, alles op hoogste quality opnieuw en bam nu is het zoals het hoort te zijn...

Precies ne beetje onstabiel lol. Maar het is nu goed dus probleem opgelost.

Member dqve's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    heb dit spel net ook nog's een keer geinstalleerd.
    Alles lijkt prima ok, heb overigens ook laatste patch geinstalleerd.

maar m'n muis doet het niet ??
    in het ingame menu voor gfx, controls, sounds en dergelijke meer doet iet't gewoon goed en reageert ook op verschillende configs, maar eens ik daadwerkelijk aan het spel zelf begin totaal geen beweging in te krijgen..

enig idee iemand?

(ff geen zin in reinstall..)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten