Gelieve niet te stemmen indien je al de HL games nog niet hebt kunnen spelen, voor de betrouwbaarste poll. Dank u.
Wat is volgens jullie de beste HL game? Er is Half-life, HL: opossing force, HL: blue shift, HL2, HL2: episode one
Voor mij persoonlijk ligt dat zeer moeilijk. Moest ik antwoorden aan welke HL ik het meeste plezier heb gehad, dan is dat zeker half-life: opossing force. Dat leveldesign, die wapens en sfeer waren machtig. Langst de andere kant was ik van HL2 wel het meeste onder de indruk, en de 1ste half-life was ook enorm indrukwekkend. Blue shift vond ik duidelijk wel de mindere en ik durf hem zelfs vrij slecht te noemen.Episode one was een heel goede game, maar daar bleef het dan ook bij. HL2 had imo veel sterkere stukken dan de episode one.
Voor mij is het dus heel hard twijfelen tussen de eerste HL en opossing force, maar voor mij wint opossing force nipt tegen HL.
Geef jullie mening!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Episode one was een heel goede game, maar daar bleef het dan ook bij. HL2 had imo veel sterkere stukken dan de episode one.
Met citaat reageren

).
Vooral naar het einde toe vond ik OF dikke fun, maar het begin was minder.

). HL2 kwam iets te traag op gang, maar alles vanaf Nova prospekt was gewoon cool.