Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: ET probleem

Member screwless's schermafbeelding
    iTrader
    0

ET probleem

hi,

ik heb een probleem met ET namelijk mijn pc is nieuw en als ik et speel gaat ie vastlopen even op geluid en beeld dan gaat mn scherm zwart worden en daarna gaat het terug, maar het herhaald zich tijdens het spelen wat wel tamelijk abetant is nu mss kan dit aan mijn grafische kaart liggen of mijn drivers aangezien ik momenteel een Radeon 9250 heb, kan dit aan mn drivers liggen , die ik neit echt vind voor Ati kaarten..?

Weet iemand hier een antwoord op?
    Thx (k)

Member heideroosje_69's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ja heb ik sindskort ook (vanaf format C)
    velen zeggen dat het is omdat mijn graka te warm wordt, ik heb sindskort men case opengezet, en het is vermindert, maar gisterenavond had ik het terug, ineens volledig zwart :/

iTrader
    0
    kan zeker niet zijn dat mijn graka te warm wordt, heeft hier soms iemand een radeon kaart ? en kan iemand me zeggen waar ik daarvoor drivers kan vinden? op www.ati.com vind ik er geen

Member Dvas'Shifty's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Screwless ik denk dat gij dringend een bril nodig hebt ofwel zijt ge lui om die drivers te zoeken

Ik ga op die site ik zie onmiddelijk rechts drivers en updates staan en dan kiest ge uw stuurprogramma dan krijgt ge een nieuw scherm gewoon volgen en uw kaart kiezen en voila daar zijn uw drivers

iTrader
    0
    uiteindelijk zijn er nog 4 downloads.. https://support.ati.com/ics/support/...e&folderID=293 alsje kan zeggen de welke want de eerst werkt in ieder geval niet bij mij en die 3 andere, zijn dat drivers? (Sorry als dit een domme vraag is.)

Member
    iTrader
    0
    http://downloads.guru3d.com/download.php?id=18

Hier vind je de oudere drivers ook ...

Neem best 1tje waar er staat CCC , control center ..

Moest je het niet weten , daarvor heb je networkframe (ofzo) voor nodig hé

allé GL

iTrader
    0
    ik heb netframe gedownload, en ook een driver met catacraft control center (ccc) erachter. ik start mn et op en ja nog steeds hetzelfde probleem enkel de Ati control center zegt dan: VPU recover has reset your graphics accelerator as it was no longer responding to graphics driver commands hierna als ik ET afsluit is mijn beeld scherm van 1024*786 (ofzo) veranderd naar 800*600

iTrader
    0
    kan iemand helpen Aub??

Mvg zaQu

Member crack007's schermafbeelding
    iTrader
    0
    volgens mij moet ge die vpu recover afzetten > bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd en daar vpu recover afzetten. met opties zet ge beter ook alles af hebben ze mij toch gezegt.(dus met opties alles wat aangevinkt is terug afzetten)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten