hi
het is voor te vragen: is het nog de moeite om ET te installen?
daarmee bedoel ik: zitten er nog veel spelers op enzo... is het nog leuk op de servers..
happy newyear
greetz
hi
het is voor te vragen: is het nog de moeite om ET te installen?
daarmee bedoel ik: zitten er nog veel spelers op enzo... is het nog leuk op de servers..
happy newyear
greetz
ja, er zijn nog heeeeeeeeeeeeeelveeeeeeeel spelers dus instaleer maar. Veel plezier ermee
WTF
Het is te zien op welke server je zit hé...
En volgens mij zijn er nog veel ET'ers...
Installeer het gewoon... En als het spel je niet aanstaat, doe je gewoon uninstall.
Mjah, have fun!
http://archive.gamespy.com/stats/
Op gamespy staat het toch nog als 5e meest gespeelde spel. Zal wel een redelijk betrouwbaar beeld weergeven.
Disa
Oorspronkelijk geplaatst door Disa
World of warcraft niet meegerekend dan![]()
Tis free, wrm zou je het niet proberen ?
Ergste dat je kan overkomen is dat je 300 meg aan limiet kwijt bent
+ de rest aan download en vooral upload trafficOorspronkelijk geplaatst door L.E.D.
ET zuipt upload zoals een koe water denkek...
zucht , quake 4 staat op plaats 27![]()
Hoort het daar dan niet?Oorspronkelijk geplaatst door No Fun At All
![]()
zo kut he , betaald ge 30€ voor een spelleke online te kunne spelen ( want de sp is illegaal al te spelen he) , en zender nauwelijks servers en spelers ....
en dan blijkt een spel da al vorteoud is en gratis is veel meer servers en spelers heeft ...
Daar zeg je iets...Oorspronkelijk geplaatst door No Fun At All
kheb adsl en ik speelde redelijk veel ET en heb nooit op smallband gegaan dusja...
Het probleem is dan ook Telenet met hun leuke 15% uploadOorspronkelijk geplaatst door Mordholion
Maar er komt verbetering met de nieuwe telemeter schijnt...
Ik denk dat gij dat eens moet herzien hoorOorspronkelijk geplaatst door Silvester
Qua trafiek valt ET en RTCW zeer goed mee. Ik heb ooit de vergelijking gemaakt met mijn broer, speelt battlefield. Die zijn download was 1.5 x zo hoog, en zijn upload 2x.
Ik heb BF2 gespeeld, en daar vond ik het al normaler... Download was wel hoger denk ik, maar upload was toch wa minder ze...Oorspronkelijk geplaatst door L.E.D.
Kan zijn dat het in den 2 minder is, geen idee.
Dit was nog met BF V.
Enfin maakt niet uit he. Tis een kwestie van instellingen maar om nu te zeggen dat ET zoveel meer verbruikt dan een ander game vind ik ook niet correct![]()
Instellingen? Tegenwoordig forcen ze alles op rate 25000 en max packets moeten ook al hoog genoeg staanOorspronkelijk geplaatst door L.E.D.
... Veel aan in te stelle valt er dan nimeer zeker?!
![]()
Stop eens mi op ventrilo en TS te zitten en alleen saai op pubs te spelen.Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
![]()
Zit ik niveel op + kspeel meer wars (dan nog 3vs3)Oorspronkelijk geplaatst door kappamen
=> allemaal al om upload te sparen
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)