Vinden jullie ook niet dat saberpeak terug in de mapcycle van telenet server moet komen?
Ja de map in mapcycle
nee de map niet in mapcycle
Vinden jullie ook niet dat saberpeak terug in de mapcycle van telenet server moet komen?
geef es link naar wa screenshots+objectives ofzo, ken die map niet
nee, is way to moeilijk voor allies, de axis kan heel de tijd spawnkillen, dus NEE
*edit: info map : http://home.comcast.net/~saberpeak/ heeft ne far cry look, laatste update van map augustus '04
Laatst gewijzigd door Frado2005; 27 augustus 2005 om 16:08
ziet er zeer sjieke map uit, maar wrs zo'n map die uw fps drastisch doet dalen, dus toch maar nee
kaka fps map en tis bijna onmmogelijk voor allies als er meer dan 2 field opsen in axis arty spammen op boot >.>
jah tis egt een leuke map...
is geen map voor op telenet
voted no
agreedOorspronkelijk geplaatst door Brock
saaie map, zeker voor telenet. deze map zal voor leegstand zorgen.
+ ze is daarbij nog megasaai ook
voted NO
is niet echt een map voor op tn, mischien op Arena 51 ofzo
wacht gewoon tot mijn map klaar is, dan mag je die in de rotatie steken![]()
decoy,
daar zijn we nu toch al langer dan vandaag op ant wachten zenne
hup hup
werken teef
saberpeak is leuk voor efkes op server met veel man.
maar worde rap beu
map ziet er mooi uit man
helder blauwe zee.. wit strand... ik zou als allies op da strand blijven en een kleurke opdoen in plaats van aan te vallen :P
enkel allied fops mogen aanvallen, die zijn al bruin genoeg :o
EDIT- ik zie nergens coctailbar of vrouwen met stro rokje en bloemenkransen... dus voted NO !
(ik weet dat spel gebaseerd is op 'den oorlog', maar een beetje verbeelding kan geen kwaad)
Laatst gewijzigd door bungy; 27 augustus 2005 om 21:06
stomme pols
als iedereen er massaal tegen is dan komt er niets van is er meerderheid komt er ook niets van gg!
playboy the mansion lijkt me meer wat voor uOorspronkelijk geplaatst door bungy
![]()
Deze moet niet in de cycle. Dit is gewoon weg pure spawnkill. Heb deze es gespeeld als axis en had 95 - 16 in 30 minuten...![]()
stom argument deus
je kan dat op oasis ook halen moet oasis drm uit mapcycle ?
[1] Indien je het hebt over de assault-poll, lees dan nu verder:Oorspronkelijk geplaatst door [TPP]Slet!
Beste Commu,
desondanks het feit dat je toch al een tijdje in deze community rondloopt, wil ik je aandacht eens vestigen op deze thread:
SERVER INTERACT THREAD!!!
Volgens deze thread zou er zelfs geen poll mogen geweest zijn over: "assault al dan niet in de mapcycle". Ook al is deze thread nog niet geupdate omwille van de overgangs tussen 2 CL's, dan nog zou het niet aan de orde zijn.
[2] Indien het gaat over een andere poll, lees dan hier verder:
Gelieve rekening te houden met het volgende:
- de overgang tussen 2 CL's.
- het feit dat Rfki misschien door omstandigheden nog geen 100% aanwezig kan zijn.
- de crew/CL nog altijd het laatste woord heeft over wat al dan niet op de server komt.
- de CL geen rechtstreekse toegang heeft tot de servers en deze dus niet zelf kan updaten.
- andere?
beetje begrip aub
dit is geen persoonlijk aanval btw
Laatst gewijzigd door greetje; 28 augustus 2005 om 13:15
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)