heb voor zekerheid op voorhand aan Acra gevraagd - mocht hier posten
heb voor 10€ den originele HL in de budget racks van Dixons gevonden - zalig spel, daar moe'k geen tekeningske bij maken
keb één probleem, waardoor ik nu helemaal in de knoei zit bij Nihilanth.
Liften gaven altijd al een probleem tijdens het spel (mijn character komt vast te zitten op liftvloer en sterft dan langzaam zonder aanwijsbare reden), maar daar was ik tot noch toe altijd vlotjes voorbijgeraakt (door in lift wat rond te lopen en eraf te springen voor lift tot stilstand kwam) - tot wanneer ik in de tweede "trick room" in nihilanth belandde.
daar moet je mbv die lavablokjes terug omhoog zien te raken tot aan de teleporter. maar die blokjes zijn dus ook "liften", waardoor ik nooit langer dan twee seconden erop kon blijven staan of het probleem deed zich weer voor: blijven hangen en langzaam sterven. erg frustrerend.
heb dan op alle mogelijke manieren zitten googlen naar FAQ's, updates, patches, kweenie wa nog allemaal ... niets hielp tegen die bug.
iemand raadde me dan aan om te cheaten en noclip in te stellen. goody, ik kon helemaal naar die teleporter toe zweven, opnieuw naar nihilanth. Daar hield het echter niet op: de noclip krijg ik niet meer weg nu ik terug bij die final boss zit.
Ook goed, ik zweef gewoon binnen in zijn hoofd en begin daar zwaar huis te houden. al mijn munitie losgelaten op de binnenkant van die kop, bijgeladen met dat ammo pack dat nabij een healing pool ligt, opnieuw al mijn ammo afgevuurd. nu zit ik waarschijnlijk al twee sessies van telkens een goed half uur (met quicksaves tussen) loos te gaan op die hersenpan met mijn crowbar, en nihilanth blijft maar kreunen en bliksemstralen uitsturen, zonder evenwel te sterven. kheb het gevoel da'k nog een tijdje kan blijven doorgaan, maar da het niet veel zal uithalen. Zo frustrerend, te meer omdat het dicht bij het einde is.
nog iemand met een grandioos idee, nen deus ex machina? would be great![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

: