Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 21 van 21
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C-dude
    Zou imho niks mogen uitmaken of je nu speelt met steam of niet.
    Ik heb HL1 hier nog staan zonder steam (geupdate door patch ergens af te halen) en had nergens last van... (Bug met die lift is gekend en zou maar 1x voorkomen, als je voor de eerste keer aan de opppervlakte kwam)
    ik heb bug met lift ook altijd gehad, ook op et einde.
    Maar bij mij werkte het perfect om uit te spelen (als ik maar niet de 'liften' moest nemen )

Crew Member Insano's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C-dude
    Zou imho niks mogen uitmaken of je nu speelt met steam of niet.
    Ik heb HL1 hier nog staan zonder steam (geupdate door patch ergens af te halen) en had nergens last van... (Bug met die lift is gekend en zou maar 1x voorkomen, als je voor de eerste keer aan de opppervlakte kwam)
    Hij zegt duidelijk dat hij een niet-geüpdate versie gebruikt, recht van de cd.

En omdat Steam altijd naar de laatste versie update (indien je dat wilt), maakt het wel uit
    "At the beginning of the Portal development process, we sat down as a group to decide what philosopher or school of philosophy our game would be based on. That was followed by about fifteen minutes of silence and then someone mentioned that a lot of people like cake."

- Valve

Member zkee's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Captain Insano
    Hij zegt duidelijk dat hij een niet-geüpdate versie gebruikt, recht van de cd.

En omdat Steam altijd naar de laatste versie update (indien je dat wilt), maakt het wel uit
    ik speel van cd, maar ik dacht da'k wel ge-update had via steam ... of ben ik nu nonsens aant uitkramen?

anyway: kben nu beginnen spelen via steam, maar saved games van op cd vind ik nie terug in steam game ...
    ben dus vol goeie moed begonnen aan compleet nieuw spelleke (op easy nu) vanaf "unforeseen consequences" vanuit steam. zo blijf ik bezig uiteraard

Crew Member Insano's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    In \Steam\SteamApps\...@hotmail.com\half-life\valve\SAVE zitten je savegames.

Je hoeft geen cd in te steken als je via Steam speelt

Edit: Hier is een savegame van vlak bij die laatste baas die je dan in die map moet zetten: http://maxsavegamezone.tripod.com/sa...e/halflife.zip
    Laatst gewijzigd door Insano; 5 juli 2007 om 21:44
    "At the beginning of the Portal development process, we sat down as a group to decide what philosopher or school of philosophy our game would be based on. That was followed by about fifteen minutes of silence and then someone mentioned that a lot of people like cake."

- Valve

Member
    iTrader
    38 (100%)
    noclip 0 om noclip af te zetten.

Member zkee's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    't is volbracht, "Status: awaiting assignment".

1000x dank aan insano & andere helpers

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten