In alle missies die ik al gespeeld heb worden objectives "completed" verklaard via een hint in de linker bovenhoek. In de briefing word dan het objective groen aangevinkt.
Maar in RL zijn er geen hints of whatever, dus dacht ik waarom laat je de speler niet zelf beslissen?
Stel je zet een trigger EAST not present in je missie, als er dan één vijand ergens in de bosjes ligt kan je er uuuuren naar zoeken...
Op het einde van de missie, als je bv aankomt op HQ of whatever, wordt je missie geëvalueerd en pas dan weet je wanneer de missie geslaagd is of niet.
Je kan natuurlijk niks doen en aankomen aan HQ, maar dan ontvang je geen punten.
Op die manier kan je elke missie eindigen (als je het overleeft natuurlijk), het bevorderd ook de replay en vrijheid imo.
Nu is er één probleem, waar menig misiionmaker waarschijnlijk al zit aan te denken...
Hoe zit het dan met syncronisatie waypoints, event triggers, enz...
Ik dacht het zo op te lossen : Als de speler denkt dat een objective completed is, laat hem dan radiocontact maken met HQ en via die radiotrigger kan je de volgende event activeren. Ik dacht zelf dat het zo gebeurde via een codewoord.
Wat is uw idee hierover?
Heb ik iets over het hoofd gezien?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren