Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member Blanco's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

teamspeak en dergelijke

hallo,

ik ben nog niet zolang bezig met die programma's...

Ik heb teamspeak al geprobeert, maar ik verlies regelmatig connectie in games daarmee. Buiten games allemaal ok, maar eenmaal in een spel hoor ik de andere in stukken en brokken doorkomen. Ook echo's maar naar't schijnt komt van ne feedback van uw luidsprekers. anyway...

Ik heb iets een ander freeware program Skype geprobeert en daar heb ik perfect geluid, geen feedback, ik moet zelf mijn koptelefoon niet opzetten die ligt hier gewoon op tafel en iedereen hoort mij perfect.
    Den interface wel wat wennen in begin om met meerdere personen te gelijk te spreken, voor de rest heeft het veel weg van MSN
    Voor diegene die het nog ni kennen : http://www.skype.com/

***edit***

ik ben blijkbaar den enige die dat nog ni kent en ik heb al andere dinges gehoord over dat prog da mij ni neig aanstaan. Het zou spyware bevatten...
    Spijtig anders welk goed proggie...
    Laatst gewijzigd door Blanco; 16 oktober 2004 om 20:34

Member [BAT]krikke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    skype is idd nice progje, en het gebruikt niet zo enorpm veel bandwith t.o.v geluidskwaliteit
    maar ik gebruik toch liever teamspeak omda dit meer geoptimaliseerd is om in de achtergrond te lopen tijdens een spelletje
    (teamspeak geeft bij mij trouwens nooit disconnect probs, zeker da het ni aan de server gewoon ligt ?)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten