Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24
  1. #21
    Member Holy Paladin's schermafbeelding
    Lid sinds
    18/07/02
    Locatie
    Oost Vlaanderen
    Berichten
    6.788
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grayfox
    "source" ? is da de naam van de engine ofzo? alle game engines noemen toch source engine?
    is het niet de HL2 source engine ofzo?
    source is de naam van de hl2 engine ja, de enige engine met die naam
    alle engines hebben wel een sourcecode, alle programmas hebben da, bv die hacker had nie gewoon de source engine gestolen van valve, maar de sourcecode van die engine waardoor iedereen kon zien hoe die geprogrammeerd is

  2. #22
    Crew Member Insano's schermafbeelding
    Lid sinds
    14/10/02
    Locatie
    The Matrix
    Berichten
    7.318
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grayfox
    vraagje: waar de fuck halen jullie je informatie vandaan? uit je duim? :/
    Here you go!

    Grote dingen zoals barrels zijn wel server-side, maar kleine dingen (zoals die baksteen die ik als voorbeeld gaf) zijn wel client-side.

  3. #23
    Member KlAzOiD's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/08/02
    Berichten
    623
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax
    Client side psychics zijn kwasi onmogelijk. Stel u voor dat iemand op een ton schiet. Iemand met ping 50 krijgt het packetje van dat schot en de ton verschuift (clientside) en hij kan schieten op wie erachter zit. Dan, krijgt iemand met ping 200 hetzelfde pakketje van de server, maar natuurlijk 150ms later dan die met ping 50. Dus: die vent ziet die ton 150ms later verschuiven en kan dus 150ms later op het ventje schieten die erachter zit.
    euhm, dit noemt men gewoon..... lag..
    is toch zelfde met gewoon player model iemand met lag ziet model later...
    uwe beredenering trekt dus op de ..

  4. #24
    Member
    Lid sinds
    12/10/02
    Locatie
    Gent
    Berichten
    14.817
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KlAzOiD
    euhm, dit noemt men gewoon..... lag..
    is toch zelfde met gewoon player model iemand met lag ziet model later...
    uwe beredenering trekt dus op de ..
    Z'n redenering klopt wel, maar dat vb. van die lag is idd niet compleet juist .

    Om "veilige" resultaten te bereiken moet je je physics volledig server-side maken. Anders zou je de cheaterkes die hun client-side physics aanpassen snel zien komen .

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •