Ik weet niet of dit al gepost staat maar de zoekfunctie geeft niets aan dus post ik het maar effe. Heb nu het spel zo goed als uitgespeeld vrees ik. Kzit in de caverns bij een big ass bad guy die ik moet verslaan. Maar voor ik bij die kerel uitkwam zag ik een steen in de grot met het embleem van Id software op staan. Ik dacht hmm das raar dus drukte ik erop en plots kwam er een kamer vrij waar een pda lag van id software. Er staan een shitload van emails op van het werkvolk van id. Is wel is leuk om te bekijken mocht je het gemist hebben. Meestal zijn het gewoon bedankjes om het spel te kopen enzo maar toch, het vervolledigd het uitspelen. Ik hoop dat het spel nog niet gedaan is na ik die big mofo versla want met doom 3 heb ik toch de beste single player ervaring gehad met een fps. Far cry kan hier zelfs niet tegen op in mijn mening. Als er nog mensen eastereggs gevonden hebben in het spel, post dit dan hier want deze is de enige die ik gevonden heb. En ik heb het niet over verborgen compartimentjes waar ammo enzo ligt.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren
kging per ongeluk verkeerde kant uit en kzag daar zo da logo... d8 van wtf lol en ging ernaar toe... en toen schuifde de muur open