kan er iemand mij wa ips geven van wa goede servers want ik verveel me kapot met tegen sukkels te spelen![]()
kan er iemand mij wa ips geven van wa goede servers want ik verveel me kapot met tegen sukkels te spelen![]()
pakt instant action en dan tege novice bots, moeliijk genoeg :P
Oorspronkelijk geplaatst door justblaze__
stoerste thread ever!
![]()
speel tegen mij![]()
neem telenet servers, daar zit gemixt volk op sukkels en 1337 pwners (ik kijk naar mij)
probeer anders pickups te spelen
ken er geen meer van NW
maar insta wel:
#utleague.pickup
#woot.ut2k4
der zijn er nog ..
Die tekst tussen haakjes; verwijst da nar ""sukkels" of "1337 pwners"?Oorspronkelijk geplaatst door Metal-G
Want nu doe ge me twijfelen...![]()
#levi.pickup (TDM)Oorspronkelijk geplaatst door AvAtArKe
GIJ ZIJT GAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oorspronkelijk geplaatst door Metal-G
Oorspronkelijk geplaatst door ChevaL
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door SpArdA
![]()
![]()
![]()
justblaze en Metal-g jullie pwners![]()
hehe zie ja nu wak bedoel, ik zeg iets, 1 iemand begint te flame op mij en iedereen begint, maar ik trek het mij nemeer aan want ik weet toch dak beter ben dan al degene die hier nu gepost hebbe
not again nw vs insta!!!
nw:
#levi.pickup
#ut2k4.tdm
#ut.duell (om duels te vinde)
#be.community
Ik flame nie op u (merk de smiley in mijn post op...)Oorspronkelijk geplaatst door Metal-G
Maar nu weet ik zeker da ge ne sukkel zijt, want 1337 players scheppen nie op over hun skills.![]()
Da's een bikke verkeerde attitude vind ik, wss daarom da ge zoveel mensen op uw dak krijgt.
och jong , denkt gewoon is tweemaal na voorda ge iets post
metal-g is gewoon nen idioot em beseft het nog niet :/
wie eeft et over metal g
no shit sherlock :POorspronkelijk geplaatst door EmP
nouja, sparda, wil je eens duel ? eens zien wie de sukkel dan is.![]()
en @ lethal jij mag je bek eens meer houden, dat probeer ik ook. Maar daag mij vooral ni uit
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)