Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
    Member 2facedman's schermafbeelding
    iTrader
    0

Angry ik heb het gekocht en ik ben DOM, cracked werkt beter!!!

Het is toch altijd wat... je koopt een game 55 euro (doom3) en je installed het. Dan krijg je doodleuk de foutmelding dat je 'cd/dvd emulation software' op je pc hebt en dus doom III niet zal kunnen runnen.

Ten eerste: ik HEB geen 'emulation soft' op m'n PC,
    Ten tweede: ik heb het game officieel, dus laat me met rust!
    Ten derde: pittig detail, iemand gaf me zijn crack van zijn 'geripte versie' uit de US en ja hoor... werkte fijn.

Conclusie; ik ben een oen... iemand die nog respect had voor Idsoft en daarom dit game wilde kopen, en niet rippen. Door alle security en copyright zever die er nu op staat zitten we nu in de situatie waar official games SLECHTER draaien en installen dan de geripte versies.

Vanaf nu geen games meer kopen voor mij dus... er zijn BETER werkende versie te vinden online.
    Dit soort errors heb ik ook met Warcraft III gehad, waar het merendeel van de gamers een geripte versie hadden, die een lagere versie nr had dan de mijne... ik moest dus de gecrackte versie spelen om mee te kunnen doen...

Anyway... the world is f*cked up , en ik ga meedoen...

PS : doomIII is hetzelfde effect dan dat je in de donkere met een zaklamp staat te zwaaien in uw kelder... gewoon stomme lichtshow zonder noemanswaardige gameplay. Ik speel met plezier Sof2, van 3 jaar terug, m'n systeem kan dit tenmisnte aan zonder 30 000 fr uit te geven, en de fun is dubbel zo veel...

2fm

Approved 9-lifer UrbanusVanAnus's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik had hetzelfde probleem
    zorg gewoon da je clonecd, deamon tool, alcohol soft enzo verwijderd hebt dan werkt het normaal

Member xBEHOLDERx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarschijnlijk draait er wel ergens een drive-emulator op uw pc, maar ge hebt het zelf niet door.

Member sure's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2facedman
    ...
    Vanaf nu geen games meer kopen voor mij dus... er zijn BETER werkende versie te vinden online...
    Bol af aub.

Member SideShow's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sure
    Bol af aub.
    jij bent interessant

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SideShow
    jij bent interessant
    En jij niet.

Member xReAVeRx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    djeezes wat zitten hier achterlijke mensen

Member Darkzor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik begin hier nu toch ook wel te merken sinds dat doom3 in de winkels ligt het aantal "doom3 probleem" threads verdrievoudigd is.

Member Musk's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2facedman
    Het is toch altijd wat... je koopt een game 55 euro (doom3) en je installed het. Dan krijg je doodleuk de foutmelding dat je 'cd/dvd emulation software' op je pc hebt en dus doom III niet zal kunnen runnen.

Ten eerste: ik HEB geen 'emulation soft' op m'n PC,
    Ten tweede: ik heb het game officieel, dus laat me met rust!
    Ten derde: pittig detail, iemand gaf me zijn crack van zijn 'geripte versie' uit de US en ja hoor... werkte fijn.

Conclusie; ik ben een oen... iemand die nog respect had voor Idsoft en daarom dit game wilde kopen, en niet rippen. Door alle security en copyright zever die er nu op staat zitten we nu in de situatie waar official games SLECHTER draaien en installen dan de geripte versies.

Vanaf nu geen games meer kopen voor mij dus... er zijn BETER werkende versie te vinden online.
    Dit soort errors heb ik ook met Warcraft III gehad, waar het merendeel van de gamers een geripte versie hadden, die een lagere versie nr had dan de mijne... ik moest dus de gecrackte versie spelen om mee te kunnen doen...

Anyway... the world is f*cked up , en ik ga meedoen...

PS : doomIII is hetzelfde effect dan dat je in de donkere met een zaklamp staat te zwaaien in uw kelder... gewoon stomme lichtshow zonder noemanswaardige gameplay. Ik speel met plezier Sof2, van 3 jaar terug, m'n systeem kan dit tenmisnte aan zonder 30 000 fr uit te geven, en de fun is dubbel zo veel...

2fm
    je bent gewoon een zielig kereltje dat niet kan accepteren dat je pc dat prachtige spel niet kan draaien, ... wie wilt u nog helpen na heel die bs wat je hier uitkraamt, plz fuck off en ga pong spelen?

iTrader
    0
    Nog beter, kvin da ze die moeten bannen.

Beetje op een ISP forum zeggen da het beter is warez te downen dan het spel te kopen.

Bannen die handel.

Member L.E.D.'s schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Kan begrijpen dat hem kwaad is, maar wat hebben wij ermee te maken ?
    Er zijn duizenden mensen waar het spel wel werkt dus veeg eerst voor eigen deur voor ge begint te beschuldigen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten