Het is toch altijd wat... je koopt een game ±55 euro (doom3) en je installed het. Dan krijg je doodleuk de foutmelding dat je 'cd/dvd emulation software' op je pc hebt en dus doom III niet zal kunnen runnen.
Ten eerste: ik HEB geen 'emulation soft' op m'n PC,
Ten tweede: ik heb het game officieel, dus laat me met rust!
Ten derde: pittig detail, iemand gaf me zijn crack van zijn 'geripte versie' uit de US en ja hoor... werkte fijn.
Conclusie; ik ben een oen... iemand die nog respect had voor Idsoft en daarom dit game wilde kopen, en niet rippen. Door alle security en copyright zever die er nu op staat zitten we nu in de situatie waar official games SLECHTER draaien en installen dan de geripte versies.
Vanaf nu geen games meer kopen voor mij dus... er zijn BETER werkende versie te vinden online.
Dit soort errors heb ik ook met Warcraft III gehad, waar het merendeel van de gamers een geripte versie hadden, die een lagere versie nr had dan de mijne... ik moest dus de gecrackte versie spelen om mee te kunnen doen...
Anyway... the world is f*cked up , en ik ga meedoen...
PS : doomIII is hetzelfde effect dan dat je in de donkere met een zaklamp staat te zwaaien in uw kelder... gewoon stomme lichtshow zonder noemanswaardige gameplay. Ik speel met plezier Sof2, van 3 jaar terug, m'n systeem kan dit tenmisnte aan zonder 30 000 fr uit te geven, en de fun is dubbel zo veel...
2fm

LinkBack URL
About LinkBacks