Bekijk resultaten enquête: Download jij HL2?

Aantal stemmers
72. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ik download het.

17 23,61%
  • Ik wacht geduldig af.

33 45,83%
  • Ik download het maar koop het later.

22 30,56%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 37 van 37
    Approved 9-lifer Coolguy's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ik lieg niet; ik ga het downloaden omdat (zoals godverdomme 99% van de spelen) het hier later uitkomt maar als het hier uitkomt sta ik als eerste aan de winkel voor mijn exemplaar te kopen

Member blaZe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @Pardons, dus je download het ook niet?

want waarom zou je een spel dat zo opgenaaid is, beter zou zijn dan alles en nog wat, overhyped dan ook nog downloaden?

en als je het dan tochnog download en het is wel fantastisch, topgame..ben je dan bereid het te gaan kopen?

die downloaden om te testen, en ook werkelijk erna offi gaan kopen
    daar kan ik vrede mee nemen.

maar er zijn er ook vele die als volleerd criticus een spel reviewen, dat het zuigt, op niets trekt..niet innoverend is of overhyped maar het wel ondertussen de komende 3 jaar op hun PC blijft staan.

dat noem ik dan hypocriet en zelfs vlakaf stelen.

alhoewel er no warez policy is kan ik wel deels begrip opbrengen dat je niet elk spel gaat kopen om van de 80% te constateren dat je ze niet meer speelt na een paar weken.

maar kwaliteit (indien zo) koop je !!

Pardons
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blaZe
    @Pardons, dus je download het ook niet?

want waarom zou je een spel dat zo opgenaaid is, beter zou zijn dan alles en nog wat, overhyped dan ook nog downloaden?

en als je het dan tochnog download en het is wel fantastisch, topgame..ben je dan bereid het te gaan kopen?

die downloaden om te testen, en ook werkelijk erna offi gaan kopen
    daar kan ik vrede mee nemen.

maar er zijn er ook vele die als volleerd criticus een spel reviewen, dat het zuigt, op niets trekt..niet innoverend is of overhyped maar het wel ondertussen de komende 3 jaar op hun PC blijft staan.

dat noem ik dan hypocriet en zelfs vlakaf stelen.

alhoewel er no warez policy is kan ik wel deels begrip opbrengen dat je niet elk spel gaat kopen om van de 80% te constateren dat je ze niet meer speelt na een paar weken.

maar kwaliteit (indien zo) koop je !!
    Zoals ik zei ik ben niet voor opgenaaide spellen die om de vijf seconden wordt verheelijkt door een of ander nerd.Oh hlf 2 dit en dat en dit en dat ..Man daar krijgt den deze het schijt van .Ik zal het noch kopen of downloaden.Hier lopen paljassen ronde van de ene thread naar de ander om te zeggen dat hlf 2 beter is dan bv Doom3 of dan ....OMG fanboys

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    wtf hebben die manne te maken me da spel? gij koopt da nie omda er fanboys zijn?

Pardons
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holy Paladin
    wtf hebben die manne te maken me da spel? gij koopt da nie omda er fanboys zijn?
    goed gezien

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pardons
    Zoals ik zei ik ben niet voor opgenaaide spellen die om de vijf seconden wordt verheelijkt door een of ander nerd.Oh hlf 2 dit en dat en dit en dat ..Man daar krijgt den deze het schijt van .Ik zal het noch kopen of downloaden.Hier lopen paljassen ronde van de ene thread naar de ander om te zeggen dat hlf 2 beter is dan bv Doom3 of dan ....OMG fanboys
    maar wat willen we van een DOOM III fan, kom dan aub verder niet op dit forum want veel nuttige informatie gaat er hier voor jou niet verschijnen.

ja ik kreeg het gisteren in menne kop om met men oude miditower iest te doen,
    ik ga er een Doom3 casemod van maken ,die kast gaat niet gebruikt worden maar gaat dienen als versiering.Ik ben vandaag begonnen met de eerste aftekeningen enzo.En ik denk dat dit wel tot een goed einde komt
    Ik zal blij zijn wanner ik de game heb ,want ik ga elementen van de game zelf erin verwerken

veel sucses met je casemod en veel plezier met DOOM3, maar verdere posts van je die stilaan flames uitlokken wens ik van jou dan liever niet meer.

hier is het enkel voor nerds, paljassen die HL2 wal boeiend vinden en mss gaan kopen /downloaden/ krijgen voor hunne verjaardag or whatever.

ik moet niets van stront weten, ik ga dus ook niet in een beerput gaan zwemmen gewoon omdat ik dat kan en ik de vrijheid heb te doen.

get the hidden message?

maar anders ben je hier evenveel welkom dan eender wie.

Pardons
    Guest
    maar wat willen we van een DOOM III fan, kom dan aub verder niet op dit forum want veel nuttige informatie gaat er hier voor jou niet verschijnen.

ja ik kreeg het gisteren in menne kop om met men oude miditower iest te doen,
    ik ga er een Doom3 casemod van maken ,die kast gaat niet gebruikt worden maar gaat dienen als versiering.Ik ben vandaag begonnen met de eerste aftekeningen enzo.En ik denk dat dit wel tot een goed einde komt
    Ik zal blij zijn wanner ik de game heb ,want ik ga elementen van de game zelf erin verwerken

veel sucses met je casemod en veel plezier met DOOM3, maar verdere posts van je die stilaan flames uitlokken wens ik van jou dan liever niet meer.

hier is het enkel voor nerds, paljassen die HL2 wal boeiend vinden en mss gaan kopen /downloaden/ krijgen voor hunne verjaardag or whatever.

ik moet niets van stront weten, ik ga dus ook niet in een beerput gaan zwemmen gewoon omdat ik dat kan en ik de vrijheid heb te doen.

get the hidden message?

maar anders ben je hier evenveel welkom dan eender wie.
    OMG wat ben je grappig denkt ge dat ik doom3 ga kopen? NOT!!

ik vind dat logo gewoon bom,en als we zo gaan beginnen dan wilt dat zeggen dat ik fan ben van elk spel in men lijstje?man man toch .

*edit*
    ik maak al 3 jaar mods voor Warzone2100 een strategy spel dus ik zal echt een fanboy zijn van een shooter ,tuurlijk jongen

Member m@rle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik ga zelf langer wachten dan da het uit is,
    want ik ken da:
    van die supergames(bv fr cry)
    ge ga da direct kopen en uiteindelijk is da toch ni zo goe
    of zijn daar zoveel problemen voor

ik ga eerst wachten tot wanneer der ni teveel prob zijn in da spel en zien/horen of da da wel zo goe is(ik verwacht van wel maja ge weet nooit he)

Member Holy Paladin's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    goed gezien
    ik zie heel goed dat gij geen antwoord geeft ja

iTrader
    0
    read the message.

als dit spel je totaal niets zegt, then beat it.
    wil je verdere flames uitlokken, probeer gerust en test hoever je kan gaan voor er een waarschuwing volgt, een tempban of full ban.

1.je koopt het niet
    2.je koopt het niet en begint te kakken hoe overhyped het is, nerds hier en daar
    3.blabla

verder staat er door JOU gepost op DOOM³ forum , "ik zal blij zijn dat ik dat spel heb!!"
    dus je wilt het wel? want ik heb enkel gezegd: "veel plezier met je DOOM3" en niet "Ah je koopt wel DOOM3?".

stop discussieren met me, je bent fout gestart, fout bezig en gaat nog fouter aflopen als je zo verder doet.
    Laatst gewijzigd door blaZe; 4 augustus 2004 om 22:18

Member Morpheus's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    OMG wat ben je grappig denkt ge dat ik doom3 ga kopen? NOT!!

ik vind dat logo gewoon bom,en als we zo gaan beginnen dan wilt dat zeggen dat ik fan ben van elk spel in men lijstje?man man toch .

*edit*
    ik maak al 3 jaar mods voor Warzone2100 een strategy spel dus ik zal echt een fanboy zijn van een shooter ,tuurlijk jongen

gij zijt tegen elk populair spel.
    Zou het ook mogelijk zijn om u wat gematigder tegen alles en iedereen op te stellen, dit maakt het forumleven voor iedereen aangenamer;

Dank bij voorbaat

Member MaDDie's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ik zou liever de cs : s beta warez'n.

Approved 9-lifer gStar's schermafbeelding
    iTrader
    69 (95%)
    Ik wacht geduldig af en dan gaan kopen

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik heb men hap al elke dag een beetje DOOM 3 en dat verzacht het wachten . maar ik kan welw achten het is dan weer school dusja . da verzacht het wachte want he verveelt u nie mer zoveel \o/
    als he dene school er nie bij rekend natuurlijk.

Pardons
    Guest
    read the message.

als dit spel je totaal niets zegt, then beat it.
    wil je verdere flames uitlokken, probeer gerust en test hoever je kan gaan voor er een waarschuwing volgt, een tempban of full ban.

1.je koopt het niet
    2.je koopt het niet en begint te kakken hoe overhyped het is, nerds hier en daar
    3.blabla

verder staat er door JOU gepost op DOOM³ forum , "ik zal blij zijn dat ik dat spel heb!!"
    dus je wilt het wel? want ik heb enkel gezegd: "veel plezier met je DOOM3" en niet "Ah je koopt wel DOOM3?".

stop discussieren met me, je bent fout gestart, fout bezig en gaat nog fouter aflopen als je zo verder doet.
    IK denk dat jij fout bezig bent en ik ga dit niet via PM doen,voor een ban heb je een grondige reden nodig en laat de supervisor deze thread maar eens lezen.Als men mening zeggen nog niet eens mag ?Ik zei gewoon ik koop dit spel niet omdat ik het beu dat er mensen zijn die dit spel gewoon overal oververheerlijken.Wat is de titel van deze thread,lees ze eens?inderdaad!!

Nogmaals ik koop Doom 3 niet ,geef ik gene rotte frank aan uit .Der zijn verschillende manieren en dat weet jij goed genoeg en neen niet downloaden.

"stop discussieren met me, je bent fout gestart, fout bezig en gaat nog fouter "

Als je me van iets beticht moet je men verdediging maar ook aanvaarden.
    Nogmaals ik zei men mening omdat dit in deze thread past?

ten laatste ik vind dat je abnormaal overdrijft en dit voor een spel

@Morpheus "gij zijt tegen elk populair spel"
    Zou het voor u mogelijk zijn om niet zo'n dingen te zeggen als ge er niks van weet ?

ahja ne sec.
    men lijstje
    FarCry
    Age of mythology
    Age of Mythology titans
    Postal 2
    Max Payne
    CM4
    C&C generals
    Empires Dawn of the modern world
    ...
    ja het ziet er wel naar dat ik tegen elk populair spel ben
    Max Payne 2

*edit*

ik heb solid een pm gestuurd want ik vind echt dat je overdrijft.Mijn mening is niet gelijk aan spel is slecht of dit of dat .......gewoon ik koop het niet vanwege .....
    En neen ik post hier niet meer Kwestie van niet te veel mensen op hun tenen te trappen
    Laatst gewijzigd door Pardons; 5 augustus 2004 om 06:31

Member Tatum's schermafbeelding
    iTrader
    0
    als het niet de dag van release in de winkels ligt download ik het via steam met steam subs.

iTrader
    0
    IK denk dat jij fout bezig bent en ik ga dit niet via PM doen,voor een ban heb je een grondige reden nodig
    heb ik ergens gesproken dat jij gebannen wordt? ik zeg dat het met een waarschuwing begint... als je de tend voortzette met omg gij zijt grappig, man man en nog van da blabla was er al 1 reden.

en laat de supervisor deze thread maar eens lezen.Als men mening zeggen nog niet eens mag ?Ik zei gewoon ik koop dit spel niet omdat ik het beu dat er mensen zijn die dit spel gewoon overal oververheerlijken.
    Ja en? laat de super-visor maar eens lezen...is het omdat een moderator jou op het matje roept jij een tapje hoger gaat ik direkt op het matje wordt geroepen?

wat jij zei was

1.ik koop dit spel niet (je mening gezegd ok)
    2 dan kom je terug en zeg je "ik koop dit spel niet" en begint hier en daar deze forumgangers verder te bestempelen als nerds, en wat nog
    3. je zegt ergens dat je doom3 wilt hebben voor aan je casemod te beginnen en als ik je daarop wijs zeg je vlak erna dat jij dat spel niet zou kopen?? lees mss eens duidelijker?

Wat is de titel van deze thread,lees ze eens?inderdaad!!
    to warez of not to warez? wat is daar mis mee? er mag gediscussierd worden om een beeld te krijgen van hoeveel mensen werkelijk een spel zouden kopen of zich in een illegaal circuit zouden begeven.
    het posten van links naar warez of info daarrond laat IK niet toe op dit forum.

Nogmaals ik koop Doom 3 niet ,geef ik gene rotte frank aan uit .Der zijn verschillende manieren en dat weet jij goed genoeg en neen niet downloaden.
    dan moet je niet hier komen lullen van neen ik koop geen ovrehyped games.
    wees dan to the point en zeg bv gewoon, ik leech het wel op een lanparty of dergelijk.

"stop discussieren met me, je bent fout gestart, fout bezig en gaat nog fouter "
    Als je me van iets beticht moet je men verdediging maar ook aanvaarden.
    Nogmaals ik zei men mening omdat dit in deze thread past?

u verdeddging staat heel zwak aangezien de manier hoe JIJ begonnen bent.
    Je mening is zeker welkom, maar niet hier komen zeiken op HL2 forum gangers wat voor nerds ze zijn en je niets moet weten van een overhyped game, wat zoek je hier dan in godsnaam?

het verhaaltje van de beerput nog niet gesnopen?

ik heb solid een pm gestuurd want ik vind echt dat je overdrijft.Mijn mening is niet gelijk aan spel is slecht of dit of dat .......gewoon ik koop het niet vanwege .....
    en ik heb je een PM met duidelijk waarschuwing gestuurd, lees onze forum rules eens? jij weigert dus in PM dit verder te afhandelen, dan is dit mijn reden 2 om een stap verder te gaan.
    Eender wie je aanspreekt hierover

En neen ik post hier niet meer Kwestie van niet te veel mensen op hun tenen te trappen
    je kan het ook zien om jezelf van verdere misstappen te behoeden maar dit is reeds te laat imho.

thread closed thx to Pardons

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten