Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 31

Discussie: Carmack is the best

  1. #1
    Member
    Lid sinds
    22/01/04
    Berichten
    9
    iTrader
    0

    Talking Carmack is the best

    Zonder Carmack zou de game-geschiedenis er toch wel wat anders uitgezien hebben. Die kerel doet het iedere keer opnieuw (behalve Daikatana).

    Ik ben IN HELL aangekomen... gastjes.. tes gewoon DE MAX!!!
    Enfin, de limiets van een game zijn weer verhoogt.

    Ps: America online preordered.. ships 3/07/2004.. heb heel de nacht geplayed.
    ZALIG spel. Och ja, nog iets, die reviews die zegden dat het 24uur duurt voor uit te spelen, da zal wel zever zijn zeker? TENZIJ HELL ook nog 7 uren duurt, dan kan da wel kloppen ongeveer.

    Anyway.. this game is

  2. #2
    Member Gen.Spider's schermafbeelding
    Lid sinds
    2/08/04
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    142
    iTrader
    0
    kunde plz wat screens posten van hell zelf ? ik gen der nog niks van gezien behalve 1 screeny ergens

  3. #3
    Member DuraFlex's schermafbeelding
    Lid sinds
    1/07/02
    Locatie
    Dendermonde
    Berichten
    158
    iTrader
    0
    Daikatana was van John Romero (heeft wel meegewerkt aan eerste titels van iD)

  4. #4
    Member
    Lid sinds
    22/01/04
    Berichten
    9
    iTrader
    0
    Ik ga geen screenshots posten, want ik vind da nogal een Spoiler voor andere mensen.
    Hoe dan ook, zoiets heb ik nog in geen enkel spel gezien, al moet ik zeggen dat de HELL van painkiller ook wel geslaagd was.
    Enfin, nu ga ik een beetje HELL gaan spelen .. hopelijk duurt het effectief nog UREN.

  5. #5
    Member Gen.Spider's schermafbeelding
    Lid sinds
    2/08/04
    Locatie
    Maldegem
    Berichten
    142
    iTrader
    0
    Leuk , je zorgt ervoor dat ik helemaal niet meer kan wachten

  6. #6
    Member
    Lid sinds
    30/04/03
    Locatie
    Deerlijk (W-V)
    Berichten
    254
    iTrader
    0
    Same here...

    @ Ginoboy
    Ik wens je in ieder geval nog massa's speelplezier met Doom 3.
    Fijn om te horen dat je het besteld hebt en niet gewoon illegaal van het net afgehaald. En inderdaad, laat die screens maar zijn want ik zou het ook weer niet kunnen laten om er naar te kijken en er is voor mij (en natuurlijk mijn eigen fout) al genoeg gespoild geweest. Vanaf nu kijk ik naar geen enkele movie of screen meer. I hope...

  7. #7
    Member daedalus's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    beringen
    Berichten
    4.751
    iTrader
    182 (100%)
    ik zit vast in een monorail level
    ik maak samen met een kerel op een monorail een ritje tot site 2
    daarna geraken we niet verder en moet ik een code hebben om de poort open te doen (airlock) zodat de rail verder kan rijden
    heb geen idee wat daar te doen
    het is in een kamer met ook nog een locker met ammo waar ik de code niet van heb. Ik heb alle audiofiles beluisterd.
    obj = manualy override airlock ofzoiets

  8. #8
    Member s.p.a.w.n.'s schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    Harelbeke
    Berichten
    573
    iTrader
    0
    damned, mijn exemplaar moet rap toekomen ze, al die screens en verhalen zijn beetje spoilers

    id had gelijk heel lang niets te lossen over wat en wat je niet tegenkomt

  9. #9
    Member D3C0Y's schermafbeelding
    Lid sinds
    7/08/03
    Locatie
    Gent
    Berichten
    5.794
    iTrader
    1 (100%)
    zeg is er een gevolg van die transmition die ge stuurt/canceled daar in die satellite tower ?

  10. #10
    Member Darth-Falcon's schermafbeelding
    Lid sinds
    11/08/02
    Locatie
    hier en daar
    Berichten
    4.058
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ginoboy
    Zonder Carmack zou de game-geschiedenis er toch wel wat anders uitgezien hebben. Die kerel doet het iedere keer opnieuw (behalve Daikatana).

    Ik ben IN HELL aangekomen... gastjes.. tes gewoon DE MAX!!!
    Enfin, de limiets van een game zijn weer verhoogt.

    Ps: America online preordered.. ships 3/07/2004.. heb heel de nacht geplayed.
    ZALIG spel. Och ja, nog iets, die reviews die zegden dat het 24uur duurt voor uit te spelen, da zal wel zever zijn zeker? TENZIJ HELL ook nog 7 uren duurt, dan kan da wel kloppen ongeveer.

    Anyway.. this game is
    carmack had nix me daikatana te maken ze, da was een (crap)game van john romero op quake 2 engine

  11. #11
    Member Jimmy T. Turtle's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    GEEL
    Berichten
    397
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darth-Falcon
    carmack had nix me daikatana te maken ze, da was een (crap)game van john romero op quake 2 engine
    Die engine was zelf geschreven door Ionstorm... mor je hebt gelijk: het lijk hard op de quake 2 engine (alhoewel de quake2 engine stabieler was)

    Romero werd als het brein van achter Doom I, II en quake gezien... maar nu blijkt dat eigenlijk Carmack het brein was (en nog steeds talent heeft)

    (en laten we nu nooit meer Daikatana en Carmack in verband brengen ... brr)

  12. #12
    Member daedalus's schermafbeelding
    Lid sinds
    17/07/02
    Locatie
    beringen
    Berichten
    4.751
    iTrader
    182 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daedalus
    ik zit vast in een monorail level
    ik maak samen met een kerel op een monorail een ritje tot site 2
    daarna geraken we niet verder en moet ik een code hebben om de poort open te doen (airlock) zodat de rail verder kan rijden
    heb geen idee wat daar te doen
    het is in een kamer met ook nog een locker met ammo waar ik de code niet van heb. Ik heb alle audiofiles beluisterd.
    obj = manualy override airlock ofzoiets
    hulp

  13. #13
    Member Z!zZ's schermafbeelding
    Lid sinds
    1/06/04
    Locatie
    Malines
    Berichten
    2.493
    iTrader
    0
    Carmack is idd tha best

    Vele coole games zullen onstaan uit de doom3 engine

  14. #14
    Member
    Lid sinds
    22/01/04
    Berichten
    9
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daedalus
    ik zit vast in een monorail level
    ik maak samen met een kerel op een monorail een ritje tot site 2
    daarna geraken we niet verder en moet ik een code hebben om de poort open te doen (airlock) zodat de rail verder kan rijden
    heb geen idee wat daar te doen
    het is in een kamer met ook nog een locker met ammo waar ik de code niet van heb. Ik heb alle audiofiles beluisterd.
    obj = manualy override airlock ofzoiets

    Mja, ik heb er ook vast gezeten... de code zit nochtans in één van de mails die je ontvangen hebt, ik heb alle codes hier netjes genoteerd.. maar ik heb er wel niet bijgezet welke code van waar is, aangezien je ze toch op volgorde krijgt... maar ik vermoed dat het 826 is.
    Try it, en zeg of het juist is.
    PS; hell is uit... en.... het spel is NIET gedaan.. jehaaaaa, het blijft maar duren... het zal inderdaad rond de 24 uur schommelen ze.

  15. #15
    Member
    Lid sinds
    22/08/02
    Locatie
    hamme
    Berichten
    9.754
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy T. Turtle
    Die engine was zelf geschreven door Ionstorm... mor je hebt gelijk: het lijk hard op de quake 2 engine (alhoewel de quake2 engine stabieler was)

    Romero werd als het brein van achter Doom I, II en quake gezien... maar nu blijkt dat eigenlijk Carmack het brein was (en nog steeds talent heeft)
    Niet echt ze waren met 3 : John Carmack, John Romero, en Adrian Carmack.

    John Carmack was die die voornamelijk de technologie ontwikkelde

    John Romero deed vooral level/spel design

    Adrian Carmack deed het artwork

    DOOM was zo'n succes omdat de 3 zo goed samenwerkte .

    Dat Carmack talent had (heeft ?) is wel duidelijk alleen zou hij wat meer inovatie mogen hebben. Zijn filosofie van "hou het zo simpel mogelijk" en "verander practisch niks aan de gameplay" vind ik ene beetje makkelijk en teren op voorgaande sucessen.

    (en laten we nu nooit meer Daikatana en Carmack in verband brengen ... brr)
    Ach dat ging nog na enkele patches crashte dat niet meer om de 20 minuten en viel het mee. Geen topper maar het had zijn goede zaken .

  16. #16
    Member sypro9000's schermafbeelding
    Lid sinds
    1/02/04
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    5.524
    iTrader
    3 (100%)
    zoude het erg vinden als ik nu es niks snap van die hell ? zit er een hell een level met de hell in ofzo serieus wees wa duidelijker

  17. #17
    Member
    Lid sinds
    22/01/04
    Berichten
    9
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sypro9000
    zoude het erg vinden als ik nu es niks snap van die hell ? zit er een hell een level met de hell in ofzo serieus wees wa duidelijker
    Heel het spel leeft toe naar een soort teleport... de spanning wordt gewoon opgebouwd daarnaartoe en beetje bij beetje kom je zaken te weten over de plaats: "HELL".
    Het spreekt voor zicht dat je op een bepaalde plaats in het spel naar "THE HELL" geflitst wordt. En heel opeens is het precies dat je in een ander spel terrecht gekomen bent. Dit toont nog maar eens aan wat die DOOM3 engine wel allemaal aankan!!!
    Anyway...vanaf "HELL" gaat de moeilijkheidsgraad een PAK naar boven, zeker NA "HELL".

    Twas wel aangenaam om eens van levelsoort te kunnen wisselen, die "HELL" was welkom, want heel de tijd door die gangen krossen begon ook maar saai te worden. Ik moet zeggen, vanaf HELL en erna begint het echt wijs te worden.

  18. #18
    Member Yo-Han's schermafbeelding
    Lid sinds
    18/07/02
    Locatie
    Gent
    Berichten
    4.213
    iTrader
    0
    ik heb één vaag screentje gezien van de hell en die guardian,bewaker van soulcube..het was vaag..t'is maar best want moe het nog spelen ...

    Spoiler:

  19. #19
    Member Z!zZ's schermafbeelding
    Lid sinds
    1/06/04
    Locatie
    Malines
    Berichten
    2.493
    iTrader
    0
    @ k995

    mmm; je maakt daar een goed punt

    wat ID games altijd zo goed maakt = niet de inovatie maar de perfectie van wat er =
    Het is idd tijd voor ID om verder te gaan en ik geloof dat ze dat zullen doen in hun nieuwe franchise!
    Ik denk dat doom3 een mooi afscheid is van het OLd-school shooter gerne en dat ID ons zal verassen met hun volgende projecten, ook op het gebied van gameplay!

  20. #20
    Member gamblor's schermafbeelding
    Lid sinds
    28/09/02
    Locatie
    Gent
    Berichten
    477
    iTrader
    0
    Gabe Newell ruled toch wel ook

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •