Bij deze zou ik alle mensen die er een sport van maken om nieuwe spellekes meteen de grond in te boren omdat het niet zo goed is als hun lievelingsspel willlen meedelen, dat doom3 echt wel de moeite waard is.
Singleplayers is gewoon weg af, een meer creepy/verschiet gevoel kunnen ze niet creeren. Ik was met momenten aant zweten (maar da kan ook van de hitte zijn...)
Multiolayer heeft het potentieel om the next big thing te worden, alleen moete het een kans geven. As ge ni probeert kunde het ni weten.
We moeten alleen wachten op de volgende patches en MODS (OSP) opdat de kleine mankementen van de aarde verdwijnen.
En voor de mensen die zeggen, ach jong doom3 heeft dat potentieel NIET! Wel, alle id games (de vanilla versies) trokken op niet veel int begin daar moest aan gewerkt worden op da het goed was. Dus geef het spel een kans, en stopt met de vooroordelen!!
PS: als ik nu een vanilla quake3 server join leave ik meteen omda da op gene zal trekt (als ge OSP gewoon zijt)
PERIOD

LinkBack URL
About LinkBacks
)
Met citaat reageren

. Da was verschieten. En hoe dichter ge in delta labs zit hoe scaryers de PDA verhalen worden + ze houden zin met de PDA verhalen van in het begin van het spel. Ook is het fuicking creepy als dienen ene zo lacht en YOUR SOUL WILL BE MINE roept
.
)