weet iemand hoe je je fps kunt zien die je ebt in doom III
ps: doom III zal geschiedenis schrijven volgens mij in de evolutie van de games! tis gewoon een revolutionair game! kopen die handel iedereen!
weet iemand hoe je je fps kunt zien die je ebt in doom III
ps: doom III zal geschiedenis schrijven volgens mij in de evolutie van de games! tis gewoon een revolutionair game! kopen die handel iedereen!
doom3 zal slecht verkopen alsje downloadcijfers bekijkt ....
wrm slecht verkopen . er zijn idd hierige mensen maja.
ID zelf heeft hier weinig verlies aan want alles moet Activision nu doen .
er lag ook een fout bij hun ze moeten het op de zelfde datum releasen en bestbuy mag van mij part sterk aangeklaagt worden . alles wat ze nu als verlies hebben mogen zij terug betalen want zij zijn de stokers in heel dit gebeuren .
maar ik koop het allesinds . ik ben blij dat ik heb heb kunnen spelen 2 levels en nu stop ik ermee en wacht tot de release![]()
man deze thread gaat geclosed worden want euh .........Oorspronkelijk geplaatst door sir_java
![]()
![]()
jeezes jeezes...Oorspronkelijk geplaatst door Pardons
kijk he, er bestaat zoiets als online in Amerika bestellen en laten overkomen met de vlieger, je hebt dus geen poot om op te staan.
Eveneens als onze lieve moderatertkes
ik speel op 1280*1024 high detail en heb 30 FPS en geen schokken
Oorspronkelijk geplaatst door Pardons
hij zei niet dat die doom al hadalleen hoe je je fps kan zien
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door -=MAD=-Phoeni^X
![]()
ahjha wanner hij in zijn hoofd aan het spelen is drukt hij op alt-shift....![]()
![]()
nee dan weet hij het alvast ofzo.....![]()
ik hier constant 65 fps op ultra high
ja tuurlijkOorspronkelijk geplaatst door Son Gokou
![]()
het ging tog maar tot 60fps![]()
allé da hebbek tog geleze want anders zouden sommige jumps alleen in hoge framerate kunne gemaakt worden zoals bij Quake3 ofzo![]()
Waarom zou dat niet mogelijk zijn moet ik soms een screenshot geven als bewijsOorspronkelijk geplaatst door -=MAD=-Phoeni^X
neen want dat mag nietOorspronkelijk geplaatst door Son Gokou
![]()
ik haal in doom 3 ook 65FPS met men FX 5600
![]()
(toch 25)
allez allez, gaget mss toch nog lukke hier om 1024*768 op high
oe je kon toch niet op ultra high spelen zonder een 512MB graka.
Oorspronkelijk geplaatst door PolletPoulet
hehe is meneer grapjas geworden??![]()
de import versies zijn pas vandaag geshipped dus is het onmogelijk dat je die versie nu al hebt!
morge zou mss al kunne maar normaal zou het ten vroegste overmorge zijn
Wie wil dit niet. Alleen spijtig genoeg kan niemand dat halen. trouwens 65 kan al nooit, want D3 gaat nie hoger dan 60fpsOorspronkelijk geplaatst door Son Gokou
zou perfect al kunnenOorspronkelijk geplaatst door Fredje
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)