Ik vraag me af of het de moeite waard is om doom3 aan te schaffen. Daaroom, aan de mensen die het op een of andere manier al hebben gespeeld ( i dont care hoe) hoe is het spel?
1. Geen gesprekken/discussies over warez, er zijn al genoeg topics verziekt, laat het uit aub
2. Gebruik SPOILER tags als je belangrijke dingen gaat verklappen
3. Geen vragen over sys specs, dat kennen we ook al
een quote van het net, wie herkent dit???Misschien mag het niet, maar ik zou toch even mijn impressies willen geven. Voor mijn gevoel was ik een van de weinigen die daadwerkelijk dacht dat doom 3 op gameplay gebied ook iets indrukwekkends zou bieden. Na een aantal uur spelen denk ik hier anders over. Alle levels zien er tot nu toe hetzelfde uit. Grafisch is het allemaal erg fraai, maar dan vooral vanuit een technisch oogpunt. Het design zelf is allemaal erg flauw, steeds maar smalle gangen, alles erg donker. Dit maakt alles behoorlijk eng, maar na een aantal keer dezelfde situaties meegemaakt te hebben is de lol er wel af. Het is ook jammer dat de interactie met de omgeving niet verder gaat dan een aantal exploderende vaten. De rest van de ongeving is totaal ongevoelig voor al je schiet en duw werk. Hopelijk komt er nog verandering in het spel, maar eigenlijk heb ik de hoop al een klein beetje opgegeven. Zoek sleutel/pda access key en ga naar het volgende level etc... In de vorige ID games was dit niet zo erg vervelend aangezien dat lekkere snelle actiespellen waren. Bij een suspense game als deze is wat variatie toch wel prettig.
Of is doom3 dan toch die 90+ waard die sommige reviewers hen toekennen?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

of komen ze uit de muren, dusja, het is niet zo goed als de hype...
) en ... wel kzou zeggen da ze er allemaal tevreden over waren, een paar vonden het op den duur wa saai maar da was omda ze vastzaten of zonder ammo zaten en ni echt verder dierven etc
)