Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 227
    Member D3C0Y's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    demos kunnen niet altijd een deftig beeld brengen van de game, allez toch nie voor mij...

Approved 9-lifer fragnetic's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door w00tw00t
    nie alleen hardware he
    uitgaan etc
    kost allemal geld en ik heb nie echt nen vakantiejob gehad dees zomer dus heb k ook nie veel geld over en dus gak men laatste cente nie uitgeve aan een spel dak wss na 1 keer uitspele niemeer speel
    das men mening
    alsk ik et chic vind dan koop ik het en dat doen de meeste onder ons hier ook zo
    idd aan op stap gaan maakt ge nog het meeste op, daarom dat ik belange niet meer zoveel geld uitgeef aan nieuwe hardware. Games koop ik nog amper, omdat het gamen bij mij in de loop van de jaren zeer fel is geminderd, ik speel nu enkel nog day of defeat en battlefield.

Member Fredje's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3C0Y
    al dat gezeik van wa is 60 euro blablabla, wel voor een 17-jarige is dit veel geld om zelf te leggen voor een spel.

daarmee dat warez een optie bied om het spel te testen, downloaden, spelen en dan beslissen o dit wel de 60 euro waard is, dat is mijn standpunt
    nene hoor warez diene niet om het spel te testen , demo's diene daarvoor helaas is er geen demo voor doom3 maar hype of niet dit spel zal goed zijn

en euh ik zen 15, ik ben gene snob!
    maar ik heb hier toch nog juist €60 ligge, ik heb die €60 bij 1 kunne krijge , door een speciale techniek die 'sparen' heet te gebruike

en precies als mense een spel downloade van 3gb , dat ze als ze da ni tof vinde nooit meer gaan spele
    als ze hun vervele zullen ze dat soms wel is spele

en terwijl dat ge de warez versie aan het testen zijt, ook al is het maar 1x opstarten na de install en dan afsluiten
    op dat moment ben je een dief!

Member daedalus's schermafbeelding
    iTrader
    166 (100%)
    kan iemand mij pm'en
    zou graag iets weten te vinden

Member BaTTlelorD's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tja als ge warez downt en ge vindt het goe en ge koopet dan ook, niks op tegen imho nu ik geef daar m'n volume ni aan 'k wacht wel tot den demo

long time no see pointerx

Approved 9-lifer w00tw00t's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredje
    nene hoor warez diene niet om het spel te testen , demo's diene daarvoor helaas is er geen demo voor doom3 maar hype of niet dit spel zal goed zijn

en euh ik zen 15, ik ben gene snob!
    maar ik heb hier toch nog juist €60 ligge, ik heb die €60 bij 1 kunne krijge , door een speciale techniek die 'sparen' heet te gebruike

en precies als mense een spel downloade van 3gb , dat ze als ze da ni tof vinde nooit meer gaan spele
    als ze hun vervele zullen ze dat soms wel is spele

en terwijl dat ge de warez versie aan het testen zijt, ook al is het maar 1x opstarten na de install en dan afsluiten
    op dat moment ben je een dief!
    khem ier unreal 2003 liggn
    kvond et spel super
    khem et 2 weke gespeelt
    50 € vo niks uitgegeve
    teste is nie slecht
    misbruik dervan make wel

Member Blackend's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Psy
    lol@thread
    mensen zijn boos omdat sommigen hier het al downen terwijl zij het braaf willen spelen & wachten tot ze het kunnen kopen.. ieder zijn ding eh, no need to get upset omdat ge WILT wachten
    uw mening zal ze heus niet van gedacht doen veranderen zenne
    U verstaat het verkeerd. Wij zijn kwaad omdat mensen met WAREZ versie de mensen die het spel WEL gaan kopen en WEL wachten, UITDAGEN. Dit door middel van screenshots, dingen te verklappen, opmerkingen van 'het spel is zalig, ik ga nu verder spelen...' , dat zijn echt steken in het hart van de gamer die WEL voor een game betaalt.

Member Decay's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Not the whole world is against you you know

Member Deadman INC.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    ojawel !

it sux ass

Member TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackend
    U verstaat het verkeerd. Wij zijn kwaad omdat mensen met WAREZ versie de mensen die het spel WEL gaan kopen en WEL wachten, UITDAGEN. Dit door middel van screenshots, dingen te verklappen, opmerkingen van 'het spel is zalig, ik ga nu verder spelen...' , dat zijn echt steken in het hart van de gamer die WEL voor een game betaalt.
    mja t moet er voor niet warez zijn HL² anyone -_-

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    daar heb je het weer hé
    gamer die WEL voor een game betaalt
    "WIJ GAAN HET KOPEN " alle ja ik toch . anders ben je maar zielig vind ik

heb twee soorten warez users .

1. mensen die het nu lenen van ID en die het later zullen betalen waneer de release is .

2 . en je hebt er die te zielig zijn om het te kopen of niet kunnen zoals we hier al over gepraat hebben .

als je niet kunt wachten of daar gefrustreert door word ga je gang . heb ik nu iets mis gedaan ? volgens jou wel maar oké

Member TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sypro9000
    daar heb je het weer hé "WIJ GAAN HET KOPEN " alle ja ik toch . anders ben je maar zielig vind ik

heb twee soorten warez users .

1. mensen die het nu lenen van ID en die het later zullen betalen waneer de release is .

2 . en je hebt er die te zielig zijn om het te kopen of niet kunnen zoals we hier al over gepraat hebben .

als je niet kunt wachten of daar gefrustreert door word ga je gang . heb ik nu iets mis gedaan ? volgens jou wel maar oké
    mja ik koop eigenlijk een spel meer voor mp dan sp probleem is dan met warez ben je niets -_-

Member Blackend's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Btw, laten we het een DISCUSSIE thread houden maar GEEN persoonlijke flames aub! En dat geldt voor iedereen!

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TiM007
    mja ik koop eigenlijk een spel meer voor mp dan sp probleem is dan met warez ben je niets -_-
    wil jij nu zeggen dat ik warez freak ben .
    ik zeg ik koop mijn games en daardoor ik heb ik een cd key .

Member zweebee's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    wel ik heb het net gedownload en ik ga het spelen
    waarom?

a) ik ben van plan da spel in multi te spelen
    b) ik wil eerst zien of mijn pc dit kan runnen, ik ga geen moeite doen voor een multiplayer game @ 20 fps , ook die 50 euro zijn het dan niet waard
    c) als ik het spel kan runnen koop ik het

nix illegaal, spijtig genoeg denkt ni iedereen hetzelfde

(en nee ik wacht ni op demo , _als_ da spel runt wil ik meteen trainen voor multi & geen tijd verliezen aan wachten op demo)

Member Snipe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zweebee
    waarom?

b) ik wil eerst zien of mijn pc dit kan runnen, ik ga geen moeite doen voor een multiplayer game @ 20 fps , ook die 50 euro zijn het dan niet waard

(en nee ik wacht ni op demo , _als_ da spel runt wil ik meteen trainen voor multi & geen tijd verliezen aan wachten op demo)
    zweeb gaat voor CPL DOOMIII
    IMO is het niet echt een game voor te mplayen (en al helemaal niet op zo een serieus niveau) ma soit

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zweebee
    waarom?

a) WAREZ is illegaal!
    b) tis gewoon ni eerlijk dat mensen dat hun game al betaald hebben moeten wachten terwijl dat vele de warez versie al hebbe voor het te 'testen', tzou vele makkelijker zijn moest iedreen ier gewoon mee zitten wachten zonder dat zij het spel al kunne spele
    c) en ge zegt zelf da als ge het spel ni tegoei kunt draaie, da ge het dan ni koopt( dus ofwel zit uwe pc onder het minimum, dan kunde het ni draaie dus stop al maar me testen, ofwel is je pc juist het minimum of hoger , dan kan je het wel draaie dus stop dan ook al maar met testen)

Member .:KrusT:.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het feit dat velen het spel gaan downloaden, is deels de schuld van Activision.
    Men had maar een wereldwijde release moeten plannen, ipv de US op 3/8 (en is nu al uit), en in Europe rond 13/8. Zoiets is vragen om te downloaden.
    Wat ik wel vind, is dat als je het downt en het spel goed vindt, je het achteraf toch zou moeten komen.
    En afkomen met dat gezever van € 60 vind ik veels te duur voor een spel, is dikken trut. Als ge nog geen € 50 aan een spel kunt geven, dan gaat ge ook niet den hardware hebben om het te draaien. En daarbij, als je vindt dat € 50 voor een spel te duur is, zoek dan een andere hobby ipv gamen, of speel enkel uit de budgetbak.
    The statement beneath is false
    The statement above is true

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .:KrusT:.
    Het feit dat velen het spel gaan downloaden, is deels de schuld van Activision.
    Men had maar een wereldwijde release moeten plannen, ipv de US op 3/8 (en is nu al uit), en in Europe rond 13/8. Zoiets is vragen om te downloaden.
    Wat ik wel vind, is dat als je het downt en het spel goed vindt, je het achteraf toch zou moeten komen.
    En afkomen met dat gezever van € 60 vind ik veels te duur voor een spel, is dikken trut. Als ge nog geen € 50 aan een spel kunt geven, dan gaat ge ook niet den hardware hebben om het te draaien. En daarbij, als je vindt dat € 50 voor een spel te duur is, zoek dan een andere hobby ipv gamen, of speel enkel uit de budgetbak.
    bijna elk game komt eerst uit in de US, en die worde ni gedownload
    precies hoe groter de hype hoe groter dat de warez community word

Member .:KrusT:.'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fredje
    bijna elk game komt eerst uit in de US, en die worde ni gedownload
    Inderdaad, maar voor zo'n topper mag er toch wel een gezamelijke release gepland worden. HL2 wordt bijvoorbeeld wereldwijd gerealsed. Plus door het feit dat Activision safedisc 2 als copyprotection genomen heeft ipv starforce 3, moesten ze eigenlijk beseffen dat dit spel snel ging verspreiden over het net.
    Trouwens, bijna elk game dat eerder in de US uitkomt, wordt gedownload door vele mensen.
    precies hoe groter de hype hoe groter dat de warez community word
    Logisch toch dat een spel met hoge verwachtingen meer gedownload wordt.
    Er zijn ook veel mensen dat het spel downloaden, maar toch als besteld hebben, of toch achteraf kopen.
    Ik blijf erbij, de schuld ligt deels bij Activision.

Pagina 5 van 12 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten