Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member HomeBoy7's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)

UT2004 dedicated server opzetten

Hoe kan ik het gemakkelijkste een dedicated server opzetten van UT2004 zonder het spel zelf op mijn pc te hebben staan ? Ik heb hier totaal geen ervaring mee, dus links met guides of info zijn ook welkom. Ik dacht te weten dat ge dat via IE kunt doen ...

Ik heb de "dedicated server files" al van de site geplukt ... maar hoe moet het nu verder ?!

Member C-dude's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    51 (100%)
    Thanx,

Het begint te lukken, maar heb nu volgend probleem:
    - Failed to resolve master server -

Ik ben nog aan het zoeken ... hopelijk gaat het lukken

iTrader
    51 (100%)
    ... nog steeds aan het zoeken. BTW welke game class is onslaught ?

*EDIT*

Gevonden -> Onslaught.ONSOnslaughtGame

Maar ik kan deze game class niet selecteren met 'UT Server Starter'

Wat is de URL voor de Web based admin ? -> Ik ben hier echt niet in thuis
    Laatst gewijzigd door HomeBoy7; 13 mei 2004 om 10:54

iTrader
    0
    Heb je in de ini file ingesteld dat je webadmin mag gebruiken ?
    indien niet voeg dan volgende regels toe:

[UWeb.WebServer]
    ServerName= This should really be called ServerAddress. This is the value that the webserver will use to convert relative URLs into absolute URLs. If this value is left blank, the webserver will attempt to fill it with the IP address of the server. Generally, this should be left blank, unless you are running the server behind NAT or using a multihome server.
    Applications[0]=xWebAdmin.UTServerAdmin
    ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
    Applications[1]=xWebAdmin.UTImageServer
    ApplicationPaths[1]=/images The value of each Applications line is the name of the class responsible for handling connections to the path specified in the corresponding ApplicationPaths entry (Connections to //server.ip/ServerAdmin are handled by Applications[0], since that is the value for ApplicationPaths[0])
    DefaultApplication=0 Specifies the application that will handle connections which provide no subpath (http://server.ip/ )
    bEnabled=True Enables the UT webserver
    ListenPort=80 This is the port that the webserver will listen for connections on
    MaxConnections=30 Maximum number of open connections allowed to the webserver at the same time. If you find that you are getting lots of missing images or pages, try increasing this value.
    ExpirationSeconds=86400 Much of the webadmin content is cached client-side to speed up processing of each request. This setting determines how long (in seconds) browsers should use the cached content before it is considered "stale

http://www.unrealadmin.org/modules.p...nutserveradmin

De url is dan http://ip-van-de-server:80 (afhankelijk van de setting ListenPort=80 )

edit: http://www.unrealadmin.org/modules.p...id=32#Webadmin

iTrader
    51 (100%)
    Heel fel bedankt
    Voor die webadmin, gebruikte ik een / ipv een : voor de poort in te geven
    Dat gaat al veel gemakkelijker dan al die codes ... maar nu zit ik nog steeds met dit 'probleem' ?!

Master server connection failed
    AInternetLink Resolve failed: Can't find host master0.gamespy.com (WSANO_DATA)
    UdpGameSpyUplink: Failed to resolve master server address, aborting.
    Attempting to reconnect to master server
    Resolving ut2004master2.epicgames.com...
    MasterServerUplink: Failed to resolve master server ut2004master2.epicgames.com.

Kan dat kwaad, of is dat enkel om uwe server te promoten? Het is eigelijk gewoon de bedoeling om op LANs te gebruiken en voor privé on-line games.

Member
    iTrader
    0
    Wss ligt de masterserver plat, kan jij niet veel aan doen.
    Kan geen kwaad maar je server zal niet in de ingame browser verschijnen online. (dus wel op een lan) Je stats worden denk ik niet bijgehouden zonder de master server.
    Iemand die online wil connecten moet dan je IP kennen.

iTrader
    0
    idd, kan geen kwaad.

iTrader
    51 (100%)
    Na lange tijd ga ik nog eens een poging doen om een LAN - UT2004 - SERVER op te zetten. Als simpele ziel, is het mij toch al gelukt om er ééntje op te zetten, maar als ik via de webadmin van map wil wisselen, kan ik alleen maar de standaard maps kiezen, en niet de ECE Bunus maps enzo ... . Is hier een oplossing voor ?
    BTW is er misschien een VOTE - MAP tool dat gemakkelijk te hanteren is ? Dan kan ik daar misschien die speciale mappen kiezen ?!

iTrader
    0
    Gewoon de mappen in hun respectievelijke folders zetten (meshes, textures indien aanwezig), de server herstarten en ze zouden in de webmin moeten voorkomen.

Indien niet, dan moet je eens de ucc.init.log file eens lezen (map Logs), staat het hele proces in van het laden van de server. Indien er zich ergens een error heeft voorgedaan, dan weet je toch waar te zoeken.

iTrader
    51 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C-dude
    Gewoon de mappen in hun respectievelijke folders zetten (meshes, textures indien aanwezig), de server herstarten en ze zouden in de webmin moeten voorkomen.

Indien niet, dan moet je eens de ucc.init.log file eens lezen (map Logs), staat het hele proces in van het laden van de server. Indien er zich ergens een error heeft voorgedaan, dan weet je toch waar te zoeken.
    Ik denk niet dat het om de maps zelf gaat, maar om de setup van de map. We spreken dan vooral over ONS. De link setup, en de nieuwe voertuigen van het ECE Bonuspack. Ik zal eens kijken in die ucc.init.log, maar ik vrees er een beetje voor

*edit* waar kan ik die file vinden ?!
    Laatst gewijzigd door HomeBoy7; 3 november 2004 om 19:03

iTrader
    0
    [...]de ucc.init.log file eens lezen (map Logs),[...]
    message is too short ???
    Laatst gewijzigd door C-dude; 4 november 2004 om 11:14

FLT
    FLT is offline
    Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HomeBoy7
    Heel fel bedankt
    Dat gaat al veel gemakkelijker dan al die codes ... maar nu zit ik nog steeds met dit 'probleem' ?!

MasterServerUplink: Failed to resolve master server ut2004master2.epicgames.com.

Kan dat kwaad, of is dat enkel om uwe server te promoten? Het is eigelijk gewoon de bedoeling om op LANs te gebruiken en voor privé on-line games.
    heb je een key aangevraagd ?

Member StarSeeker's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HomeBoy7
    Heel fel bedankt

Uwe server kan blijkbaar de master server niet bereiken, en heeft waarschijnlijk dus geen internet access.

Als die server enkel op LAN wordt gebruikt, maakt dat absoluut niks uit.
    Om in dat geval van die vervelende errors af te geraken, zoek in uw .ini file naar "DoUplink" en maakt daar "DoUplink=False" van

iTrader
    51 (100%)
    Alvast bedankt voor alle tips, maar nu zit ik nog steeds met mijn ONS - maps - probleem. Als ik on-line speel, dan zie ik soms ONS-TORLAN-ECE of ONS-TORLAN-EXTREME, en natuurlijk ook de gewone ONS-TORLAN. Dat is 3x TORLAN, maar met een verschillende setup. Ik kan dus via die webadmin niet kiezen tussen die mappen (setups), enkel de standaard TORLAN map. Iemand een idee ?!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten