Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member HomeBoy7's schermafbeelding
    iTrader
    51 (100%)

UT2004 dedicated server opzetten

Hoe kan ik het gemakkelijkste een dedicated server opzetten van UT2004 zonder het spel zelf op mijn pc te hebben staan ? Ik heb hier totaal geen ervaring mee, dus links met guides of info zijn ook welkom. Ik dacht te weten dat ge dat via IE kunt doen ...

Ik heb de "dedicated server files" al van de site geplukt ... maar hoe moet het nu verder ?!

Member C-dude's schermafbeelding
    iTrader
    0

iTrader
    51 (100%)
    Thanx,

Het begint te lukken, maar heb nu volgend probleem:
    - Failed to resolve master server -

Ik ben nog aan het zoeken ... hopelijk gaat het lukken

iTrader
    51 (100%)
    ... nog steeds aan het zoeken. BTW welke game class is onslaught ?

*EDIT*

Gevonden -> Onslaught.ONSOnslaughtGame

Maar ik kan deze game class niet selecteren met 'UT Server Starter'

Wat is de URL voor de Web based admin ? -> Ik ben hier echt niet in thuis
    Laatst gewijzigd door HomeBoy7; 13 mei 2004 om 10:54

iTrader
    0
    Heb je in de ini file ingesteld dat je webadmin mag gebruiken ?
    indien niet voeg dan volgende regels toe:

[UWeb.WebServer]
    ServerName= This should really be called ServerAddress. This is the value that the webserver will use to convert relative URLs into absolute URLs. If this value is left blank, the webserver will attempt to fill it with the IP address of the server. Generally, this should be left blank, unless you are running the server behind NAT or using a multihome server.
    Applications[0]=xWebAdmin.UTServerAdmin
    ApplicationPaths[0]=/ServerAdmin
    Applications[1]=xWebAdmin.UTImageServer