Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
    Approved 9-lifer AicceeAC's schermafbeelding
    iTrader
    0

Cool SW:TOR gratis tot Lvl. 15

Hey

Zoals jullie allemaal wel weten is SW:TOR nu gratis te spelen tot lvl 15. Zijn er nog mensen die interesse hebben en een invite willen?

Member MrMorePhun's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Speel op red eclipse, jedi sentinel lvl 13 in coruscant. Heb niet echt dat MMO gevoel zoals in Star Wars Galaxies, dus vermoed dat ik na de trial geen verlenging ga doen.... Heb beta ook gespeeld en dacht, ik probeer het nog eens nu de game final is. Sorry, maar ze hebben de bal fameus mis geslagen wat mij betreft...my 2 cents

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrMorePhun Bekijk bericht
    Speel op red eclipse, jedi sentinel lvl 13 in coruscant. Heb niet echt dat MMO gevoel zoals in Star Wars Galaxies, dus vermoed dat ik na de trial geen verlenging ga doen.... Heb beta ook gespeeld en dacht, ik probeer het nog eens nu de game final is. Sorry, maar ze hebben de bal fameus mis geslagen wat mij betreft...my 2 cents
    Grooooot verschil met Star Wars Galaxies, helaas . Goh, ik mis dat spel.

iTrader
    0
    Kan wel zeggen dat de story beter wordt naarmate je speelt, heb een marauder (sentinel aan empire kant) een is echt een leuek class om te spelen. Ik zit ook op RE. Geef het een kans, het zal je zeker bevallen..

iTrader
    12 (100%)
    Wel hetgeen mij nog het meeste irriteert zijn de lange loopafstanden steeds.....Met een eigen vervoermiddel zal het wel wat beter gaan, maar dit is soms zo tijdrovend.....

iTrader
    0
    Ja das waar, tot je je mount hebt kan het wa lang zijn. Ma het star wars universe is gewoon groot e, ze willen diezelfde lijn doortrekken. Het zijn wel steeds mooie werelden enzo vind ik.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AicceeAC Bekijk bericht
    Kan wel zeggen dat de story beter wordt naarmate je speelt, heb een marauder (sentinel aan empire kant) een is echt een leuek class om te spelen. Ik zit ook op RE. Geef het een kans, het zal je zeker bevallen..
    Story mag dan wel goed zijn, daar blijft het jammer genoeg bij.. Je kan ze allemaal eens doorlopen maar daarna vind ik het maar saai worden (heb enkele 50's zelf ).
    Wel hetgeen mij nog het meeste irriteert zijn de lange loopafstanden steeds.....Met een eigen vervoermiddel zal het wel wat beter gaan, maar dit is soms zo tijdrovend.....
    Mij irriteert het vooral dat de werelden zo gesloten zijn.. Ze zijn precies rond de quests gebouwd, ipv open werelden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AicceeAC Bekijk bericht
    Ja das waar, tot je je mount hebt kan het wa lang zijn. Ma het star wars universe is gewoon groot e, ze willen diezelfde lijn doortrekken. Het zijn wel steeds mooie werelden enzo vind ik.
    Bij Galaxies had je toch meer het gevoel dat je in het Star Wars universum zat hoor . Compleet open werelden waar je van de ene uithoek naar de andere kon gaan zonder echt een bepaald pad te moeten volgen. Lijkt me meer Star Wars-achtig dan enkel een vooropgelegd pad volgen naar de volgende questhub

iTrader
    0
    End-game kan je zoveel verkennen als je wilt, probeer eens al de WB te zoeken of datacrons. Als je een goede guild hebt lijkt de wereld niet gesloten hoor. Ik vind de game steeds beter worden, patch per patch worden ze slimmer en dat doet ze goed..

Maar ik kan wel snappen dat als je full campaign bent, je even niet weet wat doen..

iTrader
    12 (100%)
    Lang leve SWGEMU

iTrader
    0
    Lang leve SWGEMU
    Kga die binnekort mss nog eens opstarten . Ik wacht vooral voor ProjectSWG (de NGE-emulator.. omdat ik de pre-NGE niet gekend heb en die toch meer content heeft dan pre-NGE )

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten