Ik ben dus op zoek naar een leuke free to play mmorpg. Ik dacht eraan om Lord of The Rings Online eens te proberen. Ik weet wel niet of je hier ook in parties dungeons enzo kunt doen?
Of als iemand me nog een andere mmorpg kan aanraden![]()
Ik ben dus op zoek naar een leuke free to play mmorpg. Ik dacht eraan om Lord of The Rings Online eens te proberen. Ik weet wel niet of je hier ook in parties dungeons enzo kunt doen?
Of als iemand me nog een andere mmorpg kan aanraden![]()
LOTRO is het beste wat je kan vinden als f2p. Doen dus
LOTRO inderdaad zeker eens proberen - voor je het weet ben je verslaafd.
Wel opletten met F2P: als je het volledige spel wilt spelen zul je toch moeten betalen - ofwel in de vorm van een subscription ofwel eenmalige betalingen om features en areas te unlocken. En het spel is zo goed dat je wel eens sneller naar je bankkaart zou kunnen grijpen dan je denkt![]()
Lord of the Rings Online is zeker en vast de moeite. Zoals Silmarunya al zei kan je zonder iets te betalen maar een beperkt deel van het spel spelen, maar om te beginnen kan je het gratis downloaden en kijken of het je aanstaat.
Zelfde verhaal met Age of Conan: Hyborian Adventures. Schitterend spel, maar zonder geld te investeren niet veel mee aan te vangen naar mijn mening.
Probeer eens C9 van webzen om die action rpg vibe te krijgen zoals in Tera Online.
Voor mij is het een ideaal spel omdat ik niet zo gigantisch veel tijd heb. Ik ben tot het huidige max level geraakt in net iets minder dan twee weken intensief spelen.Heb zo goed als alle content gedaan. Het plan van Webzen is om maandelijks content toe te voege dus ik zal van tijd tot tijd er nog eens naar terugkeren.
Probeer Eq2 eens. Is samen met Lotro de beste f2p optie wat mij betreft.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik ga ze eens bekijken, iemand een idee van Aion?
Age of Conan is ook eentje om te bekijken.
Is hier trouwens iemand die Dragon Nest speelt? Dacht hier misschien op te beginnen maar wat zou dan het beste zijn NA of SEA servers?
Aion is een aziatische mmorpg dus sfeer is anders. Om een of andere reden ben ik rond lvl 15 gestopt. Het verhaal kon me niet echt boeien denk ik. Dan is dit bij lotro helemaal anders.
Ze zeggen dat je er veel moet grinden (niet voldoende quests) maar daar heb ik niets van gemerkt. Er waren steeds voldoende quests te doen maar weet niet hoe het zit op hogere levels. Het feit dat je wings hebt en vanaf lvl 10 (ofzo) kunt vliegen, is ook wel anders dan de traditionele mmorpg natuurlijk.
Ben samen met vriend begonnen op Dragon Nest, tot nu toe een geweldige game.
Als je dragon nest leuk vindt, zal je je meer amuseren met C9.
is er eigenlijk een dragon nest versie beschikbaar voor europa met minimale lag?
SEA is rond de 240 ms (teveel) en NA is ip blocked voor zover ik weet
Nog geen versie voor Eu, heb wel nog geen lag gehad op SEA.
Binnekort komt GW2 uit en Neverwinter MMO, allebei free2play
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)