Zoals de topic zegt.
Zal er een komen? Op welke server?
Kunnen wij meer informatie krijgen?
Zoals de topic zegt.
Zal er een komen? Op welke server?
Kunnen wij meer informatie krijgen?
Laatst gewijzigd door Summer_Rus; 11 mei 2012 om 15:29
Vorige week ben je zelf aan het ZAGEN in het guild wars 2 topic dat men teveel recruit voor guilds en nu.... HYPOCRIET![]()
http://www.9lives.be/forum/rpg-mmorp...-deel-2-a.htmlSup met al die guild-recruiting? GW2 kom waarschijnlijk pas in de zomer uit en ze zijn al bezig met recruiten..
omg, wa ne fucking mongool
+1 permaban
Ja, idd, omdat ze recruitment gebruiken op 9lives.be terwijl het helemaal geen 9lives guilds zijn.
Ik vroeg gewoon voor meer info. Kan geen kwaad
Beste, kijk eens wat ik geschreven heb en dan wat u geschreven hebt.
Ik heb niemand beledigd en niemand uitgedaagd.
Laatst gewijzigd door Summer_Rus; 11 mei 2012 om 15:52
Wa ist nut van nieuwe guilds te maken van 5 mensen als er al nen grote is van 55+ man? Trolls man.
Of het nu hypocriet is of niet, ik stelde mezelf dezelfde vraag. Tweakers is alvast druk bezig met Home - Guild of Tweakers - Guild hosting
Serieus? Maar, de oorspronkelijke vraag is misschien een beetje te onduidelijk.
Ik wou meer informatie verkrijgen over een guild waarin de meeste mensen van 9lives zitten.
Ik ben erg teleurgesteld in de meeste mensen van onze forum omdat ze zich zo bot en vijandelijk gedragen.
Als er ene komt zal het wel ergens gepost/vermeld worden. Nu nog niet --> game zit nog maar in beta fase. ( 9lives zal niet eerder beginnen met guild voor game uitkomt ) ' Als er een guild komt '
En als die er komt , komt hij bij de FaQ ( zoals 10000x gezegd )
(Close Plz)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)