Pagina 37 van 340 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 541 t/m 555 van 5100
    Member Summer_Rus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Aion f2p 3.0 was slecht, Lineage 2 f2p GoD + die nieuwste update was slecht, LoTro nieuwste update was slecht. Heb alles geprobeerd alles ziet er zo slecht uit.
    Ze maken steeds dezelfde fouten, de reden waarom ik en mijn vrienden weggaan van bepaalde mmo's is dat hoe hoger je lvl hoe meer tijd je nodig hebt om te levelen. Denken die makers nou echt dat wij geen leven hebben ofzo?
    Wie heeft GW2 Beta geprobeerd? Kunnen jullie iets over levelen in GW2 zeggen?
    Спасибо деду за Победу!

Member Neoken's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Summer_Rus Bekijk bericht
    Aion f2p 3.0 was slecht, Lineage 2 f2p GoD + die nieuwste update was slecht, LoTro nieuwste update was slecht. Heb alles geprobeerd alles ziet er zo slecht uit.
    Ze maken steeds dezelfde fouten, de reden waarom ik en mijn vrienden weggaan van bepaalde mmo's is dat hoe hoger je lvl hoe meer tijd je nodig hebt om te levelen. Denken die makers nou echt dat wij geen leven hebben ofzo?
    Progression and Leveling in Guild Wars 2 – ArenaNet Blog

Nu, de voornaamste redenen waarom Lineage, LOTRO, en de meeste andere MMORPG's mij niet lang kunnen bekoren zijn de repetitieve quests en gebrekkige storytelling.

Ik hoop erop dat dit bij GW2 wel anders zal zijn. Het ziet er alvast zo uit.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Member Mr. Icecube's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryxi Bekijk bericht
    In de beta kon het in 1 woord, hoezo huidig minimum verplichte 2?
    In GW1 kan je geen naam maken die maar uit 1 woord bestaat
    S.O.D - Airsoft Team http://www.sod-at.be // Facebook: SODATBe
    "Pressure makes diamonds" - Gen. Patton

AEG's: Systema PTW CQB-R Mk18 Mod1, ICS M4 SIR ; GBB: TM 1911 MEU ; Sniper Rifle: Tanaka M700 Police Model (HPA)

Member jer0nim07's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeXyre Bekijk bericht
    Dit weekend ook Secret World beta...
    als je gepre-ordered hebt...
    The only real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes but in having new eyes.
    Xbox live gamertag: Conbule

Member DeXyre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jer0nim07 Bekijk bericht
    als je gepre-ordered hebt...
    ook zonder

Maar geloof nog altijd meer in GW2 dan in TSW, hoewel dat een modern day mmorpg wel aantrekkelijk klinkt...
    A step in one direction is two steps away from another.

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht

Nu, de voornaamste redenen waarom Lineage, LOTRO, en de meeste andere MMORPG's mij niet lang kunnen bekoren zijn de repetitieve quests en gebrekkige storytelling.

het duurt een 1.5 uur per level na level 30
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Member Summer_Rus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neoken Bekijk bericht

Ziet er echt vet uit!

Спасибо деду за Победу!

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeXyre Bekijk bericht
    Offer open to GameSpot members 18 and older in the US, UK, and Australia only.

Member D.li's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Summer_Rus Bekijk bericht
    Geef mij dan toch maar een zware levelingscurve zoals Everquest in de tijd. Dan kende ge uw class door en door, en had je ook een affiniteit opgebouwd. Meeste spellen bloedden dood op max level. Ma ja we zijn nu eenmaal in een tijd gekomen dat mensen alles willen zonder hun lui gat te moeten verplaatsen...

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Ik vond het in AION en andere MMORPG's die ik gespeeld het bijvoorbeeld zeer ergerlijk om te moeten grinden om een hoger level te halen. Daarom ben ik juist blij met een vlakkere leercurve.
    Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Member elcortino's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als hardcore MMORPG speler ben ik het absoluut eens met het langzamer lvlen.

Je beleeft veel meer je karakter en veel meer betrokken in het spel.

De games waarbij je te snel op top lvl's komt is snel saai dus tsja ik verkies echt de langzamer lvl games.

Member ranudero's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Van 30 tot 80 doe je aan anderhalf uur per level dus 75 uur over. Als je tegen dan nog steeds je profession niet door hebt vrees ik dat nog eens 70 uur extra niet veel meer zal helpen

En doordat je level terug downscaled in lower level gebieden kan je rustig alle overgelaten content verder doen zonder dat het 'te makkelijk' wordt.

Het is niet omdat er level 80 staat dat het spel stopt hé
    He who laughs last thinks slowest!

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben enorm tegen grinden in mmo's
    -grinden voor gear om dingen te 'mogen/kunnen' doen
    -grinden voor je level te halen
    -grinden om ietwat competitief pvp te kunnen meedoen

Meer je karakter beleven, leren en meer betrokken geraken hierdoor zie ik echt niet in. Als je na meer dan 50 uur spelen met alle skills die je wilt je character nog niet deftig kan spelen is er toch iets grondig mis hoor... Om mij te kunnen inleven moet de character afhankelijk zijn van MIJN skills, niet van een paar random nummers op high level gear dat als enige nut heeft om je subscriptie te blijven betalen omdat je er zo veel 'werk' ingestoken hebt.

/minirant
    Nuja, guild wars 2 heeft die problemen niet en ik kan altijd terug gaan exploren als lvl 80e zonder dat die low level zones overbodig worden qua uitdaging
    Steam: Cl1p Valar morghulis

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elcortino Bekijk bericht
    Je beleeft veel meer je karakter en veel meer betrokken in het spel.
    Omdat je 5 dagen moet grinden om een level omhoog te gaan, om sterk genoeg te zijn om de volgende quests te mogen doen? Dan verlies ik toch snel het verhaal uit het oog hoor. Het is juist omdat je niet hoeft te grinden dat je veel meer aan character ontwikkeling kan doen. Gezien je niet hoeft bezig te houden met saaie uren grinden, ben je veel meer bezig met de ontwikkeling van je character en zie je hem/gaar groeien in de wereld.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elcortino Bekijk bericht
    De games waarbij je te snel op top lvl's komt is snel saai dus tsja ik verkies echt de langzamer lvl games.
    Nee uren en uren grinden om max level te kunnen worden is niet saai?
    juist de nr. 1 reden dat mensen afhaken.
    Die trage progressie is er alleen maar voor de makers van het spel zelf hoor. Hoe langer het duurt voor je max level bent, hoe langer jij maandelijks centjes op hoest.

oh enneh, je sig is te groot.
    Laatst gewijzigd door Drez; 11 mei 2012 om 15:08
    Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Member Scissor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die scaling is daarom ook zo zalig. Toen'k level 15+ was in de beta en professions wat wou gaan checken, toch nog wat gaan rondlopen in de begin-zones en elke keer er een event in de buurt is spring je er toch mee op, én je krijgt er nog 's xp voor ook. Lovin' it

Pagina 37 van 340 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten