Pagina 23 van 340 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 345 van 5100
    Member koetje07's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ach het is allemaal ook relatief hoor. Dat was nu puur een offensive build. Als die nu tegen een pakweg defensive warrior staat met 30k hp en zijn skills op cd staan is het een heel ander verhaal. Als je er oplet dodgen zijn tegenstanders zeer weinig, als die 100 blades wordt gedodged heb je grote kans dat je wint hoor.

We konden ook nog maar 3 dagen spelen he...
    Het spreekt ook voor zich dat dit allemaal op eerste zicht OP is, maar het vraagt weken/maanden tijd om echt te zien of iets OP is, of de speler gewoon geen skill heeft.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    bah maar een beta weekend per maand

wie niet akkoord is met hun "professions" kan altijd klagen op hun forums.
    da zal nie meer gaan, de forums staan op readonly

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc Bekijk bericht
    Ik dacht zelf in het BWE dat engineer iets minder was als andere classes tot je dan die 1v4 ziet
    dat is ook een grote klets e??
    die 4 tegenstanders deden werkelijk niks, hij heeft ze gwn AOE stunned en knockdowned en dan die bommen droppen, een van de 4 liep zelfs gewoon weg
    na de aoe stun had ie de andere 3 nog nie eens op 50% HP en ze deden niks terug, dan ist makkelijk e

Member TOMMYGUN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ach het is allemaal ook relatief hoor. Dat was nu puur een offensive build. Als die nu tegen een pakweg defensive warrior staat met 30k hp en zijn skills op cd staan is het een heel ander verhaal. Als je er oplet dodgen zijn tegenstanders zeer weinig, als die 100 blades wordt gedodged heb je grote kans dat je wint hoor.
    Dat is m net, hij gebruikt eerst bull's strike zodat de vijand eerst gestunned is zodat hij die niet meer kan dodgen om direct daarna hundred blades te gebruiken.
    Have you played Atari today?

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Jep en dan doet ie weapon switch (waardoor volgende attack 100% critical chance) en gebruikt hij z'n burst skill (F1). Slim is het wel in ieder geval

Hier nog een pvp guide van die engineer:

Member Batiatus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand die de beta GW gespeeld heeft en ook TOR speelt?

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Interessant vr wie ook probs had met performance tijdens beta:
    dinocool comments on Has ArenaNet said anything about the game utilizing more than one CPU core?

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vimes Bekijk bericht
    Klinkt goed, aangezien ik een redelijk beest kaart heb en het nu maxed ook al best goed liep
    A "racist rapist" sounds worse than a regular rapist when u first hear it, but it's actually better 'cause less people get raped.

Member Devian's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devastate Bekijk bericht
    Klinkt goed, aangezien ik een redelijk beest kaart heb en het nu maxed ook al best goed liep
    Met mijn systeem liep alles toch ook vlot op maxed out , en het zal wss zelfs nog beteren
    corsair 600t white edition - I7 2600k @ 4.4 ghz watercooled - 8GB DDR3 - Asus P8P67 pro - Sapphire 6970 crossfire

Member Dhene's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    My god tleven is saai zonder gw

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
    Met mijn systeem liep alles toch ook vlot op maxed out , en het zal wss zelfs nog beteren
    Enige wat iets moeizamer ging was als er spatten water aan u scherm gingen als je uit het water kwam.
    A "racist rapist" sounds worse than a regular rapist when u first hear it, but it's actually better 'cause less people get raped.

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ze zeggen ook altijd dat het finale product uw zal dwingen of een nieuw systeem te kopen of een nieuwe graphisch kaart te doen kopen, zucht of je kan nog altijd op minimum kunnen spelen

vb
    BF3 (als je het vergelijkt met het tool 'i can run it) is hij volledig gemaxt op mijn pc
    GW2 zit in de helft van die bar
    Ik ben een ziel geteisterd met autisme. ben het beu dat mensen op mijn kap zitten hoe ik speel

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ze zeggen ook altijd dat het finale product uw zal dwingen of een nieuw systeem te kopen of een nieuwe graphisch kaart te doen kopen, zucht of je kan nog altijd op minimum kunnen spelen

vb
    BF3 (als je het vergelijkt met het tool 'i can run it) is hij volledig gemaxt op mijn pc
    Bwah, dan zul je waarschijnlijk net onder of net boven recommended settings zitten. De systeemeisen op die website zijn enkel de minimun settings.
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Member Pils123's schermafbeelding
    iTrader
    0

vb
    das raar

bij mij zit bf3 op de helft en gw2 volledig groen
    psn:Pils123

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Tis ook vooral dat die tools realistisch zijn

Pagina 23 van 340 EersteEerste ... 131920212223242526273373123 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten