Pagina 18 van 255 EersteEerste ... 81415161718192021222868118 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 360 van 5100
    Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Devian Bekijk bericht
    Met mijn systeem liep alles toch ook vlot op maxed out , en het zal wss zelfs nog beteren
    Enige wat iets moeizamer ging was als er spatten water aan u scherm gingen als je uit het water kwam.

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ze zeggen ook altijd dat het finale product uw zal dwingen of een nieuw systeem te kopen of een nieuwe graphisch kaart te doen kopen, zucht of je kan nog altijd op minimum kunnen spelen

vb
    BF3 (als je het vergelijkt met het tool 'i can run it) is hij volledig gemaxt op mijn pc
    GW2 zit in de helft van die bar

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    ze zeggen ook altijd dat het finale product uw zal dwingen of een nieuw systeem te kopen of een nieuwe graphisch kaart te doen kopen, zucht of je kan nog altijd op minimum kunnen spelen

vb
    BF3 (als je het vergelijkt met het tool 'i can run it) is hij volledig gemaxt op mijn pc
    Bwah, dan zul je waarschijnlijk net onder of net boven recommended settings zitten. De systeemeisen op die website zijn enkel de minimun settings.

Member Pils123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht

vb
    das raar

bij mij zit bf3 op de helft en gw2 volledig groen

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Tis ook vooral dat die tools realistisch zijn

Member koetje07's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TOMMYGUN Bekijk bericht
    Dat is m net, hij gebruikt eerst bull's strike zodat de vijand eerst gestunned is zodat hij die niet meer kan dodgen om direct daarna hundred blades te gebruiken.
    meestal hadden ze nog genoeg tijd om na de de hundred blades te evaden en te healen hoor.

wel irri dat er in die link staat dat ze pas dicht bij release de gpu erbij gaan betrekken, wat ervoor zorgt dat de volgende beta's ook laggy zullen zijn....

Member CroW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dhene Bekijk bericht
    My god tleven is saai zonder gw

Member Glaeden's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dhene Bekijk bericht
    My god tleven is saai zonder gw
    tis echt waar... en kheb geen goesting om elke avond een café op te zoeken in afwachting van de game.. dan maar even Tera opgepakt

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koetje07 Bekijk bericht
    meestal hadden ze nog genoeg tijd om na de de hundred blades te evaden en te healen hoor.

wel irri dat er in die link staat dat ze pas dicht bij release de gpu erbij gaan betrekken, wat ervoor zorgt dat de volgende beta's ook laggy zullen zijn....
    ouch

Member noinspiration's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is het eigenlijk de moeite om dit te kopen voor iemand die niet meer zo vaak gamed?
    Vroeger merkte ik ook bij andere mmo's dat ik dan geen zin had om verder te spelen omdat er geen vordering in kwam en ik meestal niet eens de level cap kon halen. Ik vraag mij gewoon af of het in GW2 wel de moeite is, want als ge nooit wa end game kunt spelen is er meestal ook niet veel aan.

Member Zerondar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ergens wel, vermits je bijna geen gear upgrades gaat hebben in deze game
    end game dungeons loot heeft andere looks en andere stat verdeling maar op zich geen echte upgrades tegen over de rest

pvp heb je d'office max gear en alle skills die je unlocked hebt ter beschikking

dus om goed te zijn in pvp heb je zelfs niet eens max lvl nodig (wel lvl 30 om je elite skill te unlocken in world vs world battles)

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zerondar Bekijk bericht
    ergens wel, vermits je bijna geen gear upgrades gaat hebben in deze game
    end game dungeons loot heeft andere looks en andere stat verdeling maar op zich geen echte upgrades tegen over de rest
    Serieus, geen echte epic gear? Da's toch wel een beetje jammer vind ik Waarom zou je dan nog end game dungeons doen? Enkel voor het verhaal, maar daarna heb je het ook wel allemaal gezien.

Member Martian's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0pje Bekijk bericht
    Serieus, geen echte epic gear? Da's toch wel een beetje jammer vind ik Waarom zou je dan nog end game dungeons doen? Enkel voor het verhaal, maar daarna heb je het ook wel allemaal gezien.
    Voor gear... ma das dan meestal alleen cosmetic...

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    geniaal systeem toch.. je moet niet farmen voor dat ene wapen dat je nodig hebt voor de stats..
    je farmt gewoon het wapen.dat jij er cool vindt uitzien

ik vind het allesinds al lekker dat ik er niet verplicht lelijk moet uitzien met de end level gear. want eerlijk zien de meeste end game armors en weapens er echt kaklelijk uit in de meeste games. buiten dan in games waar je shit kunt reskinnen. ik vind het inieder geval bangelijk, niet meer voor gear farmen voor op te zijn.
    niet meer toestanden a la 379 runs ergens doen voor ne maat zijn ultimate weap ;p

Approved 9-lifer freekydude's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Ben ik de enige die de elite skills belachelijk vind? Voor mesmer zat daar niets bruikbaar tussen.. voor warrior evenmin.. Noemen ze dat elite?

Member Scissor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Racial elite skills zijn wel zalig, check dit maar ff:

Yogscast - Guild Wars 2: Human, Norn and Charr Elite Skills - YouTube

vooral de char ^^

Member Zerondar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    elite skills etc zullen nog wel geballanced worden
    =)
    is wel vrij raar dat bijvoorbeeld voor warriors hun f1 veel beter is dan hun elite skill etc

Member Devian's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PolletPoulet Bekijk bericht
    geniaal systeem toch.. je moet niet farmen voor dat ene wapen dat je nodig hebt voor de stats..
    je farmt gewoon het wapen.dat jij er cool vindt uitzien

ik vind het allesinds al lekker dat ik er niet verplicht lelijk moet uitzien met de end level gear. want eerlijk zien de meeste end game armors en weapens er echt kaklelijk uit in de meeste games. buiten dan in games waar je shit kunt reskinnen. ik vind het inieder geval bangelijk, niet meer voor gear farmen voor op te zijn.
    niet meer toestanden a la 379 runs ergens doen voor ne maat zijn ultimate weap ;p

hoe ik begrijp het niet meer, hoe verder je komt in level, worden de wapens en armor niet beter ofzo? Enkel het uiterlijk gaat veranderen ofzo?

Member Scissor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wel hoor, maar 'k denk dat de nadruk bij GW2 niet zozeer ligt op dat 1e superwapen dat specifiek van die boss dropt. Ik vermoed dat alle end-game wapens ongeveer gelijkaardige stats zullen hebben, zodat je niet specifiek 1 dungeon moet farmen om dat ene item te krijgen. Vooral looks etc. zullen verschillen.

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Net als GW1 zal endgame vooral cosmetisch uw karakter veranderen. Daardoor houden ze de game balanced, ook voor mensen die minder frequent spelen. Een fantastisch concept, werkt heel goed in GW1.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten