Pagina 11 van 255 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 5100
    Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hype score : ++++/+++++
    spelomgeving : +++++/+++++
    event/quest systeem : +++++/+++++
    combatsysteem:+++++/+++++
    exploring :+++++/+++++
    pvp : niet gedaan
    crafting : niet gedaan

de char zijn niet de lieve teddy beertjes die ik dacht : ze zijn meer een kruising tussing dwergencultuur (techy look)en orccultuur (clan)
    Norn is wel een viking cultuur, spijtig dat je de sneeuw niet hoort craken onder je voeten
    liongate is ook wel een herademing , groot ding en een special hub tussen de steden
    Humans zijn echt 'human' en is een ras die ik niet echt wil spelen ondanks de stad die er erg gelikt uitziet maar het is wat 'mazeachtig'. Doet me denken aan een stad uit Conan

Necro vond ik ook een beetje verwarrend. Je kon maar met beperkte items healen en 'sappen'. Als je doodvalt kan je wel heal/sappen om terug te komen maar dat heeft elke class

+ punt was wel het waarde systeem dat na elk event werd getoond

als je ziet naar alle spelen die ooit gehyped zijn geweest is dit spel wel dat het overtreft. Zal wel naar wow teruggaan want wil mijn diablo III wel gratis hebben en voor 15 euro per maand is dat ook niet mis. Dit is gratis en ik ben blij dat ik 50 euro besteed heb aan een leeg doosje met inhoud

gespeeld : necro, elementalist, thief en mesmer tot ongeveer 6-7

minpunt
    -heb gemerkt dat je geen items naar jezelf kan emailen

Member Gladz0r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Heb mij dit weekend vooral bezig gehouden met Human Elementalist.
    Fijn om mee te battlen, kon ook makkelijk hogere level quests aan. Vooral toen ik alle spells unlocked had kon ik echt wel goei combo's doen.

Enige wat mij met de elementalist tegen stak was dat ze in PVP op dit moment echt geownd worden. Thief is daar echt OP.

Minpunt was voor mij dat het camerastandpunt, vooral in gebouwen tijdens quests echt niet goed was. Bv. de battles in de bar of in het hospital als Human dan.
    Je zag soms echt geen klote
    Laatst gewijzigd door Gladz0r; 30 april 2012 om 11:35

Member Gladz0r's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VictorVonDoom Bekijk bericht
    minpunt
    Mailsysteem werkte tijdens de beta niet dacht ik.

Member VictorVonDoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Spijtig dat de Thief niet kon healen met zijn pţstols. Er zijn maar een beperkt aantal classen die dat doen. Necro kan dat met een wapen en met een mark, Elementalist kan het met een set, Guardian kan het met zijn speciale items. kan iemand een betere opsomming geven ? ik weet dat ik er een aantal over het oog gezien heb en natuurlijk ook de echte heal per character. Ik bedoel de skillbased heals

ps mail : bedankt ...

wie heeft zijn 2000 gems gebruikt die je gratis kreeg ? ik niet

Member sumoman_4's schermafbeelding
    iTrader
    0
    minpunt
    De bank is accountwide, voor al je characters.

Mailsysteem werkte wel, maar niet optimaal. Ik kon geen 2 mails na elkaar sturen, moest tijdje wachten. Vriend zijn mail is nooit bij mij toegekomen, etc.

De game heeft Únorm veel potentieel maar er is nog werk aan. Ik heb er alvast veel vertrouwen in dat Arenanet alles in orde krijgt

Approved 9-lifer metalleke's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gladz0r Bekijk bericht
    Mailsysteem werkte tijdens de beta niet dacht ik.
    Mail werkte wel, was gewoon buggy.

Approved 9-lifer Uloga's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Morf Bekijk bericht
    Wat was het Beta Weekend finale event, iemand aan meegedaan?

Edit: Guild Wars 2 - Beta Weekend Event Finale Part 1 - YouTube

Niet echt iets speciaal denk ik..
    Had men wekker gezet, en uitgeklopt...
    Damn lazy me!

Approved 9-lifer Uloga's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Ik wel, voor XP boosts en ook de bank.
    Als je ze niet gebruikt vervallen ze toch. Volgend event krijg je er terug 2000 dacht ik

Approved 9-lifer Extrizyo's schermafbeelding
    iTrader
    62 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tibokio Bekijk bericht
    Je kan toch wanneer je wil kijken welk wapen welke skills heeft? Dan heb je toch al een beeld van wat je zal krijgen.
    hoe doe je dat dan ?

Member Mr. Icecube's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Hero scherm opendoen -> Skills and traits -> Weapon Skills

Member Dhene's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Extrizyo Bekijk bericht
    hoe doe je dat dan ?
    Bij hero tab - weapon skills

Member callig's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb me echt rot geamuseerd voor de 2de keer , Ook iemand het gevoel bij charr dat het echt aanvoelde als steampunk meets, Pre Searing, meets Post Searing? Als je daar dan ineens in die ashford abbey komt dan ga je zo die trappen af en dan zie je ineens van aja hier kon je in gw1 de catacombs in , en hier stond die 2de necromancer trainer zelfs dat standbeeld van balthazar staat er nog en die crystals van de searing staan er ook nog recht volledig overwoekerd door planten. Ascalon city volledig kapot and spijtig genoeg kon je niet door die portal gaan om effectief in die stad te gaan kijken

PVP leuk, snel, maar moeten ze wel balancen, Thief is enorm sterk 1 vs 1 , guardian kan echt veel dmg nemen, zelf speelde ik warrior en wtf? xD Je kan veel dmg doen maar je bent zeer squishy , ook heb je minder skills zoals thief om ineens te verdwijnen of sneller te gaan. Ook krijg je als ranged echt makkelijk punten. Gwn op je objective staan en ganken en je haalt gemakkelijk eerste of 2de plaats. Als warrior kan je bijna alleen kills halen , had iets van 12 kills en ik stond voorlaatste van mn team Al de rest van mn team was gwn aan het ganken in clocktower , terwijl ik op mn eentje mensen die naar onze andere basis gingen and het killen was of probeerde om de andere basis te nemen waar ik meestal geganked werd

WvW is leuk , Die middenste en wss grootste gebied vond ik eigenlijk het minst leuke, veel fps lag en 1 groot AoE fest , als je als warrior daar geen boog in je inventory hebt kan je echt zo goed als niets doen Die blue, red and green shard gebieden erond , vond ik leuker , meestal zijn der kleinere groepen aan het spelen van 20 man ofzo , minder lag , meer tactiek. Soms wel lachen als je je helft van die map ineemt en hoelang het duur eer die andere World het eigenlijk doorheeft dat ze nog maar 1 of 2 puntjes hebben

WoW killer , nee, maar door het geen subs fee hebben denk ik wel dat het perfect naast WoW kan staan.

SWTOR killer lijkt me realistischer

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    About crafting, heel even gedaan. Zit leuk ineen.
    Je vormt zelf je combinaties om tot een item te komen, wat wel fijn is.

Ikzelf heb jewelcrafting geprobeerd & was uiteindelijk een pak leuker dan ik zelf verwacht had.
    * Ores/jewels minen uit zo'n steenhoopjes.
    * Het boeltje smelten tot blocks.
    * Van uw blocks een hook/ring/socket maken
    * Combineren van socket met ring en jewel
    * Pretty new ring

Same thing voor trinkets.

Voelt allemaal aan alsof je het ook Úcht zelf maakt, to some extent, wat gewoon leuk is.

Member koetje07's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ikzelf heb een warrior geleveld tot 21. 1 dag pve, 1 dag WvWvW en 1 dag structured pvp.

Bij pve had ik het gevoel dat ik overal te zwak was ook al maakte ik fervent gebruik van de dodgefunctie. Bijna ieder DE en personal story quest was ik te laag van level en moest ik terug naar lower level gebied gaan grinden om toch maar wat exp bijeen te rapen.

WvWvW is echt epic, nuff said. Niets zaliger dan met een groep van 30 man eerst 2 objectives in te nemen en vervolgens te moeten retreaten wanneer blue,red en green tegen elkaar vechten in het midden van stonemist castle..... Alleen jammer van de enorme fps drops.

Structured pvp heb ik met iedere wapenset geprobeerd. Persoonlijk sprak mij sword+axe het meest aan vanwege de mobility en bleeds. Had graag gezien dat de off-hand sword sterker was, nu was hij niets in vergelijking met andere off-hand weapons. Qua CC wapen heb ik getwijfeld tussen hammer en greatsword maar toch voor greatsword gegaan. Greatsword had toch iets hogere damage output.
    Qua OP classes kan je je nu nog niet uitspreken. Ik heb bijna ieder 1v1 tegen een necro en thief gewonnen. Het gaat er gewoon om dat je je class weet te gebruiken. Ik werd dan weer vaak geownd door een guardian, maar die maakte uitstekend gebruik van weaponsets, timing, dodge, etc.
    Het enigste minpunt vind ik dat rangers te veel damage kunnen doen met short- en longbow op long range. Moest dit melee range zijn geen probleem maar nu critten ze 700-900 met de auto-attack van longbow.

Member callig's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja idd crafting is leuk , neemt wel veel plaats in in je inventory , maar je hebt een lijst met standaard recipes, en dan kunje met karma meer recipes kopen of zelf nieuwe dingen ontdekken.

Natuurlijk zullen de meeste combos na verloop van tijd op een wiki ofzo staan , maar ik denk toch dat met elke content update ofzo nieuwe combos beschikbaar zullen zijn en het toch misschien een paar weken kan duren voor ze allemaal gevonden zijn.

Ik had chef en armorsmith genomen, chef was wel dom vond ik persoonlijk armorsmithing was dan weer wel leuk om te proberen.

Member caryntjen's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biotek Bekijk bericht
    charr engineer it will be denk ik
    ▓ that

Het spijtige: ik was vandaag nog effe om 8u15 ingelogd om te checken of er een beta event is. Ik de chat vol spammen maar geen reactie. Liet het daar dan bij. Om 9u fzo check ik de beta forums, staat daar int groot waar het was. Dus spijtig genoeg niet meegemaakt. Maar was op sommige servers teleurstellend enzo, maar het moest voornamelijk ook een stress test zijn.

Ikzelf heel het weekend geconcentreerd op mijn Charr Engenieer, eerst vooral story & events, maar dan na lvl 8 in WvW gekropen. Dus eingelijk een halve dag gequest en 1,5 dag WvW gedaan was enorm plezant, maar vond het wel spijtig dat ik op het einde maar 8 glory had, wat zo goed als niets is. Ik had niet verwacht dat WvW en PvP op zich mij zo kon boeien, vond van mezelf dat ik nog vrij goed overeind stond .

Swat volgende beta weekend ga ik voor een andere profession om het toch eens het gevoel te hebben. Maar als ik het bekijk qua charcters slots. Zal het wsl, 1e Charr Engenieer, 2e Human Ranger, 3e Sylvari Elemantalist, 4e Asura Necromancer & 5e Guardian Norm. Zoiets zou ik toch ooit eens willen bekijken in betas .

Verder ook eventueel een dungeon, maar ik denk dat het op dit moment nog niet goed gepolijst is en iets van de mindere focus van het GW2. Verder ook nog eens Structered PVP doen.

Ook vond ik dat we ofwel een guild nodig hebben van 9lives fzo ofwel ga ik opzoek naar een andere . Denk dat ik ergens GoT guild heb gezien, dus dat zal Tweakers.net zijn, dus daar zal ik mij dan eventueel bij aansluiten.
    SteamID: Caryntjen
    Nintendo Network ID: Caryntjen
    3DS vriendcode: 2552-1488-8062

Member caryntjen's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Uloga Bekijk bericht
    Ik wel, voor XP boosts en ook de bank.
    Als je ze niet gebruikt vervallen ze toch. Volgend event krijg je er terug 2000 dacht ik
    Om er gebruik van te maken moest je wel Credit Card gegevens invullen en werd naart schijnt toch $1 aangerekend, was ook om het te testen, maar ik denk dat je die wel zal terug krijgen, aangezien het niet stond toen je die moest aankopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door callig Bekijk bericht
    ja idd crafting is leuk , neemt wel veel plaats in in je inventory , maar je hebt een lijst met standaard recipes, en dan kunje met karma meer recipes kopen of zelf nieuwe dingen ontdekken.

Natuurlijk zullen de meeste combos na verloop van tijd op een wiki ofzo staan , maar ik denk toch dat met elke content update ofzo nieuwe combos beschikbaar zullen zijn en het toch misschien een paar weken kan duren voor ze allemaal gevonden zijn.

Ik had chef en armorsmith genomen, chef was wel dom vond ik persoonlijk armorsmithing was dan weer wel leuk om te proberen.
    Je kon wel op enkele crafting material rechter klikken en dan kiezen voor 'Deposit Collectible'. Deze werd dan uit je Inventory gehaald en rechtstreeks in een aparte tab bij je Bank geplaatst. Was wel handig en spaarde plaats uit. Ook heb ik direct Leather Bags gekocht van elk 4 slots . En alles zoveel mogelijk ge'salvaged'ed. Vraag me wel al direct af waar ik andere bags kon kopen van grote slots. Maar daar zullende Tailors voor zijn fzo.

Enige voorkeur voor een bepaalde craftingcombinatie?

Member koetje07's schermafbeelding
    iTrader
    0
    blijkbaar waren er in WvWvW underwater gates die je moest kraken en dat je dan binnen was.

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Spijtig dat de Thief niet kon healen met zijn pţstols. Er zijn maar een beperkt aantal classen die dat doen. Necro kan dat met een wapen en met een mark, Elementalist kan het met een set, Guardian kan het met zijn speciale items. kan iemand een betere opsomming geven ? ik weet dat ik er een aantal over het oog gezien heb en natuurlijk ook de echte heal per character. Ik bedoel de skillbased heals

ps mail : bedankt ...

Ik had op mijn thief een passive skill die healde met iedere hit. Pistol triggerde dat ook.

Ik heb overigens ook die gems gebruikt om zo'n key te kopen. Had blijkbaar een chest gevonden die enkel open ging met zo'n Mystic key.

Member Plorex's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Why does it have to end so soon
    Wordt weer afkicken tot eind mei...

Enigste class dat mij echt aanspreekt en goed mee kan spelen is Thief met Pistol en Dagger.
    Perfecte combinatie voor mij.

Ook veel plezier gehad in WvWvW om groepjes van 5 alleen te ambushen en die gewoon zot te maken met al men teleports.
    En niets is bevredigender dan een horde Invaders terug te drijven en af te zien gaan, waarna je gecountered wordt met meer invaders en zelf terug wordt gedreven.
    Top spel !

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten