Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 721

Discussie: Torchlight II

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ja staat idd op Amazon DE. Is een klein team, ze proberen zoveel mogelijk kosten te drukken door digital release te doen. Maar in DE hebben ze een uitgever vr boxed version.

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Ik twijfel, maar denk dat ik voor een 4-pack ga gaan met een aantal vrienden .

iTrader
    2 (100%)
    Mja maat van mij had al 4 pack gekocht en 1tje gegift aan me de dag dat pre-orders open waren 't Komt op 14 euro of zo in een pack... Is echt geen geld.

Member biotek's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Kan niet wachten D3 heeft het hack en slash rpg virus weer aangewakkerd en hetgeen ik al gezien heb is deze met iets meer liefde gemaakt en geen constante online

Member Morf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    vet spel, zeer verslavend

Member
    iTrader
    0
    Persoonlijk vind ik deze game leuker dan diablo3 kan niet wachten op de release.

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Ga het ook kopen binnenkort :d

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biotek Bekijk bericht
    Kan niet wachten D3 heeft het hack en slash rpg virus weer aangewakkerd en hetgeen ik al gezien heb is deze met iets meer liefde gemaakt en geen constante online
    Wel ja en ook, Max & Erich Schaefer hebben deze game gemaakt, toch de oprichters van Blizzard North (D & DII) en dat is niet niks En de muziek hier komt ook van Matt Uelmen die muziek gedaan heeft van o.a. D & DII.

Member
    iTrader
    0
    Ik heb trouwens wel dat de game af en toe freezed,bijvoorbeeld als ik naar een volgende floor ga of andere quest,dan krijg je het loading screen en daar blijft hij dan vast hangen.
    Hebben nog meer mensen hier last van?

iTrader
    2 (100%)
    Nope, zelf geen last van hier. Ik zou het laten weten op hun forum of zo, misschien nog een probleem in beta?

Member Dolf de Wolf's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wanneer gaan we de full versie kunnen spelen misschien?

Member
    iTrader
    0
    Ik hoop juni/juli?

Die kleine spinnen zijn irritant nu al 3 keer dood achter elkaar Lol

iTrader
    2 (100%)
    Als het released wordt Zal niet meer zo lang duren, de beta stopt binnenkort...

Yogscast heeft ook een playthrough gemaakt in verschillende delen, begint hier:

Member Nickjeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Diablo 3 en Torchlight II zitten in dezelfde playlist, eh

Ga het zeker in huis halen, prijsklasse zit goed + al die dingskes dat je wil als pc gamer maar niet noodzakelijk krijgt.

Misschien is het niet zo slecht dat het rond dezelfde tijd als Diablo 3 uitkomt. Continu vergelijking met Diablo 3 zorgt voor gigantisch veel publiciteit, al de mannen da koleirig zijn met online te hoeven zijn voor singleplayer en real money auction house kunnen gewoon TL2 in de plaats van D3 kopen. Aan de andere kant zijn de spellen verschillend genoeg qua stijl om niet in elkaars vaarwater te zitten.

Ik zie dat ze nog dezelfde soort skill trees als in Torchlight I gebruiken. Niets mis mee, maar misschien een beetje... bland? Als mijn vaag geheugen over Torchlight 1 nog iets waard is, meen ik dat je flink wat tijd besteedde om je ene skill met kleine increments altijd maar iets krachtiger te maken waardoor je er maar weinig van merkte.

Member
    iTrader
    0
    Denk dat het ook een zeer slimme zet is dankzij diablo is het Hack and Slash Rpg gerne helemaal hot op het moment.Ook krijgen ze veel publiciteit dankzij de vergelijking tussen torchlight en diablo.Op deze manier is het makkelijk gratis reclame maken en dat zou wel is voor een goede boost in de verkoop kunnen gaan zorgen.

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    het is voor runic niet echt moeilijk om aan goede publiciteit te raken sinds de release van D3.
    Beiden hebben een beta, hoewel TL2 wat later. Maar wat opvalt is de graad van polish bij TL2, inclusief de werking van het online gedeelte op zich in contrast met de bakken problemen die D3 had en nog steeds heeft met server infrastructuur.

De design van beide spellen verschillen sterk, en dan zal het selling point wel worden van beiden respectievelijk.
    Maar ik koop ze mij ook alletwee. Kben niet echt 100% te vinden voor die overkill cartoony stijl, maar het spel blijft heel aangenaam om te spelen en voelt een stuk minder ruw aan vgl met D3. Wat momenteel meer een gevecht met de lag is, anders dan met the forces of evil
    Beavers retalliation

iTrader
    2 (100%)
    Dit is ook wel vet, filter settings vr loot:

btw morgen eindigt de beta dacht ik.

Approved 9-lifer Redhunter's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben niet echt thuis in co-op dus:

Ik ben geintereseerd in spelen met een man of 4. Moet je dat zelf hosten of kan je via een andere server samen zitten?

iTrader
    2 (100%)
    Peer-to-peer of LAN. Zelf hosten dus. En singleplayer is gewoon offline.

Hoe het in de beta ging (peer-to-peer): Je logt in met Runic Account, dan zie je een lijst van servers (games) met aantal filters. Ook een friendslist waar je ziet wie online is. Je kan ook create game doen, een paswoord op de game zetten etc. Als je in een game zit met je vrienden en jij gaat weg bijv. dan wordt da automatisch door iemand anders gehost.

Met Hamachi bijv. zou je wellicht ook in LAN kunnen spelen over internet.

Als de host mods ge´nstalled heeft dan moeten je vrienden die ook hebben anders kunnen ze niet joinen.

Member KnightOfCydonia's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Iemand hier eventueel nog interesse om samen te leggen naar een 4-pack, dat scheelt 25% op de prijs?

Pagina 7 van 37 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten