Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 309
    Member Luniq's schermafbeelding
    iTrader
    0

Huidige status van de game?

Hallo

Op de officiele fora van deze game lees ik vooral negatieve commentaar: onafgewerkt spel, saaie endgame, bugs, ....

ik ben sterk aan het overwegen om deze game te kopen, is het nog de moeite/wacht ik beter nog wat tot het spel op punt staat of is deze game gewoon aan het doodbloeden? Ik ben vooral op zoek naar een game waar ik samen met vele anderen van nul begin. Een andere optie is herbeginnen in WoW maar daar bereik je nauwelijks iets als beginner tegenwoordig...

Ik hoop door jullie commentaren iets wijzer/objectiever te worden

R

Member
    iTrader
    0
    Het spel is zeker de moeite en zeker niet aan het doodbloeden.

Kwa endgame is het wel redelijk saai heb ik gehoord. Zijn gewoon daily's, pvp, flahspoints op Hard mode en Nightmare mode, u gear wat upgraden en dat is het zowat. Kan na een tijd wel beginnen tegen steken. Sommige stoppen ermee, anderen gaan dan een alt aanmaken en zijn weer voor een lange tijd vertrokken.

Bugs zijn er nog in overvloed, maar daar wordt goed aangewerkt en voor zo'n groot spel is het normaal dat het even duurt. Random disconnect, hier en daar een quest dat gebugged is, soms geen loot, soms sta je met je neus tegen de vijand en zou hij zogezegd uit uw AoE zijn. Die bugs komen redelijk weinig voor, hier toch, en effe reloggen helpt ook al veel. Sommige ergeren zich daar aan, sommige niet en anderen gaan in rage mode.

Je kunt als je lvl 50 bereikt heb, of vroeger, een alt aanmaken en heb je weer een ander verhaal en kom je andere dingen in het spel tegen. Dus als je graag elke verhaallijn wilt gezien hebben, dan ben je wel even zoet
    U heroic missies resetten om de 24u dus als je graag "raid" heb je altijd wel iets te doen.
    Kwa mentaliteit vind ik het wel top. Het is een volwassen community die behulpzaam is, u wat nieuwe dingen bijleert en u niet uitmaakt voor noob of retard.

Ik zou het eens een maandje proberen. Ik denk niet dat je er spijt van gaat hebben.
    ...Ω...

Member Quiller's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik kan de mening van ohm eveneens onderschrijven. Het spel is niet helemaal bugvrij, er wordt nog elke week een kleine update gedaan etc. Kortelings (maart) zou patch 1.2 uitkomen (nu zitten we aan 1.1.5 (of was het .6?) ... Die 1.2 zou weer een grote update worden waar veel van verwacht wordt...

Ik heb persoonlijk maar één klacht'je'... je kan te weinig alts maken ... Max 8 characters momenteel, hopelijk kunnen we er in de toekomst een pak meer maken want nu heb ik er al 7 gespawned - betreffende de verhaallijnen die zijn erg leuk, en dat de verschillende karakters echt 'spreken' (dus niet gewoon tekstlijntjes onderaan) is echt heel leuk en geeft een pak meer beleving!!! Een nadeel dat ik er persoonlijk in zie is dat het wel moeilijker is om achteraf content bij te voegen of grote veranderingen aan te brengen (tenzij ze de insprekers (acteurs) langdurig onder contract houden natuurlijk)

Member Chronic's schermafbeelding
    iTrader
    101 (99%)
    goed voor 1 maandje te spelen, meer zou ik er niet van verwachten persoonlijk

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chronic Bekijk bericht
    goed voor 1 maandje te spelen, meer zou ik er niet van verwachten persoonlijk
    Tsja ik zou zeggen ieder zijn mening... ik ga er mij veel langer mee amuseren (en met mij de zoon des huizes ook dezelfde mening)

Member
    iTrader
    17 (100%)
    'Hardcore' speler hier

Het spel is zeker de moeite om te spelen. Tot 50 is het gewoon enorm leuk itt ander mmo's die ik al gezien heb. Qua endgame content is het spel nog beperkt (en soms buged) maar de 2 operations zijn zeer vermakelijk. Ikzelf ga een korte pauze inlassen als Mass Effect 3 uit is, maar ik ga zeker in de toekomst verder spelen. Veruit de beste mmo die ik tot nog toe heb gespeeld.

Ik heb al 2 characters naar 50 gebracht en ik heb er zo'n 3 rond level 20. Nog geen moment verveeld.

Let wel op, ik ben een PVE-speler. PVP in dit spel staat nog in z'n kinderschoenen, want er is nog veel werk aan
    “We learn from history that we do not learn from history”
    ― Georg Wilhelm Friedrich Hegel

iTrader
    0
    couldn't agree more... ben zelf met één van de forum mods op officieel forum in gesprek gegaan met suggestie om een appart gedeelte voor de whiners daar te maken (zoiets als ons frustratie topic hier maar dan groter) zodat ze de rest van het forum er makkelijker van kunnen vrijwaren. (ik krijg er gewoon (om het plat te zeggen) het schijt van dat ze zo de verschillende forum onderdelen daar blijven vervuilen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Hangt ervan af welk spel je speelt en wat je zoekt in Star Wars. Veel mensen hebben deze gehyped als het ware een "new chapter in MMO history!" en daar slaagt deze zeker neit in. Je kan het vergelijken met WoW na TBC of LotRO post-Moria qua content.

Het doet voor geen van beide onder qua gameplay, maar het steekt er ook niet bovenuit. Qua content moet het logischer-wijs wel onderdoen. Voor mij is de rekening snel gemaakt; goeie game met de typische release-fouten die elke MMO maakt, gameplay die kan wedijveren met de betere, maa content waaran het ontbreekt. Links laten liggen dus.

Member RazorBlade0075's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Ik heb al lang geleerd dat een mening over iets vragen op een forum nutteloos is.

Iedereen heeft zijn smaak en zijn stijl en ook zijn visie van dingen zoals games, films, liedjes, series, etc....
    Net zoals met jouw vraag, sommige zeggen dat de game goed is, sommige zeggen dat het slecht is.
    Mijn mening is: SW is leuk, als je KoToR I en KoToR II hebt gespeeld dan moet je deze game spelen, de verhaallijnen van verschillende classes is leuk en je bent er wel zoet mee voor een paar maanden, end-game heb ik al gehoord van verschillende mensen dat er nog werk is, net zoals PvP.
    Er zijn ook genoeg flashpoints en group quests te doen tussendoor de game zodat het niet aanvoelt dat je een single-player game aan het spelen bent als je de class quests zit te doen.

Mijn raad is: als je KoToR I en KoToR II kent en gespeeld hebt en je vond het toffe games dan zal je deze ook leuk vinden.
    Ken je KoToR I en KoToR II niet dan weet ik het niet wat je van deze zal vinden.

Waiting for: The Crew
    Playing: Halo the Master Chief collection // WoW // DA: Inquisition
    PSN ID: Gentei0075 http://psnprofiles.com/GENTEI0075
    Gamertag: RazorBlade0075

Member Babaluna's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Op dit moment heb ik een 50 sniper met bijna full T2 pvp gear , een 43 assa en nog wat altjes .
    Ik heb vrij veel gespeeld en kan zeggen dat het game:
    - bugs heeft (die ze vrij snel verhelpen)
    -sommige classes OP zijn in pvp
    -de ratio Rep - Emp soms belachelijke proporties aan nemen .

Maar nu zeggen dat alleen swtor dit heeft vind ik er wa licht overgaan .
    World of Warcraft bestaat +/- 6 jaar en class balance bestaat nog steeds niet in pvp ( lets make this patch <insert class> OP), ook ratio horde -Allies .

ik blijf het spelen 1) om dat het iets anders is dan elfjes , draken en trollen 2) Star wars lore me intereseert 3) er een vrij volwassen mentaliteit ronloopt op men server ( wel RP server )

try it ( free month)
    Playing :GW2, D3, LoL
    wow: fanta#2259 : http://eu.battle.net/wow/en/characte...tasmo/advanced
    RSCA 4 Ever !

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babaluna Bekijk bericht
    Op dit moment heb ik een 50 sniper met bijna full T2 pvp gear , een 43 assa en nog wat altjes .
    Ik heb vrij veel gespeeld en kan zeggen dat het game:
    - bugs heeft (die ze vrij snel verhelpen)
    -sommige classes OP zijn in pvp
    -de ratio Rep - Emp soms belachelijke proporties aan nemen .

Maar nu zeggen dat alleen swtor dit heeft vind ik er wa licht overgaan .
    World of Warcraft bestaat +/- 6 jaar en class balance bestaat nog steeds niet in pvp ( lets make this patch <insert class> OP), ook ratio horde -Allies .

ik blijf het spelen 1) om dat het iets anders is dan elfjes , draken en trollen 2) Star wars lore me intereseert 3) er een vrij volwassen mentaliteit ronloopt op men server ( wel RP server )

try it ( free month)
    dit
    je gaat niet altijd alle groepmissies kunnen doen maar de community is altijd zeer vriendelijk als je iets net weet en het bv vraag in de chat.
    hier en daar rotte appels tussen maar di zijn tamelijk zeldzaam (toch op mjjn server).

was de classes betreft vind ik ze zeer variërend.

-zoals de warior moeten rage opbouwen voor aanvallen.

-de imperil agent hebben een zoort van mana poel die met bepaalde snelheid regeneert.

-sith inquistor heef gewone mana pool.

-en de bounty hunter heeft dan weer iets dat hij niet oververhit mag raken.

ik speel niet vaak mmo maar vidt toch wel een leuk afwisselend systeem die dit spel nog toffer maken.
    end game content is nog tamelijk beperkt met 2 operations en een zevental hm mode flashpoint waar ze dacht ik in mar nog gaan bijkomen.
    ik zou het zeker een try geven want voor het zelfde geld vind je er voor jezelf een tof spel bij dat je nog een tijdje kunt spelen.
    vergeet wel niet dat er nog tamelijk vele bugs zijn die e tch tamelijk snel verhelpen in mijn ogen.
    add me and play with me
    ps3:microtjezz
    xbox360:GodGamer Tiger
    steam:microtje

Approved 9-lifer
    iTrader
    38 (98%)
    Ik speel al sinds de Early Acces bijna iedere dag een beetje. Ik ben semi-hardcore als ik het zo mag noemen en ik heb wel altijd iets te doen. Je hebt overal whiners, mensen die het leuk vinden gaan niet op een forum gaan zitten om te zeggen hoe goed het is. Je hebt dit overal, zeker bij mmo's in het algemeen.

Ik zou zeggen probeer het gewoon, volgens mij is het zeker de moeite waard en ze doen wel degelijk iets aan de bugs. Ik heb hier persoonlijk bijna nog niets van bugs tegengekomen die echt spelbrekend zijn. Het is ook de eerste game waar ik mij amuseer met PVP. Anders was ik altijd meer PVE-minded.

Kwestie van het doodbloeden, je hebt altijd servers die vol zitten bij launch die na een maand leeglopen of mensen die rerollen op een andere servers. Ik denk ook dat dit spel een hele tijd zal meedraaien, Star Wars trekt zowiezo al volk aan . Het spel kan op verschillende vlakken beter zijn, daarom zijn er patches en content updates. Ik blijf alleszins nog een hele tijd spelen!
    Currently Playing: GW2 + DayZ

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Ik vond het levelen in star wars wel fijn, maar de endgame content slaagt toch wel enorm hard tegen. Geen ranked pvp en van die dingen. Het komt er wel aan maar de schade is allang gedaan in pvp. Mensen die geen Champion pvp gear hebben kunnen er nu veel trager aan raken dan wij die nog geluk hadden met de bags. Ook al die valor rank exploits en van die dingen verneuken de endgame pvp echt op dit moment.
    LoL: Creative Destruction Captain CrD Psyduck: AD Carry / Die Hard Support
    Making Video Compilations since 2007

Approved 9-lifer metalleke's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Æro Bekijk bericht
    Hangt ervan af welk spel je speelt en wat je zoekt in Star Wars. Veel mensen hebben deze gehyped als het ware een "new chapter in MMO history!" en daar slaagt deze zeker neit in. Je kan het vergelijken met WoW na TBC of LotRO post-Moria qua content.

Het doet voor geen van beide onder qua gameplay, maar het steekt er ook niet bovenuit. Qua content moet het logischer-wijs wel onderdoen. Voor mij is de rekening snel gemaakt; goeie game met de typische release-fouten die elke MMO maakt, gameplay die kan wedijveren met de betere, maa content waaran het ontbreekt. Links laten liggen dus.
    Ah daar issem, t heeft nog lang geduurd eigenlijk.

ALTIJD commentaar komen geven terwijl je de games "links" laat liggen, t is voorspelbaar geworden (en zielig tbh).
    Laatst gewijzigd door metalleke; 27 februari 2012 om 20:55
    Notch: But let’s get one thing clear: people who think “free to play” is a great future are mostly game developers, not game players.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Oh en ik weet weer waarom jij op /ignore staat. er wordt een mening gevraagd en ik geef ze. Ik zeg zelfs dat dit spel niet moet onderdoen voor een andere MMO. Zielig dat jij er een post uit pikt en totaal offtopic op iemand begint te neuten. Ga je nu weer mijn profielpagina bezoeken om mij wat uit te schelden? Wat ben jij toch wel een seutje.
    Als je je dan toch per sé geroepen voelt, doe dan tenminste de moeite de thread starter ook van antwoord te dienen. Zielige vent.

Member Nielskeuh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik sluit mij ook aan bij de mening van Æro

Spel is fun tot 50 en dan begint de verveling...

Heb er mij een maandje fzo mee bezig kunnen houden, dan was de fun er al af...

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Æro Bekijk bericht
    Oh en ik weet weer waarom jij op /ignore staat. er wordt een mening gevraagd en ik geef ze. Ik zeg zelfs dat dit spel niet moet onderdoen voor een andere MMO. Zielig dat jij er een post uit pikt en totaal offtopic op iemand begint te neuten. Ga je nu weer mijn profielpagina bezoeken om mij wat uit te schelden? Wat ben jij toch wel een seutje.
    Als je je dan toch per sé geroepen voelt, doe dan tenminste de moeite de thread starter ook van antwoord te dienen. Zielige vent.
    Hij heeft toch een beetje gelijk
    ik heb je nog nooit een goede commentaar zien geven op een mmo , misschien is het je ding niet .
    Als ik het me nog goed herinner heb ik ook eens een discussie gehad met je en je zette me toen ook op ignore wat ik dan weer vrij zielig vind

succes !
    RSCA 4 Ever !

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielskeuh Bekijk bericht

wat doe jij dan bij andere mmo's als je max level bent ?
    RSCA 4 Ever !

Approved 9-lifer
    iTrader
    38 (98%)
    Vraag ik mij ook af.. + ranked warzones komen eraan. Als je dit al weet en het verveelt, speel dan ff een ander spel en keer dan terug wanneer de patch live is^^
    Currently Playing: GW2 + DayZ

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielskeuh Bekijk bericht

Alles hangt af van hoeveel je speelt en met welke mensen!

Mocht ik op 2 weken door alle content gerushed zijn en mocht ik niet in een grote guild met veel varieteit aan mensen zitten was ik het misschien ook al beu.

Maar nu log ik nog iedere dag graag in, en ik speel al van pre release, juist omwille van deze twee factoren! Ik heb echt op gemak gespeeld, ben nu al 4 weken level 50 en heb nog niet eens alle flashpoints in HM mode gedaan en iedere operation 1x in normal en 1x in hm (wel volledig afgewerkt).
    "The more people smoke herb, the more Babylon fall." ~ Bob Marley

Pagina 1 van 16 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten