Hallo
Op de officiele fora van deze game lees ik vooral negatieve commentaar: onafgewerkt spel, saaie endgame, bugs, ....
ik ben sterk aan het overwegen om deze game te kopen, is het nog de moeite/wacht ik beter nog wat tot het spel op punt staat of is deze game gewoon aan het doodbloeden? Ik ben vooral op zoek naar een game waar ik samen met vele anderen van nul begin. Een andere optie is herbeginnen in WoW maar daar bereik je nauwelijks iets als beginner tegenwoordig...
Ik hoop door jullie commentaren iets wijzer/objectiever te worden
R

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren
- betreffende de verhaallijnen die zijn erg leuk, en dat de verschillende karakters echt 'spreken' (dus niet gewoon tekstlijntjes onderaan) is echt heel leuk en geeft een pak meer beleving!!! Een nadeel dat ik er persoonlijk in zie is dat het wel moeilijker is om achteraf content bij te voegen of grote veranderingen aan te brengen (tenzij ze de insprekers (acteurs) langdurig onder contract houden natuurlijk)

. Het spel kan op verschillende vlakken beter zijn, daarom zijn er patches en content updates. Ik blijf alleszins nog een hele tijd spelen!