Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15

Discussie: Allods online

Member
    iTrader
    18 (95%)

Allods online

Niemand die het speelt? Net een character gemaakt, en de wereld ziet er wel leuk uit, ik hoop dat hij WoW kan vervangen

Weet iemand of het echt VOLLEDIG gratis is? Of dat betalende spelers voordeel hebben.

Member
    iTrader
    0
    was het niet dat spelers dingen kopen bij de cash shop niet meer voordeel hadden?

Member
    iTrader
    18 (95%)
    shit

Member
    iTrader
    0
    Alles is blijkbaar ook te koop met ingame gold, gewoon zal het langer duren eer je het hebt. Is ook normaal ergens, nu ik ga er ook mee beginnen, vroeger waren er cash-shop problemen maar die zijn blijkbaar allemaal opgelost.
    Addiction is over Again
    Infinity
    What does it mean to you? It can signify the point at which you leave reality behind.
    Or it may just be a mathematical expression to describe the size of our universe.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    al een uurtje of twee aant spelen en ik vind het zalig

Member
    iTrader
    0
    Wat speel je ?
    Addiction is over Again
    Infinity
    What does it mean to you? It can signify the point at which you leave reality behind.
    Or it may just be a mathematical expression to describe the size of our universe.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moXob Bekijk bericht
    Wat speel je ?
    Allods

Member Scissor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Morgen ook's downloaden en checken, op welke server zit je?

Member
    iTrader
    0
    Ik speel op Nezeb server NA-versie. Ben al zo'n 6 maanden een endgame speler van het spel en het is geweldig. Binnenkort een nieuwe update met daarin battlegrounds, dat is wel tof .

Member Scissor's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lvl 12 gehaald, vond er maar niks aan, uninstalled

Member
    iTrader
    0
    Waarom op Nezeb spelen als EU server heeft? Ik speel al sinds closed beta ( met jaartje pauze tussenin ).
    Raidleader geweest in Astral Riders ( EU guild - Astral Riders - Home ) tot en met de Gipat patch. Gestopt met de kirah patch, terug gekomen maandje geleden.

De reden waarom ik dit spel blijf spelen is door de astral travel... is gewoon het beste MMO concept tot op vandaag ( dit is wel pas vanaf level 40 ). Er is wel een enorm gevaarlijke cashshop aanwezig in deze game.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aksovar Bekijk bericht
    Waarom op Nezeb spelen als EU server heeft? Ik speel al sinds closed beta ( met jaartje pauze tussenin ).
    Raidleader geweest in Astral Riders ( EU guild - Astral Riders - Home ) tot en met de Gipat patch. Gestopt met de kirah patch, terug gekomen maandje geleden.

De reden waarom ik dit spel blijf spelen is door de astral travel... is gewoon het beste MMO concept tot op vandaag ( dit is wel pas vanaf level 40 ). Er is wel een enorm gevaarlijke cashshop aanwezig in deze game.
    Toen ik begon met spelen, wist ik niet van het bestaan van de EU-server af. Heb wel een league scout gemaakt ooit, maar nooit verder dan 18 gekomen op EU. Verder spelen er een hoop EU-spelers op Nezeb, waaronder een goed aantal Nederlanders en Belgen.

Vandaag begonnen met een summoner reinc, fear is erg handig voor melee scout . Mijn Nezeb-maat Pixer was in AstralRiders, maar die is er volgens mij alweer mee gestopt.

Member
    iTrader
    0
    Pixer speelt nog altijd hoor Ariako.

Member
    iTrader
    0
    Ik weet 't. Ben inmiddels ook maar op EU begonnen. lvl 18 melee scout ^^. Surveys zijn wel handig. Zo ver al 4,2,2,2,2,2 runes blauwe trinket en sinister lion, dus gaat wel lekker. Nog even doorbijten tot endgame .

Member
    iTrader
    0
    Wat is nou de beste class voor een beginner die nog nooit het spel heeft gespeeld?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten