Maintenance van 11u00 - 17u00, net op de dag dat ik massa's tijd had en de vriendin ging shoppen :/
Maintenance van 11u00 - 17u00, net op de dag dat ik massa's tijd had en de vriendin ging shoppen :/
Laatst gewijzigd door Booka Shade; 27 december 2011 om 11:16
Verkeerde forum
Sent from my iPhone using Tapatalk
jawa looters ...
staat te kijken op een pack mobs ... nix te doen, dus ik ga ze maar ff killen zodat ik objective kan doen die achter hun staat. Terwijl ik aant vechten ben gaat die gast de objectives completen en kan ik wachten op respawn.
Hoffelijkheid kennen ze niet meer precies ...
Tot 17:00 toch?
nog erger
Ahja, 17u00 :/
dat het soms zeer moeilijk is om een grp te vinden voor heroic's
6 uur maintenance? Jammer. Dat zal wat BF3 spelen zijn dan.
Perfect, kom pas om 17u thuis
Frustratie momentje gisteren: ik moest een elite killen die 2 waves van 5extra mobs spawned.
1ste keer: komt men ma binnen en begint te babbelen => dood
2de keer: kat springt voor men scherm => dood
3de keer is het dan gelukkig wel gelukt.Ffs zeg, moeten ze mij nu echt storen bij zo'n fight.
Ideaal toch? Moet werken tot 18u ^^.
hehe da ken ik, ofwel men vrouw die juist nen uitleg moet doen als ik een moeilijk gevecht ga doen, of de kat die over men keyboard loopt, of men dochter die het toch ooh zo leuk vind op papa zen keyboard the slaan.
ik heb vandaag dan wel weer pech wordt wakker van de nacht, briefke van men vrouw "ben gaan shoppen met de klein, speel maar rustig deze namiddag" .. servers offline![]()
Slicing generfed.![]()
Game Breaking bug die bijna alle BH's ervaren op level 50. Ongelooflijk dat dit kan. Hierover gaat het; http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=55025.
Kvraag me toch af waarom ze ni 's nachts patchen? Tis nen EU server ma toch doen ze alles overdag. :/
Ik vind niet dat de spelers hen hierop moeten wijzen, ze zouden zelf slim genoeg moeten zijn om te weten dat dit echt niet door de beugel kan. Server maintenance is iets wat je doet op een moment dat er zo weinig mogelijk gebruikers last van hebben. Dit is gewoon standaard IT protocol. Je gaat in een bedrijf toch ook geen onderhoud doen aan een mail/dataserver van 10:00 tot 16:00?
Maintenance voor MMO begin je dus om ~3 uur snachts, dat je dan iets langer nodig hebt dan voorzien maakt dat minder uit. Nu beginnen ze in de late namiddag en zitten ze bij het minste probleem dus in hunne server uptime tijdens prime time te snijden... iets wat voor 1 keer door de vingers gaat gekeken worden maar als dit meermaals voorvalt gaat hen dat spelers kosten.
Onderhoud doe je niet tijdens prime time punt. Dat heeft ook helemaal niks te maken met het hebben van MMO ervaring of niet, dat is simpele logica en dit zouden nu toch wel moeten weten van Blizzard...
Van Sony kan ik dit soort ongein verdragen aangezien hun PSN gratis is in gebruik maar een online service waar je voor betaald daar moet men dit wel ontwijken.
I don't know why you choose to hurt me like this...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)